AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #21 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg kan ikke si jeg reagerer negativt, og stort sett bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Folk får sole seg toppløse om de vil, og jeg antar de gjør det først og fremst fordi de synes det er behagelig og ikke vil få skille, ikke for å vise seg frem. Det har jeg i hvert fall sjelden inntrykk av at er målet. Er hun attraktiv skal jeg innrømme at det hender jeg kaster et lite diskret blikk bort, men jeg blir aldri sittende og glo. Jeg sitter heller ikke og smatter eller onanerer, og jeg går ikke bort og forsøker å parre meg. Og alder/attraktivitet har ingen verdens ting å si for hvor greit eller lite greit det er at hun soler seg toppløs, bare så det er klart, det er bare at jeg naturlig nok har litt mer lyst til å la blikket sveipe en ekstra gang over en jeg synes er attraktiv enn en jeg ikke synes er attraktiv. Mann, heterofil, 26. Sånn om de to første kom klart nok frem gjennom det jeg sa. Anonymkode: fc791...87c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #22 Del Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke si jeg reagerer negativt, og stort sett bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Folk får sole seg toppløse om de vil, og jeg antar de gjør det først og fremst fordi de synes det er behagelig og ikke vil få skille, ikke for å vise seg frem. Det har jeg i hvert fall sjelden inntrykk av at er målet. Er hun attraktiv skal jeg innrømme at det hender jeg kaster et lite diskret blikk bort, men jeg blir aldri sittende og glo. Jeg sitter heller ikke og smatter eller onanerer, og jeg går ikke bort og forsøker å parre meg. Og alder/attraktivitet har ingen verdens ting å si for hvor greit eller lite greit det er at hun soler seg toppløs, bare så det er klart, det er bare at jeg naturlig nok har litt mer lyst til å la blikket sveipe en ekstra gang over en jeg synes er attraktiv enn en jeg ikke synes er attraktiv. Mann, heterofil, 26. Sånn om de to første kom klart nok frem gjennom det jeg sa. Anonymkode: fc791...87c Godt å høre fra en ung mann at du også er enig i at alder og attraktivitet ikke skal ha noe å si for om det er greit! Man kan jo ikke noe for hvilke pupper man har Greit å se litt, det gjør jeg også, det kommer bare av seg selv. Men om man kaster et blikk bort er ikke det noe andre merker heller. Anonymkode: 92c13...52c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #23 Del Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev: Vel, jeg liker egentlig ikke å blir glant på, jeg tror det henger igjen fra da jeg var ung og det alltid var noen enslige menn som siklet etter oss på Tøyenbadet og stranda. Jeg er ikke redd for å være naken, har til og med vært nakenmodell (kunst, ikke paradise-style), men jeg liker ikke at nakenhet alltid skal sekualiseres. Egentlig skal jeg jobbe med saken, begynne å sette pris på det mens jeg fortsatt kan Men det er altså forskjell på sikling og å titte litt i sidesynet! Vi er jo mennesker og liker å se på hverandre, det må bare ikke føles innvaderende. Nei, jeg er veldig enig med det! Vil ikke at noen skal føle seg uilpass for at jeg kikker. Men er vel noe med at varmen og stemningen gjør meg litt nysgjerrig og sånt. Og dessverre så ble disse damene offer for noen fantasier. Men det skrev jeg om en gang for lenge siden her inne og folk mente at det var harmløst å fantasere og tenke grisete tanker inni seg. At tanken er fri eller noe sånt. Men passer veldig på å ikke vise for dem eller noe sånt se opp og ned på kroppen deres sånn scanne med blikket som du vet. Jeg synes det er litt merkelig det her for jeg er veldig for at kropper ikke skal sekualiseres hele tiden. Samtidig så mener jeg at seksualitet skal normaliseres. For jeg mener ikke at det er noe seksuelt med at de var halvnakne! Synes det er fint at de bare var helt naturlig om det. Samtidig så gjorde jo jeg det seksuelt med å tenke på det på den måten. Men det samme kunne jeg gjort med noen som har et spesielt fint smil eller en herlig latter eller noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg vil si forskjellen går på. Kanskje at jeg mener ikke at det de gjør med å være halvnakne ikke er noe seksuelt, eller skal seksuliseres, men at det samtidig er greit at de som er rundt kan seksualisert folk i fantasien. Det skader ingen. Usikker på hva jeg mener helt om dette. Jeg vil ikke gjøre noe galt. Samtidig er det litt fint og deilig også å la tankene vandre litt. Jeg vet at hvis det var jeg som solte meg toppløs hadde jeg satt pis på om folk ikke tenkte at det var fordi JEG ville sekualiseres eller ha oppmerksomhet, men at samtidig hvis noen ville fantasere om meg så er de jo fri til det. Selv om man potensielt ikke hadde likt fantasien. TS Anonymkode: 6b150...131 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 30. juli 2017 #24 Del Skrevet 30. juli 2017 Mann 32. Jeg syns de virkelig er ute etter oppmerksomhet. Det samme gjelder kvinner og menn som bruker tanga på stranda. Miniskjørt på vinteren uten strømpebukse eller store utringninger. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #25 Del Skrevet 30. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke si jeg reagerer negativt, og stort sett bryr jeg meg ikke i det hele tatt. Folk får sole seg toppløse om de vil, og jeg antar de gjør det først og fremst fordi de synes det er behagelig og ikke vil få skille, ikke for å vise seg frem. Det har jeg i hvert fall sjelden inntrykk av at er målet. Er hun attraktiv skal jeg innrømme at det hender jeg kaster et lite diskret blikk bort, men jeg blir aldri sittende og glo. Jeg sitter heller ikke og smatter eller onanerer, og jeg går ikke bort og forsøker å parre meg. Og alder/attraktivitet har ingen verdens ting å si for hvor greit eller lite greit det er at hun soler seg toppløs, bare så det er klart, det er bare at jeg naturlig nok har litt mer lyst til å la blikket sveipe en ekstra gang over en jeg synes er attraktiv enn en jeg ikke synes er attraktiv. Mann, heterofil, 26. Sånn om de to første kom klart nok frem gjennom det jeg sa. Anonymkode: fc791...87c Jeg tenker nesten nøyaktig det samme som deg. Er ikke snakk om å gjøre noen utagerende tilnærminger eller seksuelt der og da, det hadde vært forferdelig upassende, men lar fantasien leve litt, og bruker det kanskje senere når jeg er alene. Men vet ikke helt om det er greit. Sitter ikke å glor men kikker i sidesynet. TS Anonymkode: 6b150...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 30. juli 2017 #26 Del Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, Morpheus skrev: Mann 32. Jeg syns de virkelig er ute etter oppmerksomhet. Det samme gjelder kvinner og menn som bruker tanga på stranda. Miniskjørt på vinteren uten strømpebukse eller store utringninger. Hva hvis man bare synes det er stygt å være solbrun mens puppene og hele rumpa er kritthvite? Alt handler ikke om oppmerksomhet. Er det noe unge damer får nok av så er det nettopp det (og uten å prøve). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #27 Del Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, Morpheus skrev: Mann 32. Jeg syns de virkelig er ute etter oppmerksomhet. Det samme gjelder kvinner og menn som bruker tanga på stranda. Miniskjørt på vinteren uten strømpebukse eller store utringninger. Miniskjørt på vinteren uten strømpebukse er ikke praktisk pga kulde og jeg kan være enig i at det kan handle om oppmerksomhet, uten at jeg vet det. Ønsket om å sole seg toppløs har jeg også men jeg lar være pga "hva vil folk tenke" men det handler overhodet ikke om et behov for oppmerksomhet, men mer at det er behagelig og praktisk å ikke få skille akkurat der. TS Anonymkode: 6b150...131 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 30. juli 2017 #28 Del Skrevet 30. juli 2017 Synes hvem som helst skal få sole seg toppløs dersom de vil, og finnes ikke brydd av det. Derimot kan jeg bli svært nysgjerrig og ha problemer med å la vær å kikke, enten puppene er fine eller ikke, synes på en måte at pupper er spennende samme hvordan de ser ut. Heterofil (men nok ikke fremmed for jentesex) jente på 24 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #29 Del Skrevet 30. juli 2017 Til dere som snakker om å avseksualisere kvinnebryster: tror dere noen har bestemt en gang at nå skal vi seksualisere kvinnebryster og dermed syntes menn plutsslig av det var opphissende å se på dem? Og nå kan vi bare gjøre det motsatte og bestemme at kvinnebryter ikke er sexy? Tror dere virkelig det er sånn seksualitet fungerer? Anonymkode: 9399c...0ab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #30 Del Skrevet 30. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som snakker om å avseksualisere kvinnebryster: tror dere noen har bestemt en gang at nå skal vi seksualisere kvinnebryster og dermed syntes menn plutsslig av det var opphissende å se på dem? Og nå kan vi bare gjøre det motsatte og bestemme at kvinnebryter ikke er sexy? Tror dere virkelig det er sånn seksualitet fungerer? Anonymkode: 9399c...0ab Nei? Tror ikke det er en bryter som kan slås av og på. Men jeg tror at man gjennom holdninger kan gjøre nakenhet mindre seksuelt. Det ser man f.eks med familier som er vokst opp med en del nakenhet i hjemmet. De som er på nudiststrender har et mer naturlig forhold til kroppen enn de som må dekke til deler av den. Pupper vil forbli seksuelle. De er erogene soner og spiller for mange en stor rolle i sexlivet det betyr ikke at det er riktig at pupper skal skjules og gjemmes og være forbudt og noe seksuelt i ALLE settinger. F.eks der jeg gikk på skole så dusjet ikke de fleste fordi de ikke ville være nakne. Så unaturlig og skummelt hadde nakenhet blitt for oss. At man skal kunne sole seg toppløs handler vel mer om at samtidig som pupper er noe seksuelt i noen settinger så må de også få lov å bare være en del av kroppen ellers. Og jeg merker jo at det ser virkelig ikke bra ut når puppene er kritthvite og resten av kroppen har fått farge. TS Anonymkode: 6b150...131 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #31 Del Skrevet 30. juli 2017 8 minutter siden, Hjärtat skrev: Synes hvem som helst skal få sole seg toppløs dersom de vil, og finnes ikke brydd av det. Derimot kan jeg bli svært nysgjerrig og ha problemer med å la vær å kikke, enten puppene er fine eller ikke, synes på en måte at pupper er spennende samme hvordan de ser ut. Heterofil (men nok ikke fremmed for jentesex) jente på 24 år. Kjenner meg veldig igjen i dette. Bekymrer meg litt for om det er galt av meg å kikke og å fantasere litt. TS Anonymkode: 6b150...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 30. juli 2017 #32 Del Skrevet 30. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen i dette. Bekymrer meg litt for om det er galt av meg å kikke og å fantasere litt. TS Anonymkode: 6b150...131 Det skader vel ingen at du/vi kikker diskret så lenge man ikke er ufin. Jeg tenker at hadde jeg vært komfortabel nok til å ta av meg toppen, da hadde jeg også tålt at folk kikker. Det er jo ikke snakk om å sikle, onanere eller ta bilder av vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2017 #33 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er veldig enig med det! Vil ikke at noen skal føle seg uilpass for at jeg kikker. Men er vel noe med at varmen og stemningen gjør meg litt nysgjerrig og sånt. Og dessverre så ble disse damene offer for noen fantasier. Men det skrev jeg om en gang