AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Hei, jeg har akkurat fått meg en border collie / buhund mix. Han er nå 9 uker. Vi har pleid å ta en 5 minuters gåtur for å bli kjent i område. Han går også kjempe fint i bånd ved fremmede plasser, men nekter nå å gå fra huset og ut i gata. Første dagene så gikk han veldig fint, men plutselig var det nok. Har ikke møtt noe som har kunne skremt han eller lignende. har prøvd med gobiter, leker og oppmuntring. men har setter seg bare ned å nekter å gå. Drar aldri i båndet når han stopper. Noen som har tips eller har opplevd dette selv? Anonymkode: 7245a...ca1
Tabris Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 Har du prøvd å plukke ham opp og bære ham det første stykket og se om det hjelper?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #3 Skrevet 31. juli 2017 54 minutter siden, Tabris skrev: Har du prøvd å plukke ham opp og bære ham det første stykket og se om det hjelper? Det har jeg. Men han setter seg bare ned igjen :/ Anonymkode: 7245a...ca1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #4 Skrevet 31. juli 2017 Syns det er litt tidlig å gå tur med en 9 uker gammel valp. Valpen må bli kjent og trygg hjemme først. Ikke press valpen. Anonymkode: f6814...bed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå