Gå til innhold

Vekt

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg driver å prøver å gå litt ned i vekt for tiden. Vet at jeg ikke skal veie meg hver dag, men har ikke klart å holde meg unna ( er helt i starten). Veide meg i dag tidlig, 67 kg. Nå i kveld veier jeg plutsetlig 68. Vet at det er vanlig at man "går opp" i løpet av dagen, men kan det være så mye? Har bytta batterier på vekta i mellomtiden, hvis det har noe å si da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 kilo er jo omtrent ingenting. 1 liter vann veier som kjent 1 kilo...

Gjest Anonymous
Skrevet

uff, ja du har jo rett i det da..er litt for fokusert på vekta, tror jeg.

Skrevet

Ikke vei deg for ofte! En gang i uka holder, ellers blir du bare fiksert. Du kan variere med opptil 2 kg i løpet av samme dag, avhengig av om du har drukket mye, vært på do.....Drikker du en liter vann, veier du plutselig en kilo mer.

Skrevet

Jeg legger på meg vel 1 kg om dagen. mye av det er vann, og så er det jo mye mat og drikke fremdeles i systemet. Men det er nok vannet som er hovedårsaken

Skrevet

je synes du skal holde deg til å veie deg om morgenen, før du har spist. Da får du den rette vekten!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg legger på meg vel 1 kg om dagen. mye av det er vann' date=' og så er det jo mye mat og drikke fremdeles i systemet. Men det er nok vannet som er hovedårsaken[/quote']

Ja om ikke du snart endrer livsstil så er du om ett år 52 kilo tyngre!!!! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

ehmm...du mener vel 365kg tyngre?? :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler::ler: Ja der kan du se!! Ikke le av andre... :oops:

Uten att du også kan le av deg selv............. og det kan jeg heldigvis :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...