AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Skal lage meg matpakke for første gang på lenge. Om jeg lager tunfiskrøre i kveld,er den like god i morgen da? Eller er den best med en gang? Tenkte ha i rødløk og majones,pepper. Kanskje litt mais Anonymkode: a06ba...a4c
C-girl Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Synes den er like god dagen etterpå, pleier å oppbevare i en tett boks. Jeg har ofte i hakket sylteagurk og litt av laken sylteagurk ligger i i tillegg til løk, majones, mais og crème fraiche.
Leo Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Jeg synes den ofte er bedre dagen etterpå når smakene har "fått satt seg"!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Hadde ikke creme fraiche eller sylteagurk,ble en tam versjon med rødløk,majones,salt og pepper. Skal kjøpe inn sitron og div i morgen 😍 Anonymkode: a06ba...a4c
gohege Skrevet 31. juli 2017 #5 Skrevet 31. juli 2017 Et lite ekstra tips: revet Granny Smith (grønt) eple! Tunfiskrøra får et friskt og mer sprøtt preg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå