Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle på date i helgen etter at vi hadde utvekslet meldinger og bilder et par dager i forkant. Fra ham kom det både hjerter og kyss fra ganske tidlig i utvekslingen og jeg lot meg rive litt med. Vi er godt voksne mennesker, men for min del så var det kun litt flørt og gøy i første omgang. Etter hvert så sender han en haug med spørsmål på hvorfor jeg er så avvisende og kald og lurer på om jeg ikke har følelser for ham :overrasket:  Vi hadde ennå ikke møttes... Jeg skrev litt forundret at man får da ikke følelser for noen man ennå ikke har møtt! Jovisst gjorde man det, mente han, for han hadde jo skrevet masse med meg og sett mange bilder :balltre: Så fikk jeg høre at jeg er en person som er lite åpen og ikke er så flink til å vise følelser. Ha ha, det ble ikke noen date for å si det slik :hoho:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow. :sjokk: 

Det er endel mennesker der ute som etterlater en med bare en tanke etter kontakt "ja, så derfor er du singel.." :ler: 

Anonymkode: dafef...cd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde helt klart sterke følelser for samboeren min før vi møttes, så det er fullt mulig ja 

Anonymkode: 0c33a...ec8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir flau på hans vegne.. Noen mannfolk burde absolutt la telefonen ligge litt mer i ro

Anonymkode: 0d215...0ee

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde helt klart sterke følelser for samboeren min før vi møttes, så det er fullt mulig ja 

Anonymkode: 0c33a...ec8

Jeg fatter bare ikke hvordan man kan ha følelser for et menneske som man aldri har møtt, og i hvert fall ikke bare etter et par dagers meldingsutveksling.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Ms. Steele skrev:

Jeg fatter bare ikke hvordan man kan ha følelser for et menneske som man aldri har møtt, og i hvert fall ikke bare etter et par dagers meldingsutveksling.

Det har han nok ikke heller. Handler sikkert helst om han er ensom og øynet et håp. 

Anonymkode: 88a7b...1aa

Skrevet (endret)

Tips til neste gang: menn tolker ofte blinkesmileys og hjerter som bekreftelse, så vær varsom.

Husker helt i startfasen med min kjære. Hun sendte meg "stamp" som også inneholdt et hjerte. Viste det til kompisene mine og vi var helt i ekstase :rolleyes: Etter at vi ble sammen har jeg sagt det til henne og hun ble bare helt "Hæææ? Mente jo ikke noe ekstra med det". Følte meg helt dust, haha.

Edit: Åja dere har ikke møttes en gang. Ja da var det ganske drøyt. Høres desperat ut spør du meg.

Endret av Shimogamo
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...