BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 (endret) Sletter nå, for å ikke bli gjenkjent. Endret 30. juli 2017 av BlackCloud Takk for svar ;) 1
Testosteron Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Siden det var gratis i fjor og hun ikke sa ifra på forhånd at hun ville ha betaling i år, så mener jeg at du har jussen på din side, men jeg skjønner at din mor ønsker å betale likevel 4
Testosteron Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Jeg tror jeg hadde forsøkt å gå i dialog med eieren av marken for å få henne til å forstå at dette kom som en overraskelse på deg siden det var gratis i fjor og hun ikke har sagt noe om betaling før nå 2
BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2017 (endret) . Endret 30. juli 2017 av BlackCloud
BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2017 (endret) . Endret 30. juli 2017 av BlackCloud
BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, GT-R skrev: Det hadde jeg ikke giddet å betale for. Samme tenker jeg... Men ser at sinnet mitt er litt i overkant Har aldri lyst å snakke med dama igjen...
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 Det er veldig frekt, og jeg blir provosert på vegne av de som opplever lignende. Moren min har også opplevd en situasjon der hun plutselig måtte legge ut for en del penger for noe hun var i en tro at bare skulle gis bort (ikke vanlig å ta betalt for dette i en vennekrets). Hun betalte av samme grunn som moren din oppgir. Jeg ble ganske rystet av hele situasjonen og hadde antakeligvis ikke betalt av prinsipp. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å betale dersom det ble avtalt på forhånd, og jeg har heller ikke noe problem med at det hadde kostet noe. Å holde på slik etter at man tror at det er en vennetjeneste synes jeg imidlertid ikke er greit. Anonymkode: df3cb...9a9 1
BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 30. juli 2017 av BlackCloud
Testosteron Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, BlackCloud skrev: Ja, det blir en prinsippsak for min del. Nå kjenner jeg en annen som tilbyr gratis, så hadde jo heller hatt de der, men har betalt for beite i mange andre år og aldri hatt noe imot dette, det koster å ha hest hele året rundt, men når man har inntrykk av at det er gratis blir det så innmari feil å komme og kreve penger etterpå. Det er liksom ikke greit. Er det normalt å betale for å ha hesten på beite? I så fall hadde jeg betalt siden dere ikke hadde noen uttrykkelig avtale om at du ikke skulle betale
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #11 Skrevet 30. juli 2017 Hva skjedde i år og hvilken avtale ble inngått før dere tok hestene opp dit? Din mor har ingenting med saken å gjøre. Når beiteeir ikke en gang kjenner fakturaadressen din, og heller ikke mailadressen for å sende faktura på mail, så har hun jo sikret seg dårlig i forhold til fakturering. At du ts ikke har penger er irrelevant i denne sammenhengen, og viser mer dårlig planlegging fra din side enn at beiteeier er grisk. Så den typen argumentasjon bør du legge fra deg, og helelr forholde deg saklig og ansvarlig. Anonymkode: 5fe06...d84
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #12 Skrevet 30. juli 2017 Da sender du regning for arbeidet du har gjort med gjerder og lignende, sammen med begrunnelsen "det er ikke vanlig å jobbe for andre gratis" Anonymkode: 45120...3c8 2
BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 16 minutter siden, Testosteron skrev: 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 30. juli 2017 av BlackCloud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå