Gå til innhold

Vekt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg driver å prøver å gå litt ned i vekt for tiden. Vet at jeg ikke skal veie meg hver dag, men har ikke klart å holde meg unna ( er helt i starten). Veide meg i dag tidlig, 67 kg. Nå i kveld veier jeg plutsetlig 68. Vet at det er vanlig at man "går opp" i løpet av dagen, men kan det være så mye? Har bytta batterier på vekta i mellomtiden, hvis det har noe å si da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vei deg for ofte! En gang i uka holder, ellers blir du bare fiksert. Du kan variere med opptil 2 kg i løpet av samme dag, avhengig av om du har drukket mye, vært på do.....Drikker du en liter vann, veier du plutselig en kilo mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger på meg vel 1 kg om dagen. mye av det er vann, og så er det jo mye mat og drikke fremdeles i systemet. Men det er nok vannet som er hovedårsaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg legger på meg vel 1 kg om dagen. mye av det er vann' date=' og så er det jo mye mat og drikke fremdeles i systemet. Men det er nok vannet som er hovedårsaken[/quote']

Ja om ikke du snart endrer livsstil så er du om ett år 52 kilo tyngre!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:ler::ler: Ja der kan du se!! Ikke le av andre... :oops:

Uten att du også kan le av deg selv............. og det kan jeg heldigvis :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...