Gå til innhold

Liker han meg eller vil han bare ha sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen tegn å se etter for å vite om han virkelig liker meg ( og eventuelt vil ha forhold etterhvert)  eller om han bare er ute etter sex? 

Anonymkode: 9e5b3...198

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hvor ivrig han er på å ha sex tidlig i forholdet?

Men det er feil med eller i tittelen din. Hvis han vil på date med deg kan han tenke seg å ha sex med deg, spørsmålet er om han også ønsker noe mer. 

Det kan også i stor grad være opp til deg, om han syns du er noe å satse på.

Skrevet

Har du spurt han hva han er ute etter? Altså, ikke sånn "liker du meg ordentlig?", det er det sikkert for tidlig til, men selv om noen menn "lurer" seg til sex, så tror jeg også man vil få endel ærlige svar om man sier tidlig hva man leter etter (altså ikke bare tilfeldig sex, men håper å finne noe ordentlig, slik at du håper han er real og sier fra hvis han føler at det ikke kan bli noe mer enn det. Eller noe. Det kan skremme bort noen forsåvidt, Men da har du gjort dine intensjoner helt tydelige hvertfall, slik at du er mer sikker mot å brenne deg hvis du virkelig vil unngå det)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snowbrigade skrev:

Har du spurt han hva han er ute etter? Altså, ikke sånn "liker du meg ordentlig?", det er det sikkert for tidlig til, men selv om noen menn "lurer" seg til sex, så tror jeg også man vil få endel ærlige svar om man sier tidlig hva man leter etter (altså ikke bare tilfeldig sex, men håper å finne noe ordentlig, slik at du håper han er real og sier fra hvis han føler at det ikke kan bli noe mer enn det. Eller noe. Det kan skremme bort noen forsåvidt, Men da har du gjort dine intensjoner helt tydelige hvertfall, slik at du er mer sikker mot å brenne deg hvis du virkelig vil unngå det)

Vi holder på liksom. Og han har til og med sagt at vi likegodt kan bli sammen siden det allerede føles ut som om vi er det ( ja han syntes tydeligvis ihvertfall det). Han bor en time unna meg. Og vi har bare møttes hjemme hos meg på kvelden. Vi har hatt sex fra første gang vi møttes, men vi har aldri kysset :O og jeg har tatt det opp med han to ganger, men det har ikke blitt noen forandring enda. Og det er som regel jeg som må sende melding eller ringe først. Og han skriver aldri meldinger eller ringer å sier at han savner meg osv. Og jeg har sagt et par ganger til han at det føles ut som at han ikke liker meg, men han sier bare at det ikke stemmer. Men han sier aldri direkte selv at han liker meg. Ikke gir han meg komplementer heller. Jeg føler at han ikke liker meg, men jeg HÅPER selvfølgelig at han gjør det. Jeg har også fortalt han at om han ikke liker meg så er det bare å si ifra, i stedet for å holde på sånn her. 

Folk tenker sikkert "bare gi han opp". Men det er ikke så lett. Jeg liker han og har følelser for han. 

-TS

Anonymkode: 9e5b3...198

Skrevet

Om han bare snakker til deg når han er kåt eller vil ha seg noe, så vil han garantert kun ha sex. (om dere har hatt det før)

Om han er overinteressert i deg etter noen få dager å viser all sin sjarm å forteller deg hvor vakker du er osv vil han nok kun ha sex (om dere ikke har hatt det før)

Er han interessert i deg som person å snakker stadig med deg å bryr seg om deg og dine interesser er han nok mere opptatt av noe mere, eller om han bare liker å henge med deg uten at noe seksuelt skjer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...