Gå til innhold

Helt ærlig, hvordan reagerer du på kvinner som soler seg toppløs på stranda/parken/ved bassenget?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir ukomfortabel. Noe kan man holde privat/ ha med sin partner/evt.baby.

Anonymkode: 807e6...052

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ikke noe jeg tenker så mye over, men må innrømme at jeg ser to ganger, uten at jeg vet helt hvorfor? Det er noe fascinerende og flott med pupper, kanskje? Har dog ikke sett det i Norge, men på ferie. Solte meg selv toppløs i Jamaica i tjueårene 😬 

Kvinne, 35 år, hetero og godt gift med tre barn. 

Anonymkode: 8e9b2...919

Mann, singel, 47 år, mente du vel

Anonymkode: b39a6...0de

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi var veldig mye mer frigjort på 70 og 80 tallet enn det vi er i dag.

Anonymkode: 572d2...050

Kall det frigjort, eller hva du vil.

Jeg var barn/ungdom da (født i 1974), og jeg opplevde et voldsomt press på å skulle gå toppløs. I tillegg var gamle griser kanskje mer  “unnskyldt” på den tiden enn de er i dag. Jeg følte at andre menneskers kropper ble presset på meg, og at jeg selv ikke kunne dekke meg til uten å bli latterliggjort og kalt prippen.

Jeg er utrolig glad for bikinitoppene som dominerer i dag og ser ikke på det som et tilbakesteg i det hele tatt. Jeg føler meg frigjort fra å bli påtvunget andres kropper, og samtidig slippe å presses til å dele mer enn jeg er komfortabel med. 

P.S. Jeg synes selv jeg har superfine pupper ennå, men liker å bare vise dem til noen få utvalgte.

Anonymkode: 44420...628

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 20.23):

Mann, singel, 47 år, mente du vel

Anonymkode: b39a6...0de

Hahaha nei oppriktig hetero trebarnsmor 35 😂🙌🏼 Syntes pupper kan være interresant :) 

Anonymkode: 8e9b2...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ekkelt. Det er det når mannfolk har nakne bryst.

Anonymkode: ccc78...36c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det er en uting. Liker ikke at menn som går i baris heller. 

Anonymkode: c39eb...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er respektløst og pinlig. og Disse kvinnene skriker etter oppmerksomhet. 
(og nei jeg har fine bryster selv, så er ikke sjalu )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner virkelig ikke problemet. På min lokale badestrand (i Norge, på Østlandet) er det damer i alle aldre som bader og soler seg toppløse. Kanskje flest eldre kvinner, når jeg tenker meg om. Så det er tydeligvis litt ulik kultur for dette forskjellige steder i landet. Jeg bader gjerne toppløs selv, fordi det er mest komfortabelt, hvis jeg bare skal ha en rask dukkert. (Men ikke hvis jeg bader med venner, folk jeg kjenner o.l.) Det handler om kroppslig naturlighet, ikke om å vise seg frem. Det tror jeg virkelig ikke er poenget for de eldre damene jeg ser både toppløs heller. Alt som har med kvinnekroppen å gjøre trenger ikke handle om sex eller å ta seg ut.

Anonymkode: afae4...22e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2017 den 15.42):

Helt enkelt: hvordan reagerer du på kvinner som soler seg toppløs offentlig? 

Er det forskjell på om de er pene eller ikke evt.  alder og lignende? 

Si gjerne hvilket kjønn og ca. alder du er, og legning. 

Anonymkode: 6b150...131

At de vil ha oppmerksomhet.

K26

Anonymkode: d8578...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at i 2022 burde ikke dette være et tema i det hele tatt. Her får vi pupper rett i fleisen nesten uansett hvilket program vi ser på, og mange tråkker rundt i så gjennomsiktige og kroppsnære plagg at det er ingenting overlatt til fantasien for mennene og de som måtte være bi/lesbiske.

Det faktum at en mann kan gå rundt i barisen og absolutt ingen vil tenke "Oiiii! Pupper!!!!" viser at kvinnekroppen er blitt overseksualisert. Det er utrolig at mange ikke tåler å se en brystvorte uten at de får full pakke med sexfantasier. 

Leste et sted at det blant nudistene knapt fantes noe sexpress, da alle etterhvert glemte å tenke "Oi en penis!" eller "Oi, en pupp!". 

Og det hadde nok blitt mye bedre for alle sammen dersom folk fikk forståelse for hvor naturlig en kropp egentlig er.

Anonymkode: 33496...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøver å ikke reagere på noen som helst måte hverken fra eller til.

Anonymkode: 07309...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor i Spania, og jeg kan ikke gå på stranden uten å se x antall sett med bare bryster. Her er det veldig vanlig, og akseptert. Uansett alder eller fasong.

Anonymkode: 47a31...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...