Gå til innhold

Lever kristne lengre enn ikke-kristne?

Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker godt å ha noe å tro på. Men jeg trenger d ikke.

Det er mange som seier at dei ikkje treng noko å tru på - men det virkar på meg som mange stadig treng stadfesting på akkurat det...

Sjå på diskusjonar der kristendom og Gud (den kristne) vert diskutert seriøst. Det er alltid nokre som er ute og fiskar etter at "dette er ikkje seriøst, det er berre tull" på ulikt vis. Å ta kristendommen og det kristne synet på alvor, det er visst farleg det; kvifor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alisia ikke innlogget

Det er mange som seier at dei ikkje treng noko å tru på - men det virkar på meg som mange stadig treng stadfesting på akkurat det...

Sjå på diskusjonar der kristendom og Gud (den kristne) vert diskutert seriøst. Det er alltid nokre som er ute og fiskar etter at "dette er ikkje seriøst, det er berre tull" på ulikt vis. Å ta kristendommen og det kristne synet på alvor, det er visst farleg det; kvifor det?

vet du, det har ikke jeg skjønt heller. For meg ser det ut som om flere tar det som en slags trussel. :-? Og det er endel ord jeg ser går igjen også, og det er syns, og tror, mener osv. Men at det er få som VET. For de som tror, de kjenner også sannheten. For jesus ER sannheten, veien og livet. Og det jeg har opplevd i Gud kan ikke måles med å leve et liv uten Gud. Jeg har vært der selv. Først nå forstår jeg hvor mye jeg har gått glipp av den tiden jeg ikke var kristen.

Og det er ufattelig å se hvor mye bønnesvar man får også. Man har alltid en formening om hvordan ting skal skje og hvordan vi skal forholde oss. Men dette handler kun om våre begrensninger. For når man får bønnesvar, så blir det aldri på den måten som man har tenkt at det skulle bli. Og bare det sier mye om hvilken spennende Gud vi har med å gjøre.

Uansett hvor håpløst alt er, så er det en utvei og han har kjempet og seiret den kampen vi i dag tar opp.

Har fått flere åpenbaringer som har vist meg det. Det skal være sikkert og vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...