Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så ensom, herregud. Føler meg så patetisk som i det hele tatt skriver her. Det er ikke noe galt med meg, tror jeg. Jeg har aldri vært flink med andre mennesker. Jeg angrer sånn på at jeg ikke har utnyttet muligheter. Folk har vært hyggelige mot meg, og jeg har bare vært avvisende tilbake. Da jeg var litt yngre ble jeg invitert på ting, men kom aldri, pga sosial angst. Nå er angsten bedre, men folk sluttet jo å invitere meg. Det er liksom for sent å endre seg når man har brent alle broer?

Så sitter jeg her, innmari ensom. Ensom og patetisk. 

Jeg vurderer å flytte og glemme alle jeg noen gang har kjent, for å se om jeg kanskje får det bedre. Men risikoen for at jeg blir sittende alene er til stede uansett hvor jeg drar.

Vær så snill og si at det er flere som meg?

Anonymkode: 7f327...9a8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å flytte og glemme alle jeg noen gang har kjent, for å se om jeg kanskje får det bedre. Men risikoen for at jeg blir sittende alene er til stede uansett hvor jeg drar.

Ja, med mindre du bor på et sted uten folk så hjelper det jo ikke å flytte. 

Spør de du kjenner om de vil finne på noe. Eventuelt send facebookmelding til gamle venner som bor i nærheten. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du da? 

Anonymkode: 89dc3...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke så flink med folk, uten at jeg har sosial angst, men hva med en nett/brevvenn?:) Evt. går det jo an å bli kjent med noen på nettet og så møtes på ordentlig? Det har jeg gjort mange ganger:) Synes det er lettere enn å bli kjent med vilt fremmede sånn enn på "vanlig" vis(hva enn vanlig vis er :fnise: )

Anonymkode: a4e5d...21c

Skrevet

Nå aner jeg ikke hvor gammel du er, om du er mann eller kvinne eller noe annet om hvem du er, men har du en hobby/interesse du kunne brukt tid på? F.eks melde deg på dansekurs, matkurs, hagelag, vinklubb, kor, veteranbilklubb eller noe helt annet? Dersom du finner folk med samme interesse som deg selv, får du kanskje noen nye venner.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du da? 

Anonymkode: 89dc3...7fe

Litt utenfor Oslo.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke så flink med folk, uten at jeg har sosial angst, men hva med en nett/brevvenn?:) Evt. går det jo an å bli kjent med noen på nettet og så møtes på ordentlig? Det har jeg gjort mange ganger:) Synes det er lettere enn å bli kjent med vilt fremmede sånn enn på "vanlig" vis(hva enn vanlig vis er :fnise: )

Anonymkode: a4e5d...21c

Skjønner hva du mener. Føler jeg er så hemmet sosialt at jeg ødelegger alle relasjoner før de får tid til å feste seg. Har hatt mange venner, men da har det vært fordi de har tatt initiativ for å si det sånn. Nå har jeg forandret meg mye og blitt mye flinkere til å ta initiativ, og jeg vil være med på ting, men en del av mine gamle venner har nok med sitt. Jeg har et par gode venner nå, men hun ene har type og hun andre er mye borte, så man blir jo en del alene. Har i hvert fall ikke så mange venner som gjennomsnittet....

1 time siden, Sera D skrev:

Nå aner jeg ikke hvor gammel du er, om du er mann eller kvinne eller noe annet om hvem du er, men har du en hobby/interesse du kunne brukt tid på? F.eks melde deg på dansekurs, matkurs, hagelag, vinklubb, kor, veteranbilklubb eller noe helt annet? Dersom du finner folk med samme interesse som deg selv, får du kanskje noen nye venner.

Jeg er kvinne og 17 år (snart 18). Jeg har noen slike interesser ja, men det tiltrekker seg mest eldre folk, og jeg har nok venner i 40-50 årene om du kan si det sånn :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...