AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Det heter blowjob på engelsk, og suging på norsk, så hva gjør man egentlig? I all hovedsak; "Blåser" man, eller suger man? - Hilsen jente på 17 år som aldri har vært med en gutt før Anonymkode: 9073e...7fd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Man blåser. Derav uttrykket "å spille på kjøttfløyta" Anonymkode: 76cd3...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Du blåser litt luft på penishodet og gjerne litt under. Det er veldig deilig for menn. Anonymkode: 3e7bf...cfd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Du maserer med munnen/tunge/hendene. Suge gjør ingenting til eller fra. Blåser du vil han bare vri seg av latter. Du maserer med munnen/tunge/hendene. _HUSK PÅ Å HOLDE TENNENE UNNA!_ Anonymkode: 88c5b...8fb 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Man gjør ingen av delene. Man har pikken inn i munnen og beveger hodet opp og ned. Ingen suging innover eller pust utover. Anonymkode: 2c1df...ec2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 Du suger. Uttrykket blowjob har ingenting med blåsing å gjøre, men kommer av "below-job" Anonymkode: ae7a3...df2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Oi haha takk for svar! Da jeg er litt klokere på detteAnonymkode: 9073e...7fd
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du suger. Uttrykket blowjob har ingenting med blåsing å gjøre, men kommer av "below-job" Anonymkode: ae7a3...df2 HA HA HA HALOL! HA HA ! Vent, jeg er ikke ferdig. HA HA HA!!! LOL LOL LOL LOL LOL! HA HA HA! Nå er jeg ferdig. Nei, det kommer av at det utføres en jobb for å få han til å "blow his load". Anonymkode: 88c5b...8fb 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 For all del ikke bokstavelig talt sug, det kan gjøre vondt. Anonymkode: f7bc2...b79
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For all del ikke bokstavelig talt sug, det kan gjøre vondt. Anonymkode: f7bc2...b79 Hmmm jeg suger alltid 🤔 ikke fått noen klager på det, tvert i mot. Men leker også med tunga og bruker hendene og glemmer heller ikke ballen mens jeg holder på. Blåse på har jeg imidlertid aldri prøvd da, men ser ikke helt hva det skal være godt for. Anonymkode: d232a...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: For all del ikke bokstavelig talt sug, det kan gjøre vondt. Anonymkode: f7bc2...b79 Til ts, ikke bli skremt. Kuken tåler temmelig mye vakum, og litt tenner er heller ikke farlig, så lenge du ikke biter. Snakk med hverandre underveis, så kan det bli en bra opplevelse for begge. Anonymkode: 808fe...702 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 Ikke gjør som jeg gjorde! Jeg trodde man bokstavelig talt skulle suge, så jeg sugde så hardt jeg bare greide jeg! Og kom ikke gutten sugde jeg så hardt at både mine kinn og hans penis nesten ble blå xD Først den andre gutten jeg sugde (hadde da gitt blowjobb sikkert 10 ganger før og ingen sa i fra, men de kom jo aldri heller så burde vel ha skjønt det) sa at det gjorde vondt og lurte på hva i all verden jeg trodde en blowjob var. Da fikk jeg lære en grei huskeregel , suging av pikk skal ikke suges hardere enn man ville sugd ivrig fra et sugerør. Altså ikke som det var mellom liv og død og klemme noe fast mellom kinnen xD Og tungebruken har mest å si Slikke masse og la leppene skape et vakuum når man når toppen (etter å ha sleika fra midten av staken/så langt ned man kommer over med munnen) Anonymkode: 1323d...433 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #15 Skrevet 31. juli 2017 Man pumper på en måte med munnen opp og ned med munnen, på kuken. Viktig å ikke bite/bruke tenner, og å ha mye spytt i munnen. Du kan også slikke litt på penishodet. Hvis du skal ta kuken ned i halsen også, krever det litt av brekningsrefleksen din (og du må kunne puste godt gjennom nesa). Ikke bli overrasket 😲 hvis du får litt tårer i øynene og kanskje blir litt uggen i halsen. Det tar kanskje litt tid før du puster godt samtidig. Anonymkode: c69fd...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå