Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #1 Del Skrevet 2. august 2002 Bare lurte på en ting... Er du medlem i NIFF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #2 Del Skrevet 2. august 2002 NIFF, hva er det? Er det Norsk Isfolkforening?? Har være og sett på sidene deres, men er ikke fanatisk heller da... Er du medlem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #3 Del Skrevet 2. august 2002 Nei, jeg er ikke medlem! Bare lurte på om du var det, siden du kalte deg Vinga her og sånn... Bare lurte... Da så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #4 Del Skrevet 2. august 2002 He he, helt ok det Jeg liker bare serien og synes Vinga er et fint nick :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2002 #5 Del Skrevet 2. august 2002 Ja hehe...det er mye sant som står i de bøkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. august 2002 #6 Del Skrevet 2. august 2002 Waco, du har rett, men det handler mest om menneskenes svakheter og også om deres gode sider. Margit Sandemo har god fantasi, det skal hun ha!! Tenk å skrive 47 bøker om en slekt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 2. august 2002 #7 Del Skrevet 2. august 2002 Margit Sandemo har sinnsyk god fantasi, og jammen greier hun å fenge iallfall meg i bøkene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå