Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Er det jeg som er vrang, eller? Samboeren min hadde det med å stille dette spørsmålet sånn i forbifarten. Er det vanlig at gutta spør om sex på denne måten nærmest for å sikre seg at det blir noe? Hva svarer man? Sier man ja, og finner ut senere at man ikke har lyst så blir det jo dumt... Vil heller bli forført/forføre i stedet for å ha en avtale. En sexdate er fint i blant, men å få det spørsmålet omtrent før man har fått fått av seg yttertøyet er ikke akkurat romantisk. Vi har vel sex ca 3-4 ganger i uka og har vært sammen i fire år så det er ikke de at han synes det ikke er ofte nok. Har forklart ham det og det var greit. Er han lite fintfølende? Han er flott på alle måter og veldig oppmerksom og oppvartende. Er det jeg som er sær?
Gjest GreenSky Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Kan du ikke bare si: Den som lever, får se? Eller noe. Poenget er at du må ikke si ja eller nei.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Vel, hvis du sier "ja vi kan ha sex i kveld" så hvet han at han kan ta på seg politiuniformen og ta med håndjernene.
AUF Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Kanskje han synes det er spennende? ha noe å vente på og glede seg til liksom
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Kanskje han synes det er spennende? ha noe å vente på og glede seg til liksom Helt klart - man blir aldri så kåt som når man vet at man får sex senere på kvelden og får bruke litt av dagen til å tenke på hva som kan skje i sengen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå