Gå til innhold

Silikonpupper og soling

Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg husker at en ikke skal få sol på arrene før ett år etter operasjonen, men jeg husker også at det var en periode puppene ikke skulle utsettes for sol i det hele tatt, men jeg husker ikke hvor lang periode det var snakk om....noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lilletroll!! :)

Kan det stemme med 6 mnd?... :roll: Hvis du smører deg godt til å begynne med så er du sikker på at du ikke blir solbrent. Det er vel mest fordi huden på brystene er tynn uansett om man har implantat eller ikke. :wink:

Går det bra med deg ellers? Jeg føler det er treg fremgang hos meg nå, synes jeg burde komme over den der veldig ømfindtlige perioden hvor jeg omtrent ikke kan tørke meg uten at det er vondt i huden. Men det tar vel tid, kan i det minste sove på siden nå! Deilig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 Måneder?

:o

Kan det være sååå lenge da? Jeg skal til syden 4 måneder etter inngrepet. Må jeg skjerme puppene hele tiden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Hei Anki!!

Ja det går helt strålende!!! Ikke noe som gjør vondt, og bevegelsen er tilbake for fullt. Puppene har blitt mye mykere og henger bittelitt. Jeg har gått til innkjøp av fine nye bh'er, og det er bare SÅ utrolig morsomt!! :-) har blitt skikkelig undertøy fiksert, jeg :-)

Ting går seg nok til for deg også snart - husk det er bare få uker siden operasjonen!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...