AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Jeg hadde en venninne som har brutt kontakt med meg. Kort versjon av historien: Store deler av vennskapet vår var preget av angsten min og jeg trodde at hun ikke hadde noe i mot å hjelpe meg fordi hun tilbød hjelpen. Jeg har funnet ut at hun har brutt kontakt med en annen venninne (la oss kalle henne for x), og denne venninna tok kontakt med meg for å snakke om vedkommende. Jeg fant ut at min gamle venninne har fortalt henne om mine personlige problemer og jeg reagerer på dette siden min gamle venninne likte ikke X. Spørsmålet mitt er om jeg skal gjenoppta kontakten med min gamle venninna? Jeg savner henne og skulle ønske at vi fortsatt var venner, men jeg sendte henne melding for noen måneder siden og fikk ingen svar, så litt usikker om det er lurt? Anonymkode: f1625...b32
rikoChett Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Vil du ta opp kontakten med noen som forteller om dine personlige problemer til noen hun ikke engang liker?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, rikoChett skrev: Vil du ta opp kontakten med noen som forteller om dine personlige problemer til noen hun ikke engang liker? Men er TS den lojale typen i det hele tatt? Man høster som man sår... Anonymkode: 8103e...33b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er TS den lojale typen i det hele tatt? Man høster som man sår... Anonymkode: 8103e...33b Det er jeg. Til og med da jeg traff denne jenta så holdte jeg kjeft om hennes hemmeligheter og forsvarte henne til og med. Anonymkode: f1625...b32
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 9 minutter siden, rikoChett skrev: Vil du ta opp kontakten med noen som forteller om dine personlige problemer til noen hun ikke engang liker? Det er dette jeg lurer på... Anonymkode: f1625...b32
rikoChett Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dette jeg lurer på... Anonymkode: f1625...b32 Jeg personlig klarer ikke se en eneste god grunn til å ha kontakt med dette mennesket.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Reagerer i grunnen mest på at hun ikke responderte siste gang du tok kontakt. Hva med å bare skrive en melding der du beklager at du la mye på henne da du var syk og ikke skjønte at det ble tungt for henne, men savner henne og at hvis hun skulle føle for å ta kontakt må hun gjerne det? Bare la det bli litt opp til henne? Anonymkode: 223ff...d66 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Hun svek deg og i tillegg utleverer hun dine private problemer til andre, hade aldri klart å stole på henne som venn Anonymkode: 07606...b67 2
Gjest O.G. Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en venninne som har brutt kontakt med meg. Kort versjon av historien: Store deler av vennskapet vår var preget av angsten min og jeg trodde at hun ikke hadde noe i mot å hjelpe meg fordi hun tilbød hjelpen. Jeg har funnet ut at hun har brutt kontakt med en annen venninne (la oss kalle henne for x), og denne venninna tok kontakt med meg for å snakke om vedkommende. Jeg fant ut at min gamle venninne har fortalt henne om mine personlige problemer og jeg reagerer på dette siden min gamle venninne likte ikke X. Spørsmålet mitt er om jeg skal gjenoppta kontakten med min gamle venninna? Jeg savner henne og skulle ønske at vi fortsatt var venner, men jeg sendte henne melding for noen måneder siden og fikk ingen svar, så litt usikker om det er lurt? Anonymkode: f1625...b32 Hjelpes. Håper du ikke lot deg lure.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #11 Skrevet 31. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Reagerer i grunnen mest på at hun ikke responderte siste gang du tok kontakt. Hva med å bare skrive en melding der du beklager at du la mye på henne da du var syk og ikke skjønte at det ble tungt for henne, men savner henne og at hvis hun skulle føle for å ta kontakt må hun gjerne det? Bare la det bli litt opp til henne? Anonymkode: 223ff...d66 Det er allirst det jeg gjorde! Jeg skrev en kjempe hyggelig melding og beklagde for alt hun gikk igjennom og takket henne for støtten, men likevel...ingen svar. Jeg hadde et så godt vennskap til henne og hun betydde så mye for meg (eller det virket som keg gjorde det) så det er derfor jeg ikke klarer å gå videre. 😶 Anonymkode: f1625...b32
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #12 Skrevet 31. juli 2017 15 timer siden, O.G. skrev: Hjelpes. Håper du ikke lot deg lure. Nei det er sant at ex venninna mi ikke har kontakt med henne lenger. Jeg snakket ikke sørlig vondt om henne og fortalte ingen av hemmelighetene videre. Selvom det fristet litt så gjorde jeg ikke det siden hun betydde mye for meg... Anonymkode: f1625...b32
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #13 Skrevet 31. juli 2017 Nå man må fungere som psykolog for en av vennene sine så forstår jeg godt at denne venninna di måtte lette på trykket. Det er ikke så lett å be venner som sliter veldig psykisk om å ikke legge byrden over på seg. Man sier alltid at det går bra, selv om det kan bli for mye for en frisk person å forholde seg til alt maset som er rundt en som sliter. Anonymkode: fb8d5...7f1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå man må fungere som psykolog for en av vennene sine så forstår jeg godt at denne venninna di måtte lette på trykket. Det er ikke så lett å be venner som sliter veldig psykisk om å ikke legge byrden over på seg. Man sier alltid at det går bra, selv om det kan bli for mye for en frisk person å forholde seg til alt maset som er rundt en som sliter. Anonymkode: fb8d5...7f1 Det betyr ikke at man skal stenge personen ut? Når ble det å lyve mer relevant i en sånn situasjon enn å bare være ærlig? Hun kunne helt fint ha sagt ifra, spesielt siden jeg har gitt henne sjansen flere ganger etter å ha spurt henne om jeg skulle slutte å dele problemene mine. Anonymkode: f1625...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå