Gå til innhold

Hvor gammel er du, hva gjør du, og hvordan kler du deg? (Bildeeksempel)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger inspirasjon selv, og synes dette var en god idé til en tråd :)

Feks; 

31 år, i arbeid ( legg til type arbeid om ønsker ) , "noe om hvordan du kler deg"

+ Eksempelbilde fra google e.l

Anonymkode: a8356...c2c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

45 år, mellomleder i en global organisasjon, liker klær fra merker som Hale Bob, Please, Gustav, Line of Oslo, Tiger of Sweden...

• Liker 1
Skrevet

30 år, kontormedarbeider, og liker å kle meg i kjoler fra 50- og 60-tallet. Liker dog alt fra det klassike med blazer og skjorte til jeans og f.eks en pen bluse. Om sommeren derimot, når det er varmt nok i været, elsker jeg å gå i feminine og søte kjoler. :) 

I dag har jeg hatt på meg denne:

Image result for COLLECTIF VINTAGE ERINA ANCHOR FLARED DRESS

Mvh Yvonne :heiajente: 

• Liker 8
Skrevet

Kvinne 46 år, er ufør nå, men har to ulike høgskoleutdanninger innen kunsthåndverk og innen helse. Kler meg fargerikt og behagelig. Favoritter er Gudrun Sjöden, Indiska og Uno. Finner ellers også en del på de vanlige kjedebutikkene, særlig Lindex og H&M.

I går hadde jeg på denne kjolen.

71702-52.jpeg

• Liker 3
Skrevet

Kvinne 25 år, trailersjåfør. Pleier å bruke tights og lange t-skjorter og sneakers til vanlig. Pynter meg når jeg skal ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 42, ufør. 

Er gjerne slik (av)kledd som kvinnen på maleriet, da jeg sjeldent er ute av senga mer enn noen minutter av gangen. 

IMG_2440.JPG

Anonymkode: 5feab...3d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

37, jobber på kontor med saksbehandling og er oftest kledd noe alle dette

http://stylebysamm.blogspot.no/2015/04/outfit-of-day-pencil-skirts-and-sneakers.html

https://www.polyvore.com/pencil_skirt_sneakers/set?id=173796226

Anonymkode: 9db70...2f5

26 og student. Samme type skjørt og kjoler, som regel en genser over som skjuler litt bryst og mage. 

Anonymkode: 71ea9...a58

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Yvonne skrev:

30 år, kontormedarbeider, og liker å kle meg i kjoler fra 50- og 60-tallet. Liker dog alt fra det klassike med blazer og skjorte til jeans og f.eks en pen bluse. Om sommeren derimot, når det er varmt nok i været, elsker jeg å gå i feminine og søte kjoler. :) 

I dag har jeg hatt på meg denne:

Image result for COLLECTIF VINTAGE ERINA ANCHOR FLARED DRESS

Er dette deg Yvonne?

Anonymkode: 05e3f...a35

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette deg Yvonne?

Anonymkode: 05e3f...a35

Nei. :) 

Skrevet

Passert 50, jobber som ingeniør og bruker mye jeans. Bruker riktignok heller sneakers eller Toms i stedet for Birkenstock og plusser gjerne på med jeansjakke også. whd-fonda-top-navy_fbs-saint-652-blue-19.jpg

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

49, mellomleder internasjonal bedrift

Pink perfection.

Anonymkode: 8810b...eb6

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk tråd! Jeg er også en kvinnelig versjon av Petter uteligger, så slenger meg på her for tips. 😁

Skrevet (endret)

25 år, jobber i helse sektoren klær meg i alt fra tomboy, til mer jålete😂... 

Endret av Micomi
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

27 år, er student. Kler meg veldig casual, Basic. Jeans, hvite snickers fra Nike, og Tskjorte.

Pynter jeg meg, så går det i blomstrete tettsittende kjoler eller en pen jeans med en fin singlet, pluss en del smykker.

Bruker ekte smykker, klokker og vesker. Som feks  Michael Cors

Anonymkode: fd986...086

Skrevet

31, butikkmedarbeider og snart student. Slenger med 4 antrekk som er typisk meg fra den siste tiden.

Og ja, høygravid på de to siste bildene. :hoho:

IMG_20170804_165451.jpg

• Liker 6
Skrevet
20 timer siden, Cata skrev:

Passert 50, jobber som ingeniør og bruker mye jeans. Bruker riktignok heller sneakers eller Toms i stedet for Birkenstock og plusser gjerne på med jeansjakke også. whd-fonda-top-navy_fbs-saint-652-blue-19.jpg

Sånn går jeg og, bare jeg digger birkenstocks da😁 39, sykepleier. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...