Gjest Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Til høsten begynner jeg voksenopplæring innenfor helsefag. Sist gang jeg gikk på VGS fikk vi jo alt utstyr, men måtte kjøpe fagbøkene selv, nå har jeg skjønt det at disse blir lånt ut til elevene. Betyr det da at man må kjøpe skrivebøker o.l. selv? Er videregående opplæring for voksne så er vel så og si som VGS.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Jeg skal gå vg3 Helsesekretær nå etter sommer. Vi får fagbøkene av skolen, men skrivebøker må vi kjøpe selv. - Hilsen 17 åring Lykke til med utdanningen Anonymkode: b83a5...3b0
Gjest Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal gå vg3 Helsesekretær nå etter sommer. Vi får fagbøkene av skolen, men skrivebøker må vi kjøpe selv. - Hilsen 17 åring Lykke til med utdanningen Anonymkode: b83a5...3b0 Begynner selv på VG2 helseservicefag og skal gå samme linja som degvidere så da regner jeg med at jeg også trenger skrivebøker
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Jeg er vant med at skrivebøker blir delt ut ved behov. Disse er gjerne den billige typen, så jeg likte å kjøpe de selv. Anonymkode: d6993...c25
gobbledigook Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Kommer an på skolen. Vi gjorde så og si alt digitalt på vgs, med unntak av i matte. Kjøpte dermed kun inn 1-2 notatbøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå