Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huffda.. er langt fra 14 (prøv heller i midten av 30-årene), men har altså et pinlig spm..

Møtte på fredag en mann som jeg flørtet med i vel en mnd tid.. Hadde en utrolig koselig kveld som endte med deilig sex og at jeg overnattet der. Dagen etterpå var han veldig omsorgsfull og koste og kysset masse med meg før vi sa farvel..

Fikk noen mld fra han iløpet av lørdagen der han bl.a sa at han likte meg. 

Men så så jeg på snap at han dro på byen på lørdagskvelden, og jeg hørte ikke mer ifra han. Sendte han en mld imorgest som han ikke åpnet/svarte på på flere timer. 

Fikk noen få mld utover dagen, men liksom "litt lite" flørting i disse (om det lar seg forstå..?) 

Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg retting slett bare ble brukt? Og om han evt fant seg en annen dame i natt (siden han ikke svarte på lang tid imorgest..) 

Huff... hater å sitte med disse spm inni meg, men jeg et overhode ikke vant til singellivet og det "spillet" som foregår der.. 

Er det virkelig slik at en mann kan bruke en mnd av livet sitt på å flørte /chatte med en kvinne for å så kutte henne ut like etter sex? Og hvorfor sa han da i går før han dro ut på byen at han likte meg?? Er jeg blitt lurt/brukt her, eller et jeg bare utålmodig og forventer jeg bare for mye ut av han for raskt? 

Anonymkode: 75d84...c59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han ble vel full og sov lenge. Gi ham noen dager på seg, så tar han nok kontakt. 

Anonymkode: 5e73d...7f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt hende. Umulig for oss å si. Og ja menn kan bruke månedsvis eller åresvis på å kultivere en kvinne over nett for så å bare bruke henne for sex når man først møtes. Derfor skal man alltid skille hvor lenge man har kjent en person over nett, og faktisk i IRL.
Men i dag er det søndag og han var ute i går, og at han svarer kort i dag eller ikke er så sykt på med flørtingen er naturlig. Man kan ikke være like i slaget hver dag! Og bare et tips: hvis dere flørter og melder hver dag kan jeg lukte at OM det skulle være noe interesse der så kommer den til å dø ut ganske fort med så hyppig kontakt.

Anonymkode: 93d14...6aa

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende. Umulig for oss å si. Og ja menn kan bruke månedsvis eller åresvis på å kultivere en kvinne over nett for så å bare bruke henne for sex når man først møtes. Derfor skal man alltid skille hvor lenge man har kjent en person over nett, og faktisk i IRL.
Men i dag er det søndag og han var ute i går, og at han svarer kort i dag eller ikke er så sykt på med flørtingen er naturlig. Man kan ikke være like i slaget hver dag! Og bare et tips: hvis dere flørter og melder hver dag kan jeg lukte at OM det skulle være noe interesse der så kommer den til å dø ut ganske fort med så hyppig kontakt.

TS her igjen.. 

Lurer bare på hvorfor interessen vil dø ut fort om man har hyppig kontakt..? 

Kanskje dumt spm men er som sagt ny i dette "singel-spillet".. 

Er ikke noe glad i "spille spill" med mennesker, og tenker at om man liker noen så burde man vise denne personen interesse..(?)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En hypotese: Mannen er fyllesjuk som fy.

Anonymkode: 1b393...029

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.. 

Er ikke noe glad i "spille spill" med mennesker, og tenker at om man liker noen så burde man vise denne personen interesse..(?)

Fordi man går lei av hverandre rett og slett. Den kontakten som startet som et hyggelig avbrekk i hverdagen , blir et plagsomt og forstyrrende moment

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid slik at det dør Ut ved for hyppig kontakt, men det er forskjell på hvor mye kontakt vi mener er mye. Noen synes det holder med god morgen/god natt-melding, andre ønsker kontakt hele dagen gjennom. Et tips i startfasen er å ikke skrive til han først med mindre det er for å planlegge noe eller annet "viktig". Og ikke åpne snap eller meldinger med en gang han sender, lat som du ikke sitter å venter på livstegn fra ham.

Over til spørsmålet ditt: jeg kan ikke flørte når jeg er fyllesyk om jeg så har en pistol rettet mot meg.  I dag er en ny dag hvor han muligens er tilbake til sitt gamle jeg :) 

Anonymkode: f48f3...fde

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvilke intensjoner han hadde før eller etter han var med deg: Ikke vær så kjapp med å si at du kan ha blitt brukt. Det er fullstendig tøvete av deg å plassere deg selv i en potensiell offersituasjon på grunn av helt vanlig omgang mellom mann og kvinne. Dersom du mener at noen "bruker" deg hvis de ikke vil ha et forhold med deg, så er det helle du som ikke skal la deg "bruke" av dem. Ta ansvar for ditt eget liv, og ikke demoniser dem som ikke vil ha deg.

Anonymkode: b9aa6...034

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen.. 

Joda, men kan fort oppfattes som mas. Om jeg har vært på fest lørdags kveld/natt, er det siste jeg setter pris på er meldinger som tikker inn søndags morgen. Spesielt ikke om jeg har hatt kontakt med mennesket dagen før og dagen før det igjen osv.

Masete ons og overivrige kvinns får fort fyken. Og ja, selvfølgelig kan vi men spille spillet i månedsvis for å få noen til sengs. Det er som regel alltid flere baller i spill. Dette self om en ikke er ute etter noe fast, da.

Anonymkode: 2efed...cb1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hvilke intensjoner han hadde før eller etter han var med deg: Ikke vær så kjapp med å si at du kan ha blitt brukt. Det er fullstendig tøvete av deg å plassere deg selv i en potensiell offersituasjon på grunn av helt vanlig omgang mellom mann og kvinne. Dersom du mener at noen "bruker" deg hvis de ikke vil ha et forhold med deg, så er det helle du som ikke skal la deg "bruke" av dem. Ta ansvar for ditt eget liv, og ikke demoniser dem som ikke vil ha deg.

Signeres.

Anonymkode: 2efed...cb1

• Liker 1
Skrevet

Enkelte mister interessen etter at de har fått sex, men du ble nok ikke brukt med vilje. Alternativt er han fyllesyk. Satser på det siste.

AnonymBruker
Skrevet

Det var første gangen dere møttes live på fredag? Jeg har flere ganger opplevd at de jeg har hatt kontakt med via meldinger ikke har levd opp til forventningene når vi har møttes. De kan være helt flotte mennesker, men det er ikke noe der som gjør at jeg ser de for meg som fremtidige kjærester. Veldig ofte stopper kontakt opp etter 1-2 møter, fordi man finner ut at det ikke har noen fremtid. Det at dere hadde sex trenger ikke bety noe som helst hverken den ene eller den andre veien. Men hvis du føler deg brukt nå så vil jeg anbefale deg å vente lengre med sex neste gang...

Ellers syns jeg du skal gi han en sjanse. Det er mulig det bare ble en hard fest og at han var skikkelig fyllesyk i går. Se om kontakten tar seg opp utover uka.

Anonymkode: 83f0e...ec4

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte på fredag en mann som jeg flørtet med i vel en mnd tid.. Hadde en utrolig koselig kveld som endte med deilig sex og at jeg overnattet der. Dagen etterpå var han veldig omsorgsfull og koste og kysset masse med meg før vi sa farvel..

Men så så jeg på snap at han dro på byen på lørdagskvelden, og jeg hørte ikke mer ifra han. Sendte han en mld imorgest som han ikke åpnet/svarte på på flere timer. 

Fikk noen få mld utover dagen, men liksom "litt lite" flørting i disse (om det lar seg forstå..?) 

Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg retting slett bare ble brukt? Og om han evt fant seg en annen dame i natt (siden han ikke svarte på lang tid imorgest..) 

Dette kalles ONS ! Sex er ikke noe man deler med noen etter første gangs møte om man er ute etter noe varig forhold. Og ja Menn/kvinner kan lett ha flere på gressing i måneder for så å utnytte hvert prosjekt når det faller seg slik.Uansett hva ord han bruker dagen etter, så har du null garanti for at han mente noe som helst med det.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er en klovn ! Hun har ikke demonisert noe som helst, bare blitt litt unyttet fordi hun er litt naiv og søker mer en bare sex. Tipper hun har lært nå, noe som vi alle en gang i livet har måtte gjennomgå. Finn først ut om man passer sammen, om det er noe håp om et forhold om det er dette man faktisk ønsker, så sex. Det er mitt råd. Du oppfører deg som en bølle.

AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi en av partene kun vil ha sex eller i etterkant bestemmer seg for at ikke det blir noe mer så har man ikke lurt eller brukt noen! Du må være TYDELIG på hva du ser etter ovenfor den du flørter med! Er du kun interessert i sex om videre dating er på trappene så må du kommunisere det. Når du er tydelig, først da kan man vurdere om du har blitt lurt eller "brukt". 

Anonymkode: 02f47...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7/30/2017 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Huffda.. er langt fra 14 (prøv heller i midten av 30-årene), men har altså et pinlig spm..

Huff... hater å sitte med disse spm inni meg, men jeg et overhode ikke vant til singellivet og det "spillet" som foregår der.. 

Er det virkelig slik at en mann kan bruke en mnd av livet sitt på å flørte /chatte med en kvinne for å så kutte henne ut like etter sex? Og hvorfor sa han da i går før han dro ut på byen at han likte meg?? Er jeg blitt lurt/brukt her, eller et jeg bare utålmodig og forventer jeg bare for mye ut av han for raskt? 

Ta initiativ selv og be han med ut på noe dere begge kan synes være gøy eller hyggelig som ikke går ut på å drikke seg mest full. Sier han nei da så vet du jo helt klart at han ikke er interessert mer og sier han ja og daten går bra så har du også fått svaret.

Anonymkode: 6a5a4...136

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7/30/2017 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Han var kosete , kysset og omsorgsfull dagen etter sier vell sitt at han er interessert. Og dette vet jeg siden jeg selv er mann.Jeg gjør det også med kvinner jeg liker ekstra godt og ligger med. Men om han er ute på byn neste tur så ikke bombander ham med meldinger. La han være ifred med kompiser og vent heller et par dager med å sende mld.  Han er nok interessert

Anonymkode: 5cc01...354

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han var kosete , kysset og omsorgsfull dagen etter sier vell sitt at han er interessert. Og dette vet jeg siden jeg selv er mann.

Jeg er kvinne og har nok mer erfaring med menn enn du har, og jeg sier at det er veldig vanlig å kose fordi man liker nærheten og kanskje til og med det andre mennesket der og da, ja kanskje til og med fordi man synes det er det mest anstendige mot den andre, uten at det finnes noen snev av interesse ut over det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og har nok mer erfaring med menn enn du har, og jeg sier at det er veldig vanlig å kose fordi man liker nærheten og kanskje til og med det andre mennesket der og da, ja kanskje til og med fordi man synes det er det mest anstendige mot den andre, uten at det finnes noen snev av interesse ut over det.

Jeg er mann selv og vet fint hvordan mange av oss tenker. Er vi kun interessert i sex så har vi heller ingen interesse av kosing og kyssing etter sexen. Sorry ass. Vi trenger ikke flere bedrevitere på kg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann selv og vet fint hvordan mange av oss tenker. Er vi kun interessert i sex så har vi heller ingen interesse av kosing og kyssing etter sexen. Sorry ass. Vi trenger ikke flere bedrevitere på kg. 

Jeg er også mann og nyter masse kos og kyssing særlig på morgenen, helt uavhengig av hva jeg ser for meg videre. Jeg fokuserer på å nyte hvert sekund av hverdagen og dette er en av tingene som gjør dagene bedre. Behøver ikke bety interesse i ettertid, selv om det føles sånn der og da (både for meg og dem)

Anonymkode: 70fb2...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...