Gå til innhold

Hvilken øyenbrynsfarge bør jeg velge, da :) ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mellombrunt hår.. og mørke øyenbryn. Men øyenbrynene er litt rare, de er både sorte og lyse på én gang. Jeg kler ikke tykke, mørke øyenbryn. Pr idag er de ikke tykke, men sånn passe, men jeg kler virkelig ikke mørke, det blir litt too much i forhold til min lyse hud. Har en kald hudtone (tror jeg). Hvilken farge bør jeg gå for? Har egentlig bryn øyenbrynspenn, men den er veldig mørk synes jeg.. selv om jeg er forsiktig

tips?

Anonymkode: 87135...680

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Iflg min fjortis datter og selvutnevnt sminkeekspert😉 Skal brynene være to nyanser mørkere enn håret. Jeg kjøpte nettopp Anastasia brynpomade og valgte en nyanse som heter Taupe. Det var den hun i butikken også ville anbefale meg eller soft brown som var litt mørkere. Leste en gang at brynfarge skal ha innslag av kaldt/grått i seg og føler Taupe har det. Jeg er opprinnelig brunette og har mørke, men sparsommelige bryn. Jeg har vanlig lys hud med kalde undertoner. Ble veldig fornøyd med denne nyansen. Min datter bruker soft brown og hun er blondere enn meg. Hun synes taupe ble for grå til henne. 

Anonymkode: 84cba...02e

Gjest Peaches
Skrevet

Jeg synes det florerer av tykke og altfor mørke øyenbryn rundt om kring...det fineste er øyenbryn som har en farge som er ganske lik din egen hårfarge eller naturlige brynfarge. Følg din naturlige form og farge👍 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Iflg min fjortis datter og selvutnevnt sminkeekspert😉 Skal brynene være to nyanser mørkere enn håret. Jeg kjøpte nettopp Anastasia brynpomade og valgte en nyanse som heter Taupe. Det var den hun i butikken også ville anbefale meg eller soft brown som var litt mørkere. Leste en gang at brynfarge skal ha innslag av kaldt/grått i seg og føler Taupe har det. Jeg er opprinnelig brunette og har mørke, men sparsommelige bryn. Jeg har vanlig lys hud med kalde undertoner. Ble veldig fornøyd med denne nyansen. Min datter bruker soft brown og hun er blondere enn meg. Hun synes taupe ble for grå til henne. 

Anonymkode: 84cba...02e

Takk, skal google litt da :)

2 timer siden, Peaches skrev:

Jeg synes det florerer av tykke og altfor mørke øyenbryn rundt om kring...det fineste er øyenbryn som har en farge som er ganske lik din egen hårfarge eller naturlige brynfarge. Følg din naturlige form og farge👍 

Ja.. kanskje..? Men mine øyenbryn er ikke tykke, da. Det kler jeg ikke, får små øyne og de tar over ansiktet :P !

Jeg har brunt hår, men sorte bryn :( Men det er ikke sånn "pen sort", men sånn blank, gjennomsiktig sort. Jeg er en bleikfis så er egentlig litt blond her og der, med mørke innslag.

Gjest Peaches
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk, skal google litt da :)

Ja.. kanskje..? Men mine øyenbryn er ikke tykke, da. Det kler jeg ikke, får små øyne og de tar over ansiktet :P !

Jeg har brunt hår, men sorte bryn :( Men det er ikke sånn "pen sort", men sånn blank, gjennomsiktig sort. Jeg er en bleikfis så er egentlig litt blond her og der, med mørke innslag.

Farg de askebrun...de fleste kler en litt kaldere farge på øyenbrynene...hvis du ska farge sjøl, så vær forberedt på at de blir endel mørkere enn du har tenkt. Blir lysere etter et par dager😊

AnonymBruker
Skrevet

Lilla som sklir over i grønt hadde vært top notch :)

Anonymkode: 53877...029

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Monday, July 31, 2017 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Lilla som sklir over i grønt hadde vært top notch :)

Anonymkode: 53877...029

:sjokkbla:

AnonymBruker
Skrevet
På Monday, July 31, 2017 den 20.03, Peaches skrev:

Farg de askebrun...de fleste kler en litt kaldere farge på øyenbrynene...hvis du ska farge sjøl, så vær forberedt på at de blir endel mørkere enn du har tenkt. Blir lysere etter et par dager😊

Tør ikke å farge dem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...