AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Ergrer meg så uendelig over at alle strømpebukser jeg har brukt hittil, klør noe grusomt på baksidene av lårene når jeg sitter lenge på en stol. F.eks i forelesninger eller når jeg sitter på lesesalen. Men er overbevist om at det finnes noen som ikke klør! Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe dette? Anonymkode: 3ae80...c29 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Aldri opplevd med nylonstrømpebukser. Men du kan jo evt teste sånne stay-ups? Anonymkode: ca72d...912 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd med nylonstrømpebukser. Men du kan jo evt teste sånne stay-ups? Anonymkode: ca72d...912 Hvor kjøper du nylonstrømpebukser? Tror stay-ups fort vil bli for kaldt utover høsten. Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Tror det har noe å si hvor klamt det blir... kan det stemme? Klør det uansett hva du sitter på? Anonymkode: 2b245...371
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Jeg bruker vanlige tynne strømpebukser fra Pierre Robert og aldri opplevd at de klør. Anonymkode: a619e...d30 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #6 Skrevet 31. juli 2017 Klør også sykt i sånne situasjoner! Tror det er fordi det blir svett/klamt så jeg prøver å skifte sittestilling ofte Anonymkode: 262d0...003
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #7 Skrevet 31. juli 2017 Prøv slike billige sttømpebukser du får i 5pakning på butikken. De er litt mer crepe-aktig og har større masker enn litt dyrere strømpebukser. Slike dyre er glatte og finmaskede. Slik at det blir som å sitte på en plastpose. Da får ikke lårene luft. Anonymkode: 9f5dc...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Det er ikke stolputen som gir deg kløe, da? Jeg er atopiker og klør veldig av ull, og klarer ikke sitte på stoler med ullsete. Anonymkode: 54947...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 Jeg har brukt alt fra hm, piere robert til wolford. Ingen klør.. Anonymkode: 31da1...022 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det har noe å si hvor klamt det blir... kan det stemme? Klør det uansett hva du sitter på? Anonymkode: 2b245...371 Ja, det klør uansett om jeg sitter på en stol av plast eller en stol med ulltrekk/pute. Har også prøvd å sitte på jakka mi men det hjelper bare til en viss grad, og ser teit ut også. Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker vanlige tynne strømpebukser fra Pierre Robert og aldri opplevd at de klør. Anonymkode: a619e...d30 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt alt fra hm, piere robert til wolford. Ingen klør.. Anonymkode: 31da1...022 Mener dere generelt, eller når dere sitter med dem på f.eks forelesning eller på skolen en hel dag? De klør ikke til vanlig hos meg heller, bare når jeg sitter på en stol i flere timer (pause hjelper ikke særlig mye, kløen kommer tilbake) Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv slike billige sttømpebukser du får i 5pakning på butikken. De er litt mer crepe-aktig og har større masker enn litt dyrere strømpebukser. Slike dyre er glatte og finmaskede. Slik at det blir som å sitte på en plastpose. Da får ikke lårene luft. Anonymkode: 9f5dc...c9c Takk for tips, men jeg har prøvd alt fra billige til dyrere strømpebukser. Alt klør :/ så lurte på om det fantes noen spesielle laget av bomull eller noe som ikke klør.. Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 Kan det være pga hårene på undersiden av lårene? Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #14 Skrevet 31. juli 2017 Hvor lenge etter begynner det å klø? Har du mulighet til å reise deg litt i blant, eller klør det bare etter eksempelvis tre kvarter? Anonymkode: 4bc98...8fc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #15 Skrevet 31. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge etter begynner det å klø? Har du mulighet til å reise deg litt i blant, eller klør det bare etter eksempelvis tre kvarter? Anonymkode: 4bc98...8fc Det begynner å klø etter 3-4 timer ish. Forferdelig plagsomt når skoledagene varer fra 9 til 15, 8 til 16 osv. Ofte er jeg lenger på skolen også for å lese osv. Hjelper ikke om jeg reiser meg, har prøvd alt men den plagsomme kløa kommer tilbake. Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #16 Skrevet 31. juli 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips, men jeg har prøvd alt fra billige til dyrere strømpebukser. Alt klør :/ så lurte på om det fantes noen spesielle laget av bomull eller noe som ikke klør.. Anonymkode: 3ae80...c29 Finnes jo mange av bomull. HM har en som selges i to par. Enten sort og grå, eller sort og rosa. Hvis du ikke bryr deg om det. Så er det jo mange strømpebukser i bomull for menn i bomull. Men de har gylf. Men dette er kanskje i varmeste laget på godværsdager i denne årstiden Anonymkode: 9f5dc...c9c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #17 Skrevet 31. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Finnes jo mange av bomull. HM har en som selges i to par. Enten sort og grå, eller sort og rosa. Hvis du ikke bryr deg om det. Så er det jo mange strømpebukser i bomull for menn i bomull. Men de har gylf. Men dette er kanskje i varmeste laget på godværsdager i denne årstiden Anonymkode: 9f5dc...c9c Takk for tips. Men har sjekket ut dette og de er nok ikke av ren bomull, det er nylon eller lignende i det og jeg inbiller meg at det er det syntetiske som bidrar til at det klør Anonymkode: 3ae80...c29
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #18 Skrevet 1. august 2017 Leter også etter dette! Syns ullstrømpebuksene til Pierre Robert klør mindre enn sånne vanlige tynne, men etter noen timer klør de også. Den stikkinga på lårene og rumpe er helt uutholdelig Anonymkode: a1be4...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #19 Skrevet 1. august 2017 Samme her. Tror det er kombinasjon av svette og dårlig lufting. Hva med å bytte i løpet av dagen? Anonymkode: 57697...9a6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #20 Skrevet 1. august 2017 Jeg bruker strømpebukser i ull, bomull og nylon i 100den+ hele året med unntak om sommeren. Opplever ikke dette lengre. Men jeg barberer hele beinet. Ikke bare leggene. Kan du ha hårete lår? Når det er lenge siden keg har barbert meg og begynner å bli langhåret. Så begynnet jeg å kjenne det som ubehagelig ettet noen timer. Da det er vondt å ta på beina. Det er fordi når jeg drar på meg strømpebuksa. Så drar jeg og bretter hårene feil vei. Alle hårene har en liten muskel. Det er se som strammes når du får gåsehud. Når jeg tar på meg strømpebuksa. Så dras alle hårene feil vei. Som gjør at denne lille muskelen står i spenn. Etter den har gjort det i flere timer. Begynner naturligvis denne muskelen å værke. Etter jeg begynte å barbere beinene. Så sluttet dette. Først da fant jeg ut hva det var. Så når jeg begynner å kjenne denne følelsen igjen. Blir jeg minnet på at det er på tide å barbere beinene. Anonymkode: 9f5dc...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå