AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 Pusen min, 17 år gammel, har de siste ukene/månedene "smattet" mye. Akkurat som at hun er litt tørr i munnen. Vi hadde dyrlegen på hjemmebesøk for litt siden på seniorsjekk, og da nevnte jeg det for han. Jeg husker ikke nøyaktig hva han sa, men det var visst ikke unormalt. Jeg synes likevel det ser litt rart ut, og ikke minst tenker jeg om det kan være plagsomt for henne. Andre med lignende erfaring? Anonymkode: a4e6a...0fb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pusen min, 17 år gammel, har de siste ukene/månedene "smattet" mye. Akkurat som at hun er litt tørr i munnen. Vi hadde dyrlegen på hjemmebesøk for litt siden på seniorsjekk, og da nevnte jeg det for han. Jeg husker ikke nøyaktig hva han sa, men det var visst ikke unormalt. Jeg synes likevel det ser litt rart ut, og ikke minst tenker jeg om det kan være plagsomt for henne. Andre med lignende erfaring? Anonymkode: a4e6a...0fb Hvis du er bekymret for dette så er det jo veldig rart at du ikke husker hva dyrlegen svarte. Viser jo at du ikke bekymrer deg så veldig da... Anonymkode: b956d...4ee
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Ble det undersøkt om hun har noe sittende fast oppe i ganen da dyrlegen var der? Har du kikket i munnen på katten selv, og sjekket om det er noe fremmede objekter der i ganen eller mellom tennene? Ene hunden min fikk et bein satt fast på tvers oppe i ganen, og da skal jeg love han "smattet" i forsøk på å få det ut. Jeg måtte bruke rå makt og røske det ut. Klarte det heldigvis. Det satt klemt mellom tennene, tvers over taket i munnen, ganen. Anonymkode: 00c4d...5cc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Det kan være alt fra fremmedlegeme som sitter fast i ganen til dårlig tann/munnhelse. Sjekket ikke dyrlegen dette skikkelig? Anonymkode: a082c...e4b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er bekymret for dette så er det jo veldig rart at du ikke husker hva dyrlegen svarte. Viser jo at du ikke bekymrer deg så veldig da... Anonymkode: b956d...4ee Hadde ikke jeg bekymret meg for katten min så tror jeg ikke hun hadde vært 17 år i dag Hun betyr alt for meg 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble det undersøkt om hun har noe sittende fast oppe i ganen da dyrlegen var der? Har du kikket i munnen på katten selv, og sjekket om det er noe fremmede objekter der i ganen eller mellom tennene? Ene hunden min fikk et bein satt fast på tvers oppe i ganen, og da skal jeg love han "smattet" i forsøk på å få det ut. Jeg måtte bruke rå makt og røske det ut. Klarte det heldigvis. Det satt klemt mellom tennene, tvers over taket i munnen, ganen. Anonymkode: 00c4d...5cc Han sjekket tannkjøttet, og jeg mener han sa noe om tørre slimhinner. Jeg har forsøkt selv å sjekke i munnen hennes, men hun er ikke akkurat samarbeidsvillig. Jeg får ringe han igjen. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan være alt fra fremmedlegeme som sitter fast i ganen til dårlig tann/munnhelse. Sjekket ikke dyrlegen dette skikkelig? Anonymkode: a082c...e4b Hun hadde tannsjekk med rens og tannstein-fjering i februar, så tannhelsa er ok nå. Men jeg tror ikke han sjekket for fremmedlegeme sist nå. Jeg må ringe han igjen.. Anonymkode: a4e6a...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå