AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Hei dere. Jeg fikk låne en hund (griffon) denne helgen og hunden reiste hjem igjen nå på kvelden. Hun som eier den er på leting etter en eier, men siden hun skulle bort noen dager så fikk jeg passe den. Samboeren min er allergisk så det er ikke sjans at vi kan ha den hjemme hos oss. (Jeg er på besøk hos moren min nå) Jeg trodde aldri at jeg skulle bli så glad i en hund. Han sov i sengen min de siste to nettene, og han har bare ville vert sammen med meg. Uff. Er det helt idiotisk å gråte over en hund? Jeg blir så ufattelig lei meg når jeg vet at jeg aldri kommer til å se den mer. Følte at vi to hadde et slags bånd. Skulle aldri sagt ja til å passe den. Hadde jeg bare visst hvor lei meg jeg kom til å bli. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 0ea85...d16
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Så klart er det ikke noe galt i å bli knyttet til et dyr på den måten. Kanskje du kjenner ekstra på det siden dere ikke kan ha den på grunn av allergi? Har samboeren din prøvd allergimedisin? Anonymkode: 9fe41...866 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 Jeg vet hvordan du har det. Samboeren min er svært allergisk, så vi kan aldri ha hund eller katt. Det synes jeg er utrolig trist... Anonymkode: 3b36d...63a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #4 Skrevet 1. august 2017 Det er selvsagt både normalt og greit å føle det sånn, så bare jobb deg i gjennom det. Jeg synes fortsatt det er trist at jeg aldri kommer til å ha kontakt med eksens hund, spesielt siden jeg ikke kan få meg hund selv akkurat nå. Men du bør kanskje sjekke muligheten for hund/andre dyr. Prøv å få lånt/besøkt noen allergivennlige raser med samboeren, for å se om han tåler dem. Eventuelt vurdere andre dyr han kan tåle. Anonymkode: 35837...693
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #5 Skrevet 1. august 2017 Puddel, sibirkatt, devon rex? selv om han er allergisk finnes det muligheter, kan alltids omplassere samboeren Anonymkode: a1549...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå