AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Jeg har nå prøvd nettdating det siste halve året. Men jeg møter ingen jeg liker nok. Alle de som tar kontakt med meg, er enten menn som er en del år yngre, kjekke, veltrente, de fleste har mastergrad, så de er smarte og morsomme. Og fint det, men de er ikke ute etter seriøst forhold. De ønsker å bli venner med fordeler. Ellers er det da eldre, mindre pene menn, uten utdannelse, ikke spesielt smarte, men snille og hyggelige. Så jeg har jo gjerne gått på noen dater med de, for å se om det kunne bli noe. Men det funker ikke, da de både er mindre smarte og mindre pene. Jeg liker smarte menn, så hadde en av de mindre pene mennene vært, smart og hatt en bra personlighet, så hadde jeg kunne falle for han. Men jeg sitter jo og lurer på, hvor er alle menn midt i mellom. De med helt middels utseende, alder rundt min, middels smarte. Selv har jeg en bachelorgrad, er normalt pen, ser yngre ut en jeg er, 5 kg overvektig, men trener, og har fettet legger seg på rett sted. Jeg er 40 år, om det har noe å si. Andre som sliter med det samme? Anonymkode: 44756...539
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå prøvd nettdating det siste halve året. Men jeg møter ingen jeg liker nok. Alle de som tar kontakt med meg, er enten menn som er en del år yngre, kjekke, veltrente, de fleste har mastergrad, så de er smarte og morsomme. Og fint det, men de er ikke ute etter seriøst forhold. De ønsker å bli venner med fordeler. Ellers er det da eldre, mindre pene menn, uten utdannelse, ikke spesielt smarte, men snille og hyggelige. Så jeg har jo gjerne gått på noen dater med de, for å se om det kunne bli noe. Men det funker ikke, da de både er mindre smarte og mindre pene. Jeg liker smarte menn, så hadde en av de mindre pene mennene vært, smart og hatt en bra personlighet, så hadde jeg kunne falle for han. Men jeg sitter jo og lurer på, hvor er alle menn midt i mellom. De med helt middels utseende, alder rundt min, middels smarte. Selv har jeg en bachelorgrad, er normalt pen, ser yngre ut en jeg er, 5 kg overvektig, men trener, og har fettet legger seg på rett sted. Jeg er 40 år, om det har noe å si. Andre som sliter med det samme? Anonymkode: 44756...539 Du kan ikke vite om du er midt i mellom, og hva gir deg rett til å si de har middels utseende?? Anonymkode: cfc01...6bf
Gjest Sonic Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Min erfaring er at menn som er midt i mellom ikke er på nettdatingsider.. Finner mange på byen og evt gjennom hobbyer. Meldte meg inn i en turgruppe på FB, truffet mange bra menn der
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 20 minutter siden, Sonic skrev: Min erfaring er at menn som er midt i mellom ikke er på nettdatingsider.. Finner mange på byen og evt gjennom hobbyer. Meldte meg inn i en turgruppe på FB, truffet mange bra menn der Takk for svar. Dette er nok godt mulig. Og tror nok heller jeg må skaffe meg en hobby til. Foreløpig så har jeg en hobby, hvor jeg møter mest unge menn, og en hvor det bare er damer. Anonymkode: 44756...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå