Gå til innhold

Plutselig dukker eksens kjæreste opp som "følger forslag på Instagram

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke søkt verken han eller henne opp på Facebook eller Instagram på snart 3 år. Rett og slett fordi jeg ikke vil ha deres "perfekte familieidyll" slengt i trynet etter at eksen truet meg til å gjennomføre en abort. Så jeg lurer rett og slett om det er en tilfeldighet at hun dukker opp som "følger forslag" både på Instagram og Facebook nå 3år etterpå, eller om hun faktisk søker meg opp? Ikke det at det spiller så stor rolle egentlig, er bare litt nysgjerrig.
Eksen har forresten prøvd å gå bak ryggen hennes flere ganger under graviditeten hennes, hørte heldigvis ikke fra han mer etter at jeg sa at han kunne la meg være i fred ellers ville jeg sladre. Ble da truet på livet og har aldri hørt mer fra han, en virkelig stabil fyr med andre ord..  

Anonymkode: 8e2f8...3b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig hun har søkt deg opp da ja.

Anonymkode: cef95...257

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi. Jeg har fått opp eksens familiemedlemmer som forslag på Instagram. Er det samme som venneforslag på face, at de kan ha søkt meg opp? Jeg har lukket profil på insta. Jeg er forelsket i min eks da, og jeg tror blant annet broren hans er nysgjerrig på meg. Jeg er venn med eksen på face og vi følger hverandre på ig. 

Anonymkode: 70e62...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Du får ta kontakt med de som har programmert Instagram om hvordan den algoritmen som kommer med forslag til følgere fungerer. Før du vet hvordan den algoritmen fungerer, så blir det bare gjetninger på hvorfor hun nå er foreslått som en følger.

Anonymkode: 7ac7e...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...