AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #1 Skrevet 31. juli 2017 for 15000,- i måneden. Til to studenter. 7500,- på hver. Ca hvor mye kan jeg regne med å sitte igjen med når all skatt og utgifter er trukket fra. CA 8500,- kom jeg fram til.Er jeg veldig feil her? Og vedlikehold kan trekkes ifra. Hva regnes som vedlikehold? Kan jeg feks renovere badet om det er nedslitt? Og hvordan vurdere det? Anonymkode: 4104a...5a7
Gjest Cocosa Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Det er jo ingen her som vet hvor mye utgifter du har på huset ditt 🙄
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Morsomt spørsmål å stille da dette er ditt hus og dine utgifter vi vet vel ikke hva du har av lån osv på boligen, om noe er inkludert som du må betale for osv. Håper du ordner opp i spørsmålene dine før de studentene flytter inn da jeg lukter vanskelig utleier med lite erfaring ut i fra HI Anonymkode: d015d...4c1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsomt spørsmål å stille da dette er ditt hus og dine utgifter vi vet vel ikke hva du har av lån osv på boligen, om noe er inkludert som du må betale for osv. Håper du ordner opp i spørsmålene dine før de studentene flytter inn da jeg lukter vanskelig utleier med lite erfaring ut i fra HI Anonymkode: d015d...4c1 Huset er nedbetalt. Kommunale avgifter er 13000 i året. Evt overforbruk vann må leietaker betale- vannmåler Strøm og brøyting ikke inkl Anonymkode: 4104a...5a7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Husk at du må skatte Anonymkode: bdc30...e14
Devilheart Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 Umulig å gi deg svar når vi ikke vet hvilke utgifter og fradrag du har. Siden inntektene i år vil overstige 20 000 kr må du skatte av dem og levere inn skjema RF-1189 sammen med selvangivelsen neste år. Der skal du fylle ut alt av inntekter og utgifter og fradrager, og da vil du ende opp med sum du må skatte av, som er på 25% for tiden. Gå gjerne til skatteetaten sine sider og last ned skjemaet. Så kan du gjøre et overslag på hvor mye du vil sitte igjen med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå