Gå til innhold

Pålogget eller ikke pålogget ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr jeg holder på med. Han sier han er syk nå så han kan ikke møte meg. Men det er en ting jeg lurer på. Som jeg håper noen vet og kan forklare meg :

Noen ganger så viser Facebook messenger at han er pålogget, men så sier han at han ikke er pålogget. Og jeg har hørt at noen sier at det kan funke sånn at f.eks hvis man er et sted hvor det er nett, så viser det at man er pålogget. Men hvis man ikke er hjemme/ eller er et sted uten nett, så står det at man ikke er pålogget. Noen som vet noe om dette? F.eks i dag så stod det at han ikke hadde vært på på 18 timer. Har han da liksom ikke vært hjemme på 18 timer selv om han er syk ? 😂 Eller hva er greia? 

(Prøver bare å finne ut om han liker meg eller ikke. Siden vi møtes så sjeldent og hører ikke fra han så ofte som jeg føler jeg burde 🙈 Så vil bare se om det han sier er sant.) 

Anonymkode: 07ffa...09e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en fyr jeg holder på med. Han sier han er syk nå så han kan ikke møte meg. Men det er en ting jeg lurer på. Som jeg håper noen vet og kan forklare meg :

Noen ganger så viser Facebook messenger at han er pålogget, men så sier han at han ikke er pålogget. Og jeg har hørt at noen sier at det kan funke sånn at f.eks hvis man er et sted hvor det er nett, så viser det at man er pålogget. Men hvis man ikke er hjemme/ eller er et sted uten nett, så står det at man ikke er pålogget. Noen som vet noe om dette? F.eks i dag så stod det at han ikke hadde vært på på 18 timer. Har han da liksom ikke vært hjemme på 18 timer selv om han er syk ? 😂 Eller hva er greia? 

(Prøver bare å finne ut om han liker meg eller ikke. Siden vi møtes så sjeldent og hører ikke fra han så ofte som jeg føler jeg burde 🙈 Så vil bare se om det han sier er sant.) 

Hvordan kan du finne ut om han liker deg, om du finner ut dette?

Stalker much...

Anonymkode: a28ff...818

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det der går ikke an å følge med på, dessverre. 

Anonymkode: 3ed7e...0bb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du finne ut om han liker deg, om du finner ut dette?

Stalker much...

Fordi hvis han ljuger, hvis han ikke er hjemme når han egentlig er syk og ikke kan møte meg, så liker han meg mest sansynligvis ikke. Og nei jwg stalker han ikke. Jeg ser det når jeg går inn for å se om han har sett meldingen min. 

-TS

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Du vet at du ikke må være hjemme for å være på Facebook og/eller messenger? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Ja jeg vet det

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hvis han ljuger, hvis han ikke er hjemme når han egentlig er syk og ikke kan møte meg, så liker han meg mest sansynligvis ikke. Og nei jwg stalker han ikke. Jeg ser det når jeg går inn for å se om han har sett meldingen min. 

-TS

Fantastisk konklusjon. Jeg ser for meg et langt og lykkelig samliv.

Skrevet

Det jeg lurer på hva er logikken bak hele resonnementet ditt: at hvis han er syk, så kan han ikke logge på messenger? Det krever ikke allverdens fysisk innsats å stirre på en mobil eller nettbrett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Perspektiv skrev:

Det jeg lurer på hva er logikken bak hele resonnementet ditt: at hvis han er syk, så kan han ikke logge på messenger? Det krever ikke allverdens fysisk innsats å stirre på en mobil eller nettbrett.

Nei. Jeg lurer på om han ikke er syk og er ute, og bare har ljugd til meg. 

Og forresten er noen folk sykt frekke her inne. Hva er greia med å rakke ned på folk? Det skjønner jeg ikke. I stedet for å komme med frekke kommentarer, så la heller være å skrive noe. 

-TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

At han ikke har vært på messenger på 18 timer betyr ikke at han ikke har vært hjemme nei. Er han faktisk syk er det stor sansynlighet for at han faktisk sover, eller slapper av og ikke orker å sjekke mobilen. Eventuelt så kan han ha slått av chat'en. 

For øvrig så står det alltid at søsteren min (og mest trolig alle andre) ikke har vært aktiv på 10-11 timer når hun sover, selv om hun er hjemme og har internett. 

Anonymkode: 02637...c12

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg lurer på om han ikke er syk og er ute, og bare har ljugd til meg. 

Og forresten er noen folk sykt frekke her inne. Hva er greia med å rakke ned på folk? Det skjønner jeg ikke. I stedet for å komme med frekke kommentarer, så la heller være å skrive noe. 

-TS

Jeg forstår deg godt TS, men hvis det står at han ikke har vært pålogget på 18 timer, så er han nok hjemme og er syk.

Anonymkode: 0d304...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal du finne ut om han har løyet om at han er syk, via dette? For han kan jo ha vært syk og sett på mobilen, samtidig som han kan ha sovet og vært syk...

Anonymkode: 3ed7e...0bb

AnonymBruker
Skrevet

Shit. 

Har det blitt slik at man må være pålogget messenger ofte nok, hvis ikke er man "ute å dater andre, flørter, drikker drinker og lager rastafletter?".

Jeg gir opp

Anonymkode: 8e74f...d8f

• Liker 1
Gjest Sonic
Skrevet
14 minutter siden, canacas skrev:

:fnise:

----

Stol på at han er syk, er han syk neste gang dere planlegger å møtes trenger du ikke prøve mere 

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som svarer ordentlig. Det setter jeg pris på.

Nå har jeg opplevd flere ganger (ikke bare med dette innlegget) at flere folk svarer ganske frekt. Og det er faktisk ikke greit. 

-TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man må ikke være hjemme for å være "pålogget" Det kommer opp når man er pålogget uansett hvor i verden man er..... Hvis han ikke har stått som pålogget på 18 timer, så har han nok ikke vært pålogget. Det kommer opp med en gang, hvis man logger seg på. Kan dog være litt unøyaktig, men da snakker man om noen minutter fra eller til.... Du kan ikke basere et forhold, om noen liker deg, utfra hvor mye eller lite de er pålogget facebook... Selv om han er for syk til å orke en date (man ønsker jo å være i form da, og viser seg fra sin beste side...), har han lov å se på TV, sjekke face etc. skulle jeg tro ;) 

Anonymkode: c36b2...450

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man må ikke være hjemme for å være "pålogget" Det kommer opp når man er pålogget uansett hvor i verden man er..... Hvis han ikke har stått som pålogget på 18 timer, så har han nok ikke vært pålogget. Det kommer opp med en gang, hvis man logger seg på. Kan dog være litt unøyaktig, men da snakker man om noen minutter fra eller til.... Du kan ikke basere et forhold, om noen liker deg, utfra hvor mye eller lite de er pålogget facebook... Selv om han er for syk til å orke en date (man ønsker jo å være i form da, og viser seg fra sin beste side...), har han lov å se på TV, sjekke face etc. skulle jeg tro ;) 

Vil bare legge til; de siste skrev jeg for at du ikke skal bekymre deg for mye :) Hvis du ser han er pålogget, så kan han være syk likevel, men ønsker likevel ikke en date e.l., da han kanskje føler seg for pjusk til det :) 

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg godt TS, men hvis det står at han ikke har vært pålogget på 18 timer, så er han nok hjemme og er syk.

Anonymkode: 0d304...024

Enig! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo velge å skru av chatten. Hvis du ikke slår av chatten og bare trykker på hjem knappen, står det etter en stund hvor lenge siden han var på. Men man kan ikke se det hvis man skrur av chatten. 

Anonymkode: c5695...143

Gjest JanHelge
Skrevet

Se på hva han viser deg og hvordan han er når dere møtes du, ikke alt mulig annet, er han interessert i deg så vil du finne ut av de når dere møtes. Du ser mot mye som har liten betydning og som ikke kan gi deg noen gode svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...