Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann som akkurat har kommet  ut av et lengere forhold. Det gikk veldig fort, og han ønsker ikke at exen skal vite om oss ennå. Forrige uke hadde vi sex et sted hun kommer til å oppholde seg i fremtiden, men etter all sannsynlighet ikke de nærmeste ukene. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg mangler en truse fra turen. Den kan ligge i hans ting, eller der hvor vi var. Han og exen bor fortsatt i samme leilighet. 

Han besøker familien som bor på andre siden av landet denne uken. Jeg vet det vil ødelegge ferien hans om han får vite om dette nå, og det er ingenting han kan gjøre med saken heller. Burde jeg si noe til ham, eller vente til han kommer hjem? 

Anonymkode: 54d49...34e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde si fra så han er foreberedt :P 

Anonymkode: 8fa0d...ee6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Du må si fra at trusa di er der!

Men seriøst, hvordan KLARER du å ha sex i senga dems? De sover der fortsatt sammen , og hun bor fortsatt der!
Det er så sinnsykt hennsynsløst!  Er det kult for deg om den som sitter på stolen din på fest mens du er ute å tar en sigarett, bæsjer på setet ditt før du kommer deg tilbake og setter deg der igjen?

Og nr 2, du kan aldri stole på en mann som fortsatt har kontakt med eksen sin. Og spesielt ikke BOR sammen.
Da mener jeg ikke bare seksuelt, men alt han sier.
Det skjer gang på gang på gang at menn sier til jenta de er utro med at forholdet er slutt og de er på vei til å flytte ut osv, mens fakta er noe annet, at de slett ikke engang har gjort det slutt for godt og bestemmer seg for å holde sammen uansett, så lyver de til andre jenter og lurer de trill rundt bare for å få seg litt sex og bekreftelse fra andre jenter når han og kjæresten har krangla for eksempel, noe som alle par gjør og som ikke trenger å bety de har et dårlig forhold bare fordi han forteller om en drøy krangel.

Du kan risikere å være den jenta han har vært utro med, og nå ligger trusa di på soverommet hennes, gratulerer med å gi hun traumer for å si det mildt!
En annen huskeregel er at menn bør ha kuttet kontakt med eks i minst 4 mnd før man blander seg med de, hvis ikke så er man som oftest bare en rebound.

Anonymkode: 4b1d4...a4b

• Liker 3
Skrevet

Hva er det egentlig med dette å legge igjen ting. Truser, hårstrikker, sokker, lipgloss... et eller annet skal legges igjen på plassen. Er det et markeringsbehov eller at signal til potensielle konkurrenter?

Legge igjen ei truse btw?!  Går man truseløs hjem og ikke merker det?!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Commander skrev:

Hva er det egentlig med dette å legge igjen ting. Truser, hårstrikker, sokker, lipgloss... et eller annet skal legges igjen på plassen. Er det et markeringsbehov eller at signal til potensielle konkurrenter?

Ja. Idiotisk.

Anonymkode: 83fbc...f66

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Commander skrev:

Man legger det jo ikke igjen med vilje. Etter en ons fant jeg ikke trusa mi. Jeg lette overalt i hele rommet. Tok da bare på meg buksa og skulle til å gå hjem, da jeg plutselig fikk øye på den. Men ja, jeg hadde gått truseløs hjem. Var ikke keen på å bli der altfor lenge for å finne trusa. 

Anonymkode: e17b5...5d9

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Commander skrev:

Jeg legger hårspenner i midtkonsollen på bilen til sambo fordi jeg ofte glemmer å ta det med, men spøker alltid om at det er markering av territorie mitt. Du har nok helt rett i at kvinner gjør det hos menn de ikke er trygge på tidlig i forhold.

Anonymkode: dcd01...f05

AnonymBruker
Skrevet

Oi! Her var det mange som trakk konklusjoner uten å vite hva de snakker om, og som svarte på langt mer enn jeg ba om!

Til dere som er superbekymret kan jeg forsikre dere om at det er veldig slutt mellom dem, og at det er jeg sikker på. Og med tanke på at de ikke lenger er sammen, føler ikke jeg noe ansvar ovenfor henne, utover at jeg respekterer at han vil ligge lavt frem til de har ting litt på avstand. Jeg kan også trøste dere med at hverken han eller jeg er så respektløse at vi har hatt oss i leiligheten der hun fortsatt bor, ei heller i en seng hun pleier å sove i noe annet sted.

Og når man er bortreist over noen dager er det ganske mye som skal samles sammen på slutten. Selv er jeg ganske distré, og glemmer ofte ting. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og bodde sammen med eksen min da jeg og samboeren min ble sammen for noen år siden, uten at jeg hadde noe som helst på gang med eksen! 

MEN....det er et men her, jeg skjulte ikke min nye kjæreste for eksen min, hvorfor i all verden skulle jeg det? Her burde varsel-lampene lyse for deg TS. 

Anonymkode: 736e7...2b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en mann som akkurat har kommet  ut av et lengere forhold. Det gikk veldig fort, og han ønsker ikke at exen skal vite om oss ennå. Forrige uke hadde vi sex et sted hun kommer til å oppholde seg i fremtiden, men etter all sannsynlighet ikke de nærmeste ukene. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg mangler en truse fra turen. Den kan ligge i hans ting, eller der hvor vi var. Han og exen bor fortsatt i samme leilighet. 

Han besøker familien som bor på andre siden av landet denne uken. Jeg vet det vil ødelegge ferien hans om han får vite om dette nå, og det er ingenting han kan gjøre med saken heller. Burde jeg si noe til ham, eller vente til han kommer hjem? 

Dersom "du, ligger en av mine truser i kofferten din?" enda ikke er noe du er komfortabel med å spørre om så har dere hatt sex for tidlig. En kan spørre stort sett alle om de har sett en truse. Ikke farlig. 

Dersom tanken på at ex kan få vite at han har et sexliv (som ikke involverer ex) er krise for han så bør noen alarmlamper ringe. Sexliv er en helt normal ting å ha, og sexliv betyr på ingen måte at en verken har nytt forhold eller noe annet enn at en har ... sex. Som altså er udramatisk nor en er singel. At han ikke ønsker det kjent at du, spesifikt, er ny sexpartner og at han ønsker skjult at har ny sexpartner (eller partnere): to ulike problemstillinger. 

Anonymkode: 0604e...bd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for omtanken. Jeg skjønner at det er godt ment, men hverken jeg eller andre som kjenner situasjonen godt er bekymret.  Jeg kunne gikk gode forklaringer her, men jeg tror jeg skal la være fordi jeg ikke har lyst til å gi ut noen informasjon som jeg risikerer at andre kjenner seg igjen i. 

Skrevet

Denne trusa er jo strengt tatt hans problem og ikke ditt.  :briller2:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...