AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Jeg og samboer krangler veldig ofte. Han sier han vil gjøre slutt med meg bare fordi vi krangler. hva skal jeg gjøre?slå opp? Anonymkode: 9e74c...7de
Gjest Ishm Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg og samboer krangler veldig ofte. Han sier han vil gjøre slutt med meg bare fordi vi krangler. hva skal jeg gjøre?slå opp? Anonymkode: 9e74c...7de Ser ikke grunn fo å slå opp, uansett hvilket forhold du havner i så vil det oppstå konflikter! Mitt forslag er at dere to sitter sammen og snakker sammen om det, diskutererer og kommer frem til en løsning.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Nei, du bør slå ned. Anonymkode: db123...26b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Han virker rimelig konfliktsky og er kanskje ikke forholdsmateriale om han skal slå opp hver gang han krangler med kjærestene sine. De fleste par krangler jo. Anonymkode: 7e694...63d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå