Gjest GT-R Skrevet 4. august 2017 #121 Del Skrevet 4. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 92c13...52c Folk ler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #122 Del Skrevet 4. august 2017 Rart å lese om folk som aldri har sett noen sole seg toppløse. Jeg har sett mange de siste årene, men det kommer vel litt an på hvor man bor og bader. I Oslo, på strender der man ikke ligger så tett, er det ikke uvanlig å sole seg toppløs. Anonymkode: aef1a...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #123 Del Skrevet 4. august 2017 Greit på stranden. Men i parker? Nei. Har heller ikke sett dette. Og litt rart når noen sier at vi må slutte å seksualisere kropper. Vi slutter aldri med det da det er i menneskers natur rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #124 Del Skrevet 4. august 2017 Helt ærlig: Jeg reagerer ikke i det hele tatt. Hvordan de ser ut utgjør ingen forskjell. Kvinne, 28, bifil Anonymkode: 4fb2f...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #125 Del Skrevet 4. august 2017 Soler meg og bader toppløs akkurat når det passer meg, og gir blaffen i om noen trangsynte, småborgerlige nisser mener jeg er "oppmerksomhetssyk". Det er deilig å kjenne solen og saltvannet direkte på kroppen om sommeren, og det er herlig å slippe å ligge i en våt, ekkel bikinitopp. Hvis noen mener de har rett til å enten glo intenst på meg, eller snakke nedsettende om meg, så sier det mest om dem og om hvordan kvinnekroppen fremdeles objektiviseres og overseksualiseres i samfunnet. Om det å slenge av seg bikinitoppen er en liten, rebelsk motstand mot dét, så gjør jeg det gjerne, også når jeg blir gammel og grå og har rynkete pupper ned til knærne Anonymkode: 66b61...6a1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 4. august 2017 #126 Del Skrevet 4. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvis du begynner, kanskje flere følger deg. Dersom du er på en strand og det ligger to stk og soler seg toppløs er vel sjansen større for at du gjør det også? Anonymkode: 92c13...52c Mulig det. Særlig hvis det var en av de mer folketomme strendene. Er vel noen nudiststrender også i byn? Jeg går ikke mye på stranda i Norge, blir mer å sole seg i park, og der har jeg vel aldri sett noe pupp. Tror ikke jeg hadde vært den første til å slenge toppen da, er ikke så ekstremt viktig for meg å unngå tan lines og få en mild bris på brystvortene. Er også noe med at man driter mer i ting i utlandet enn hjemme. Ingen som kjenner deg der. Ikke så kult å lufte jentene og så kommer sjefen forbi med kone og barn.. "Heisann, hyggelig å møte dere, har du hilst på puppene mine?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #127 Del Skrevet 4. august 2017 3 timer siden, NotNaomi skrev: Greit på stranden. Men i parker? Nei. Har heller ikke sett dette. Og litt rart når noen sier at vi må slutte å seksualisere kropper. Vi slutter aldri med det da det er i menneskers natur rett og slett. Selvfølgelig kan man aldri avseksualisere noen del av kvinnekroppen helt. Det det er snakk om her er "overseksualisering" av en kroppsdel. Når en kroppsdel skjules og kun vises i forbindelse med sex så vil menn bli ekstra pirret og få en forventning om sex når de ser den. Da blir den overseksualisert. Anonymkode: 4c2e6...8a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoDiggity Skrevet 4. august 2017 #128 Del Skrevet 4. august 2017 Jeg tenker "you go, girl"! Nei, men helt ærlig, det er lite som er så befriende som å svømme og sole seg toppløs, selv om det ikke skjer så ofte i Norge. Skille er lite pent i mange topper samt ikke minst naken. Man er verken løs eller uten moral fordi man soler seg toppløs. Og er man redd for menneskekropper er kanskje ikke stranda stedet å oppholde seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #129 Del Skrevet 4. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig kan man aldri avseksualisere noen del av kvinnekroppen helt. Det det er snakk om her er "overseksualisering" av en kroppsdel. Når en kroppsdel skjules og kun vises i forbindelse med sex så vil menn bli ekstra pirret og få en forventning om sex når de ser den. Da blir den overseksualisert. Anonymkode: 4c2e6...8a6 Tror nok ikke at jeg er enig. Menn liker pupper uansett. Skjult eller åpenlyst:-) rettelse : mange menn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 4. august 2017 #130 Del Skrevet 4. august 2017 På 31.7.2017 den 15.29, Athleisure skrev: Jeg legger ikke merke til om andre soler seg toppløs, med mindre vedkommende har store og/eller hengepupper. Jeg stemmer for at man beholder toppen på dersom man hører til den kategorien. Jeg har selv små og faste, og de er ikke til sjenanse for andre, så jeg går toppløs hvor enn det måtte passe meg. Aldri hørt noen klage Da kan jeg klage på deg. Du er søren meg ikke bedre eller verre enn de som har store og/eller hengepupper. Jeg stemmer for at du slutter å skrive så idiotiske ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #131 Del Skrevet 4. august 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Tror nok ikke at jeg er enig. Menn liker pupper uansett. Skjult eller åpenlyst:-) rettelse : mange menn :-) Synes du skal lese innlegget en gang til. Anonymkode: 4c2e6...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #132 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes du skal lese innlegget en gang til. Anonymkode: 4c2e6...8a6 Fordi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2017 #133 Del Skrevet 4. august 2017 17 minutter siden, NotNaomi skrev: Fordi?? Fordi det virker som om du ikke har fortstått det. Du skriver at du er uenig med meg og at menn liker pupper uansett. Jeg har ikke skrevet at menn ikke liker pupper. Spørsmålet er hvor gira de blir når de ser pupper. Du kjenner til Pavlovs hunder og hans eksperiment med betinget refleks? Hvis naken damepupp gir høy sjanse for seksuell tilfredstillelse (enten med damen selv eller ved selvbetjening) så vil puppene bli oppseksualisert. Hvis damene går toppløse til daglig men med lange skjørt som skjuler knærne så vil nakne dameknær bli oppseksualisert. Da blir menn lettere opphisset og får forventninger når de ser knærne. Anonymkode: 4c2e6...8a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 4. august 2017 #134 Del Skrevet 4. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi det virker som om du ikke har fortstått det. Du skriver at du er uenig med meg og at menn liker pupper uansett. Jeg har ikke skrevet at menn ikke liker pupper. Spørsmålet er hvor gira de blir når de ser pupper. Du kjenner til Pavlovs hunder og hans eksperiment med betinget refleks? Hvis naken damepupp gir høy sjanse for seksuell tilfredstillelse (enten med damen selv eller ved selvbetjening) så vil puppene bli oppseksualisert. Hvis damene går toppløse til daglig men med lange skjørt som skjuler knærne så vil nakne dameknær bli oppseksualisert. Da blir menn lettere opphisset og får forventninger når de ser knærne. Anonymkode: 4c2e6...8a6 Du har sikkert forstått det du. Men ikke jeg? Hva med å være uenige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #135 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2017 den 16.02): Det er det dummeste at folk skal bli krenket!! I alle dager. Folk burde la være å seksualisert kroppen til en hver tid. Synes det er trist at man skal følet seg krenket av bryst. Men vil du si at du synes det er frekt om noen kikker litt på deg? Jeg føler meg litt frekk/ekkel som i sidesynet kikket på de damene. TS Anonymkode: 6b150...131 Uenig. Det går an å synes at det blir for mye kropp, uten at det skyldes at man oppfatter det «seksualisert». Du mener vel feks ikke at det er greit å sitte toppløs på restaurant? Anonymkode: b39a6...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #136 Del Skrevet 5. august 2022 Elaine Marley skrev (På 30.7.2017 den 16.00): Men hvorfor må man ha en perfekt kropp for at man skal få lov til å sole seg toppløs? Det er jo ikke det det burde handle om, men at det er en helt naturlig ting. Og hva er egentlig en perfekt kropp? Anonymkode: 7a7e8...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #137 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uenig. Det går an å synes at det blir for mye kropp, uten at det skyldes at man oppfatter det «seksualisert». Du mener vel feks ikke at det er greit å sitte toppløs på restaurant? Anonymkode: b39a6...0de Ingen bør sitte toppløs på restaurant, ikke menn heller, så det var et dårlig eksempel. Anonymkode: 4257c...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 5. august 2022 #138 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2017 den 16.05): Både unge og gamle som har hengepupper,, det kalles tyngdekraft og er helt naturlig. At du synes naturlige kropper er ekkelt er ditt problem, men dette synes jeg var direkte stygt å si. Anonymkode: 92c13...52c Helt enig. Direkte lavmål er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #139 Del Skrevet 5. august 2022 Reagerer ikke, for før var det så vanlig. Men trodde mange slutta pga tynn hud og kreftfare. Anonymkode: b3341...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #140 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ingen bør sitte toppløs på restaurant, ikke menn heller, så det var et dårlig eksempel. Anonymkode: 4257c...446 Egentlig ikke. Poenget mitt var at det finnes settinger der det kan bli for mye nakenhet, uten at problemet handler om selsualisering. For meg er det «for mye nakenhet» om kvinner skulle gå toppløs på stranda. Pga puppene. Som menn ikke har. Allerede har de jo bikinien dratt så langt opp i rompa som mulig. Hvorfor ikke bare gå på naturiststrand først som sist? Anonymkode: b39a6...0de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå