Gå til innhold

Klær til begravelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal i begravelse til en kompis som desverre gikk bort alt for tidlig. Har en svart kjole jeg lurer på om jeg kan bruke, den har lange ermer, er knelang og har høy hals. Men det som er dilemmaet er at den er veldig stram fra livet og ned. Og jeg lurer på om det er passende eller upassende? Den fremhever jo rumpa og hoftene ganske mye. Og jeg har virkelig ikke lyst til å virke respektløs eller noe! Hjelp meg!😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den høres jo ganske tekklig ut ellers:) Så høres grei ut egentlig.Litt usikker uten bilde:p Men det bør være noe du føler deg vel i og:)

Skrevet

Det går nok fint. Velg noen lave ballerinasko istedet for pumps, så er du innafor.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Enig med @Vakkertliv Er den så trang at den er nesten på grensen til det vulgære, så ligg unna. Ellers - helt ok. Kanskje litt varmt med langermet og høyhalset nå om dagen, men ellers greit. Det du kan gjøre for å vurdere om kjolen er «tekkelig nok»  er å tenke: Kunne jeg brukt denne i barnedåp? Eller: Kunne jeg brukt den i bestemors 80-årslag? 
Hvis kjolen ikke er for sexy for disse anledningene, så er den heller ikke for sexy for begravelse. 

Skrevet
2 minutter siden, Margit Spat skrev:

Enig med @Vakkertliv Er den så trang at den er nesten på grensen til det vulgære, så ligg unna. Ellers - helt ok. Kanskje litt varmt med langermet og høyhalset nå om dagen, men ellers greit. Det du kan gjøre for å vurdere om kjolen er «tekkelig nok»  er å tenke: Kunne jeg brukt denne i barnedåp? Eller: Kunne jeg brukt den i bestemors 80-årslag? 
Hvis kjolen ikke er for sexy for disse anledningene, så er den heller ikke for sexy for begravelse. 

Enig.

Men i utgangspunktet hører kjolen helt ok ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...