Gå til innhold

Menn: Hvis du får match med en dame på Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får match med en dame på Tinder, som ikke har tekst på profilen, men bilder som gir et positivt inntrykk: 

Er det størst sjanse for at du tar initiativ og sender henne første melding dersom hun:

A. er veldig pen.

B. er ganske pen.

C. har et OK utseende.

Anonymkode: a19cf...528

Videoannonse
Annonse
Gjest Cyrus
Skrevet

Jeg sender ikke melding først. Det er ingen sjanse for at hun vil prate med en som meg uansett.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Jeg sender ikke melding først. Det er ingen sjanse for at hun vil prate med en som meg uansett.

Når dere har fått match så er det jo en sjanse for det. Vi damer sveiper ikke ukritisk.

• Liker 2
Gjest Cyrus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når dere har fått match så er det jo en sjanse for det. Vi damer sveiper ikke ukritisk.

Om noen matcher med meg har hun sikkert bare sveipet feil, så da venter jeg og ser om hun tar kontakt. Noe som skjer svært sjeldent.

Gjest Winza
Skrevet
15 minutter siden, Cyrus skrev:

Om noen matcher med meg har hun sikkert bare sveipet feil, så da venter jeg og ser om hun tar kontakt. Noe som skjer svært sjeldent.

Samme her, har bare vært 3 personer det siste året som har vært interesert i å prate etter match, de haugevis av andre har fjernet meg med en gang. Dumt så mange skal misbruke tinder /:

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Winza skrev:

Samme her, har bare vært 3 personer det siste året som har vært interesert i å prate etter match, de haugevis av andre har fjernet meg med en gang. Dumt så mange skal misbruke tinder /:

Da har du jo fått prate med 3 personer. 

Anonymkode: 1ce46...f08

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker heller ikke å bli gjort til narr, ledd av, hånet, eller lignende, så hun får kommentere først så jeg får sett om hun er hyggelig eller bare ute etter å tråkke på meg.

Anonymkode: 73832...179

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
24 minutter siden, Cyrus skrev:

Ikke jeg :kyss:

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
29 minutter siden, Cyrus skrev:

Pffft, ikke undervurder segselv. Hvordan kan de vite at du er en idiot før de har pratet med deg? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Pffft, ikke undervurder segselv. Hvordan kan de vite at du er en idiot før de har pratet med deg? 

Her kommer en som aldri har opplevd å bli tråkket på og skal fortelle andre at de tar for tungt på det.

Anonymkode: 73832...179

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du jo fått prate med 3 personer. 

Det er ingenting

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Det er ingenting

Mer enn meg. :sukk:

Skrevet

Wow.

Dere vil ha kontakt med kvinner på Tinder men nekter allikevel å ta kontakt?Hun skal gjøre alt?

Bra logikk 

• Liker 5
Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mer enn meg. :sukk:

Hvor mange sveiper du ja til?

Akkurat nå, SunnivaOslo skrev:

Wow.

Dere vil ha kontakt med kvinner på Tinder men nekter allikevel å ta kontakt?Hun skal gjøre alt?

Bra logikk 

Skjønner ikke hvorfor du sier dere når bare en person har sagt det..

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Hvor mange sveiper du ja til?

Alle. :sukk:

• Liker 1
Gjest Cyrus
Skrevet
14 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

For en unødvendig kommentar..

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

:laugh:

Anonymkode: 926b2...1bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det gjør de :fnise: Det er få som tar tinder seriøst

Anonymkode: 1eeaf...bd3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper å nå frem til flere menn her, og vil bare minne om spørsmålet og temaet:

Hvis du får match med en dame på Tinder, som ikke har tekst på profilen, men bilder som gir et positivt inntrykk: 

Er det størst sjanse for at du tar initiativ og sender henne første melding dersom hun:

A.  er veldig pen.

B.  er ganske pen.

C.  har et OK utseende.

TS :)

Skrevet (endret)

Hadde svart alle 3. Hadde ikke fått så mange matcher at jeg hadde trengt å prioritere. :)

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...