Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Hva er timelønnen?

Hvilken utdanning har du?

Anonymkode: 8bd0f...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29 og jobber i barnehage, er utdannet førskolelærer. Er usikker på timelønnen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

35 år, uten utdannelse. Jobber som konsulent og tjener 420.000kr i året. MEN, nå skal jeg bli student og få meg utdannelse :)

Anonymkode: e8d73...f23

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

35 år, uten utdannelse. Jobber som konsulent og tjener 420.000kr i året. MEN, nå skal jeg bli student og få meg utdannelse :)

hva skal du studere? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utdannet barne- og ungdomsarbeider og jobber i en barnehage. Timelønnen min er nå på 203,18. 

Hvis dere har årslønn så gå inn på lønnskalkulator og regn ut hva timelønnen blir. :)

Anonymkode: 51cce...6ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ufør, ingen utdannelse. Jobber en dag i uken i en musikkforretning. Har med lønn og trygd 417000 i året.

Anonymkode: c48c6...46f

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva skal du studere? :)

Sykepleie :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vinmonopolet 

235 kr timen

Allmenfag

Anonymkode: 54019...045

AnonymBruker
Skrevet

Er hudpleier, gikk 3 årig vgs hudpleie med allmennfag

Månedslønn 36.000,-

Anonymkode: 54f3a...3ab

AnonymBruker
Skrevet

bump

Skrevet (endret)

Har en fireårig utdannelse som helsefagarbeider fra videregående + påbygning til generell studiekompetanse (tilsammen 5 år vg.skole) og jobber som helsefagarbeider i spesialisthelsetjenesten, rehabilitering. 

Skal gå skole nå fra høsten og skal da ta en bachelor i ernæring og håper på master i folkehelsevitenskap etter det. 

Som helsefagarbeider hvor jeg jobber tjener jeg 176 kr i timen mener jeg.. så har jeg tillegg på kveldstid, natt og helg som kan variere. 

Til sammenligning så tjener tvillingbroren min 177 kroner i timen som renholder uten utdanning :-) han jobber for et entrepenørfirma. 

Edit: endret på grunn av skriveleif😅

Endret av skk
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, skk skrev:

Har en fireårig utdannelse som helsefagarbeider fra videregående + påbygning til generell studiekompetanse (tilsammen 5 år vg.skole) og jobber som helsefagarbeider i spesialisthelsetjenesten, rehabilitering. 

Skal gå skole nå fra høsten og skal da ta en bachelor i ernæring og håper på master i folkehelsevitenskap etter det. 

Som helsefagarbeider hvor jeg jobber tjener jeg 76 kr i timen mener jeg.. så har jeg tillegg på kveldstid, natt og helg som kan variere. 

Til sammenligning så tjener tvillingbroren min 77 kroner i timen som renholder uten utdanning :-) han jobber for et entrepenørfirma. 

Du kan virkelig ikke ha 76kr i timen? Det er ganske lite. Her kan du se den gjennomsnittlig lønnen for ditt yrke:
https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/helsefagarbeider#lonn

Anonymkode: cd210...c8b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan virkelig ikke ha 76kr i timen? Det er ganske lite. Her kan du se den gjennomsnittlig lønnen for ditt yrke:
https://utdanning.no/yrker/beskrivelse/helsefagarbeider#lonn

Anonymkode: cd210...c8b

Gikk inn og dobbeltsjekket nå for å være sikker på at jeg ikke tuller men satsen på timeslønnen er 76,06kr og natt/kveld-tillegget ligger på 56kr. 

Skrevet

Jeg er Talibanfjerningskonsulent.

Grønn utdannelse i USA.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Utdannet sykepleier, men jobber i anleggsbransjen. Jobbet noen år som sykepleier, men lønna, arbeidstidene og arbeidspresset gjorde at jeg sa sayonara til hele helsevesenet :P makan til dritt. Tjener det DOBBELTE som ufaglært i anleggsbransjen enn jeg gjorde som sykepleier, i tillegg til at jeg har fri alle røde dager ;) 

tjener 600.000 i året + tillegg :)  Skal ta fagbrev som anleggsmekaniker og maskinfører når jeg har nok praksis, da gjør lønna et solid hopp. 

Anonymkode: 242b1...861

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Hva er timelønnen?

Hvilken utdanning har du?

Jeg jobber som IT Konsulent (programmering, nettverk, prosjektledelse, hva enn som trengs)

Jeg er 26 år gammel

Usikker på timelønn, har ca 48 000 brutto utbetalt, pluss bonuser hvert halvår.

Jeg har bachelor i informatikk

Anonymkode: 496d7...3f6

Skrevet
1 time siden, skk skrev:

Gikk inn og dobbeltsjekket nå for å være sikker på at jeg ikke tuller men satsen på timeslønnen er 76,06kr og natt/kveld-tillegget ligger på 56kr. 

Det skulle jo ikke vært lov! Jeg er 19 år og tjener 135kr i min første jobb som kokk. Jeg er bare tilkallingsvikar i ferier og har 0 erfaring fra tidligere!

For så lite hadde jeg aldri jobba, og ingen andre jeg kjenner hadde gjort det heller. Moren min er også renholder, men hun tjener 190kr i timen, uten fagbrev, men med noen få år ansenitet. 

Skrevet
7 minutter siden, Spiteful skrev:

Det skulle jo ikke vært lov! Jeg er 19 år og tjener 135kr i min første jobb som kokk. Jeg er bare tilkallingsvikar i ferier og har 0 erfaring fra tidligere!

For så lite hadde jeg aldri jobba, og ingen andre jeg kjenner hadde gjort det heller. Moren min er også renholder, men hun tjener 190kr i timen, uten fagbrev, men med noen få år ansenitet. 

Hahah, her må jeg bare beklage altså, det skal stå 176.06kroner!! 😂😂😂 nå begynte jeg virkerlig å spekulerer selv altså. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hudpleier, gikk 3 årig vgs hudpleie med allmennfag

Månedslønn 36.000,-

Anonymkode: 54f3a...3ab

Det kan aldri stemme at en hudpleier tjener så bra...!?

5 minutter siden, skk skrev:

Hahah, her må jeg bare beklage altså, det skal stå 176.06kroner!! 😂😂😂 nå begynte jeg virkerlig å spekulerer selv altså. 

Folk er så "dum" at de ikke skjønner det heller... ;)

"BRA" du rettet opp i det!

Anonymkode: 0df15...c98

Skrevet

21 år.

Jobber i matbutikk

168kr timen

(er student og har et år igjen av bachelorgraden)😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...