Gå til innhold

Analsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.
Jeg har nettopp kommet inn i et nytt forhold, vil si det er det første ordentlige forholdet jeg
noen gang har hatt, og han er den første jeg har hatt sex (samleie) med.
Han har spurt om vi kan ha analsex, men jeg har sagt nei hver gang.
Jeg synes det virker litt ekkelt, er veldig redd for at det skal komme noe bæsj (:fnise:)
på penisen hans. Ellers er jeg jo egentlig åpen for å prøve det.

Til dere som har hatt analsex, pleier det å komme bæsj på penisen til partneren din?
Noen måte og unngå det på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skyller meg, om det er lenge siden jeg har vært skikkelig på do. 
Det kan selvfølgelig skje uhell, men skal man ha analsex, er man forberedt på at det kan skje.
Skjer det, er det bare å vaske seg :) whops så er det borte vekk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, du må spyle først! ;)

De selger sånne slags dusj-ballonger på alle sexbutikker. Fyll med vann, skyll inn flere ganger til alt er helt rent. :)

Anonymkode: 72917...a49

• Liker 1
Gjest Sonic
Skrevet

Skyll deg først, men som hun over her sier, uhell kan skje - og det må en kunne takle om en skal ha analsex . Forsvinner ved vask utrolig nok :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jenta har knapt hatt sex, og blir allerede presset til analsex. 

Jeg synes virkelig synd på dagens unge jenter. Analsex er ikke lenger forbeholdt de erfarne, men er blitt vanlijesexen som alle jenter forventes å levere fra første stund.

Anonymkode: 5119a...aa8

• Liker 6
Gjest Ingenting2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes virkelig synd på dagens unge jenter. Analsex er ikke lenger forbeholdt de erfarne, men er blitt vanlijesexen som alle jenter forventes å levere fra første stund.

Svært enig. Dette er noe som bør være forebeholdt solide forhold med mye trygghet. Ikke sjans i helvete at det er greit å overtale til slikt. Ønsket og behovet må komme fra personen selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig respektløst av han å spørre en han nettopp har blitt sammen med om analsex!
Ganske tydelig hva målet hans med kjæreste er - det er sex og analsex, og ikke kjærlighet!!!!!
Det der hadde seriøst vært en dealbreaker for meg (tro det eller ei) , en mann med det fokuset når det er en million andre ting man kan oppleve sammen som nytt par , det er ekkelt.

Og ja, flere jeg kjenner som har bæsja på seg etter analsex når penis blir trekt ut.

Anonymkode: a3e3d...333

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

14 timer siden, canacas skrev:

Svært enig. Dette er noe som bør være forebeholdt solide forhold med mye trygghet. Ikke sjans i helvete at det er greit å overtale til slikt. Ønsket og behovet må komme fra personen selv. 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig respektløst av han å spørre en han nettopp har blitt sammen med om analsex!
Ganske tydelig hva målet hans med kjæreste er - det er sex og analsex, og ikke kjærlighet!!!!!
Det der hadde seriøst vært en dealbreaker for meg (tro det eller ei) , en mann med det fokuset når det er en million andre ting man kan oppleve sammen som nytt par , det er ekkelt.

Og ja, flere jeg kjenner som har bæsja på seg etter analsex når penis blir trekt ut.

Anonymkode: a3e3d...333

Hei dere! Det står at hun er åpen for å prøve det. Ikke at hun føler seg presset til det. TS sine motforestillinger kommer av at hun er redd for avføring på penisen til kjæresten.

Kjæresten hennes er ikke nødvendigvis et umenneske sjøl om han vil pule henne i rompa. (Jeg vil i alle fall hevde at vi menn som puler kjærester, koner, dater eller tilfeldige forbindelser alt etter, i rompa, ikke er umennesker. Men vi kan diskutere det en annen plass)

Som en annen bruker her pleide å si: shit happends. Det kan skje, og har skjedd meg et par ganger. Men det er ikke noe å være redd for. Det er bare å vaske seg etterpå.

Hvis typen din reagerer med avsky eller noe annet, at han ikke tar det med godt humør, skulle det skje et uhell, så er han ikke noe å samle på. Det er min påstand.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lurt å kutte ut kaffe 🍵 

Anonymkode: b929e...dab

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene. Jeg er kvinne og elsker analsex, og ser på det som et uttrykk for kjærlighet mellom meg og kjæresten.  Jeg fatter ikke de som mener det liksom kun er perverse gutter som ikke er glad i dama si som vil dette. Det er faktisk mange jenter som synes det er veldig deilig.

Til TS: Begynn med at han stikker en finger i rumpa di mens han stikker deg eller du rir ham. En finger gjør ikke vondt, og da kjenner du om du liker det. Når du skal prøve med pikk må du ta det sakte, og jeg tror at det er avgjørende at du selv kjenner at du tenner på det for å få glede av det. For meg funker det uten glidemiddel når jeg er superkåt, og for mye glidemiddel ødelegger faktisk da jeg må kjenne friksjonen litt for at det skal være deilig, men en liten dæsj anbefales.

Når det gjelder bæsj så har jeg to ting å si:

1. Det er ikke så vanlig å bli synlig skitten som folk tror. Det holder å vaske seg litt i rumpa og spyle seg i dusjen, synes jeg, unødvendig å være så stressa med det at man nærmest kjører full tarmskylling med spesialutstyr.

2. Tenk på at når han tenner så mye på tanken om analsex, så er det usannsynlig at han er en sånn som synes det er ekkelt eller er livredd for at det skal være noe der inne. Det tenker nå jeg.

Anonymkode: 72ac1...944

• Liker 4
Skrevet

Takk for alle svar, hjalp meg veldig mye :)

Får nok ta det når jeg føler meg helt klar for det.

Skrevet

Skyller meg aldri, men unngår analsex om jeg ikke har vært på do samme dag. Eller det vil si, jeg sier fra at jeg ikke har vært på do også er det hans avgjørelse om han vil ta sjansen, noe han som oftest gjør. Har hatt et par uhell, men har hatt endel analsex så vil ikke si det er vanlig. Uhellene har heller ikke vært store, men bare noen spor på penis når han trekker seg ut. Hender også jeg får litt på fingrene om jeg er bak hos han. Det er bare å vaske seg etterpå. De fleste er klar over at slike uhell kan skje og tar det dermed ikke så tungt om det skjer.

Her har det forsåvidt også kommet overraskende menstruasjon. Han bare hopper i dusjen og prøver seg gjerne igjen når kvelden kommer ;)

Skrevet

Praktiserer man analsex er det helt naturlig at uhell skjer en sjelden gang i blant. Er man ikke forberedt på den muligheten, så er man ikke klar for analsex.

Som regel holder det at jenta har vært ordentlig på do minimum tyve minutter før, og ikke kjenner at hun må på do i nærmeste framtid. Med denne regel tror jeg at rundt 95% av gangene har vært uten uhell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...