Gå til innhold

Han setter ikke av tid til meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr og vi er egentlig interessert i hverandre, vi har i alle fall begge sagt det. Vi har også sex nesten hver gang vi møtes. Det jeg ikke skjønner er at han ikke setter av tid til meg. Han kan gjerne snakke til meg på mobilen hver dag, men han klarer fint å gå en uke uten å treffes. Jeg tenker at hvis han klarer å gå en hel uke uten å treffes, så kan han ikke være så interessert i noe mer enn bare sex. Tar jeg feil?

Anonymkode: a44c0...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er nok bare et booty call

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende du tar feil?

Har hørt at mange som bare er ute etter sex driver med dette som et spill. Selv har jeg vært i hans situasjon og har vært seriøs..Så jeg kan kjenne meg selv godt nok til å si at det ikke var sånn for meg. Men vet ikke hvordan han er.

Anonymkode: 56a61...601

AnonymBruker
Skrevet

Da må du ta det opp med han. 

Gi beskjed om at du forventer at han setter av tid til å møte deg,hvis ikke er det ingen grunn til å fortsette å møtes.

Anonymkode: a0cb6...b5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke jeg hatt samboer, så hadde en gang i uka vært greiest for meg å treffes. Er dame og trenger tid til hobbyer og meg selv og venner også. Er mye koseligere å møtes når man virkelig er i humør for det og blir glad for det og har rukket å savne hverandre, enn at det blir rutine og noe man føler seg presset til når man egentlig ikke er i humør den dagen..

Anonymkode: fa2f1...1af

• Liker 5
Skrevet

Han er nok egenlig mest interessert i sexen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste, og smarteste (uten tvil smarteste) er å spørre han direkte rett ut.
-"hva vil du? ser du for deg at vi kan bli seriøse eller tar du det som det kommer og har sex enn så lenge?" (tar det som det kommer betyr ingen intensjoner om noe seriøst men gir et diffust svar for å få sex lengst mulig)
-"hvor er du i livet nå, er du klar for et forhold?"
-"er du en forholdsperson eller nyter du friheten?"
-"hva er dine verdier i et forhold, hvordan drømmekone vil du ha? hva kan du selv tilby drømmekona? (av kvaliteter, ikke materielle ting. her skal han svare respekt, tillitt, kjærlighet osv og ikke eh pikk vel!")

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper også dere har tatt praten om dere har sex med andre eller ikke , eller inntill den er tatt og avtalt monogami at dere bruker kondom! seksuelt overførbare sykdommer smitter som ild i tørt gress om man ikke bruker kondom! Du vil neppe ofre et helt liv med kjønnsvorter eller herpes (mange har virusene uten synlige utbrudd og det kan smitte uansett) for en kortvarig fling....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det enkleste, og smarteste (uten tvil smarteste) er å spørre han direkte rett ut.
-"hva vil du? ser du for deg at vi kan bli seriøse eller tar du det som det kommer og har sex enn så lenge?" (tar det som det kommer betyr ingen intensjoner om noe seriøst men gir et diffust svar for å få sex lengst mulig)
-"hva er dine verdier i et forhold, hvordan drømmekone vil du ha? hva kan du selv tilby drømmekona? (av kvaliteter, ikke materielle ting. her skal han svare respekt, tillitt, kjærlighet osv og ikke eh pikk vel!")

:ler:

Tatt rett ut va ne dameroman om hjelpelause viktorianske jomfruer. 

Hvem f* er ute etter noen som har en "drømmekone"? :hoho: noe så nedsettende og naivt.

Anonymkode: 3fc59...ca2

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler:

Tatt rett ut va ne dameroman om hjelpelause viktorianske jomfruer. 

Hvem f* er ute etter noen som har en "drømmekone"? :hoho: noe så nedsettende og naivt.

Anonymkode: 3fc59...ca2

Hva er nedsettende og naivt med det? Alle har vel visse ting de ønsker og ser etter i en partner 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fyr og vi er egentlig interessert i hverandre, vi har i alle fall begge sagt det. Vi har også sex nesten hver gang vi møtes. Det jeg ikke skjønner er at han ikke setter av tid til meg. Han kan gjerne snakke til meg på mobilen hver dag, men han klarer fint å gå en uke uten å treffes. Jeg tenker at hvis han klarer å gå en hel uke uten å treffes, så kan han ikke være så interessert i noe mer enn bare sex. Tar jeg feil?

Du tar ikke feil, han er ikke interessert, om noen møter noen man virkelig vil ha, og satse på dette så kjører man løpet helt ut, jeg husker godt mitt forhold, traff verdens nydeligste dame, og siklet om kjeften :)  Ofret all den tid jeg hadde for å få vedkommende og lykkes. Uten å bruke tid på noen, er  det dømt til å mislykkes.

AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle om han bare vil ha sex eller hva han vil. Du blir uansett bare ulykkelig av en person som har så liten interesse av deg selv nå som du er "ny og spennnede". Som kjæreste ville han jo bli et mareritt.

Anonymkode: 70b8a...1ce

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller ingen rolle om han bare vil ha sex eller hva han vil. Du blir uansett bare ulykkelig av en person som har så liten interesse av deg selv nå som du er "ny og spennnede". Som kjæreste ville han jo bli et mareritt.

Du har jo helt rett, vi som har forhold bak oss, og vet hvordan dette faktisk fungerte den gang, det er ikke en dritt som har forandret seg. Om du treffer en, og han/hun er lunken så er det et dårlig tegn. Det er bare å finne seg noe annet som fungerer enn å kaste bort tid og krefter på en drøm som aldri blir virkelighet.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: a44c0...808

Han har det som plommen i egget. Sex når han vil med flott jente helt sånn uforpliktende. Dersom du kanskje ønsker noe mer, hvorfor setter du ikke høyere krav til typene som får være med deg? 

Jeg tror du har helt rett. 

Gjest Coolaid
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hører bare: "bla bla bla ...bla bla bla...bla bla bla." 

Skrevet
3 minutter siden, Coolaid skrev:

Han har det som plommen i egget. Sex når han vil med flott jente helt sånn uforpliktende. Dersom du kanskje ønsker noe mer, hvorfor setter du ikke høyere krav til typene som får være med deg? 

Jeg tror du har helt rett. 

Hun har rett, og det er akkurat det vi forteller henne. Den typen som er så heldig å få være sammen med henne, må vise interesse, eller så er det bare å dumpe vedkommende å gå videre. Forelskelsens rus er forferdelig for de som rammes av denne uten erfaringer som kan justere det. Det blir justert i denne tråden :) 

Skrevet
3 minutter siden, Coolaid skrev:

Han hører bare: "bla bla bla ...bla bla bla...bla bla bla." 

ha ha ha ja ! Og glem hva en person sier, se hva han gjør. Det er en bombesikker indikasjon på alt i livet, ord er  ikke verdt en dritt, handling er avgjørende.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboern så hverandre 1 gang i uka i 2 år før vi flyttet sammen. Så det er ikke sikkert det er så negativt som alle over her mener. Snakk med han. 

Anonymkode: 7e73a...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...