for lenge siden her inne og folk mente at det var harmløst å fantasere og tenke grisete tanker inni seg. At tanken er fri eller noe sånt. Men passer veldig på å ikke vise for dem eller noe sånt se opp og ned på kroppen deres sånn scanne med blikket som du vet. Jeg synes det er litt merkelig det her for jeg er veldig for at kropper ikke skal sekualiseres hele tiden. Samtidig så mener jeg at seksualitet skal normaliseres. For jeg mener ikke at det er noe seksuelt med at de var halvnakne! Synes det er fint at de bare var helt naturlig om det. Samtidig så gjorde jo jeg det seksuelt med å tenke på det på den måten. Men det samme kunne jeg gjort med noen som har et spesielt fint smil eller en herlig latter eller noe sånt. Men vet ikke helt hva jeg vil si forskjellen går på. Kanskje at jeg mener ikke at det de gjør med å være halvnakne ikke er noe seksuelt, eller skal seksuliseres, men at det samtidig er greit at de som er rundt kan seksualisert folk i fantasien. Det skader ingen. Usikker på hva jeg mener helt om dette. Jeg vil ikke gjøre noe galt. Samtidig er det litt fint og deilig også å la tankene vandre litt. Jeg vet at hvis det var jeg som solte meg toppløs hadde jeg satt pis på om folk ikke tenkte at det var fordi JEG ville sekualiseres eller ha oppmerksomhet, men at samtidig hvis noen ville fantasere om meg så er de jo fri til det. Selv om man potensielt ikke hadde likt fantasien. TS Anonymkode: 6b150...131 Jeg synes dine tanker er fine og naturlige. Jeg blåser i om noen fantaserer om meg, jeg vil bare ikke ha den scanningen og siklingen Jeg forbeholder meg retten til å fantasere som jeg vil selv også Endret 30. juli 2017 av Ulla Ullsokk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillion Skrevet 30. juli 2017 #34 Del Skrevet 30. juli 2017 Skjønner ikke at de tør, når man vet det er folk som snikfotograferer overalt, uten at man har noe mulighet til å legge merke til det engang. Det er jo så ekkelt. Ellers tenker jeg ikke så mye over det, får være deres valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 30. juli 2017 #35 Del Skrevet 30. juli 2017 #Freethenipple sier nå jeg Jeg kan ikke skjønne at folk blir krenket eller sjokkert over å se noen pupper. Jeg liker å sole meg toppløs selv, men setter ikke pris på uønsket oppmerksomhet eller at folk glor så det er ganske sjeldent at jeg gjør det. I sommer prøvde jeg meg på nudiststrand for første gang, og tenkte at der var jo alle i samme båt og frie, men opplevde dessverre noen menn som ikke skjønte at naken hud ikke alltid betyr at man vil ha oppmerksomhet fra dem. Kvinne, 27 (hetero) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #36 Del Skrevet 30. juli 2017 Frigjør puppene tenker jeg. Var nylig i Spania, og registrerte flere på stranda der som solte seg toppløs. Der var til og med flere damer som spankulerte langs vannet toppløs. Hvorfor skal man ikke kunne gjøre det? Det er bare bryster. Og det bør være knekkende likegyldig om de tilhører ei på 17 eller ei på 70, om de strutter eller henger. Stranda er for alle, og man ligger jo ikke og soler seg der for å please andre. Anonymkode: 3ee08...f0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ild Skrevet 30. juli 2017 #37 Del Skrevet 30. juli 2017 Hetro dame på 40 her. Ser mange toppløse i St Tropez og er ganske frigjort selv også (når jeg er der, hjemme er omgivelsene, hva skal jeg si, annerledes. Det er ikke akseptert på samme måte). Soler meg ikke akkurat toppløs hele dagen, men smører meg med solkrem forran og bak uten overdelen på, og dekker meg ikke til når jeg skifter og har kanskje toppen av en stund. Har ikke noe å si om jeg er på familieferie, alle i min nærmeste familie har sett meg mer eller mindre naken i skifte/dusjesituasjoner uansett. Er normalvektig og har ammet to barn. Jeg ser gjerne to ganger på andres pupper, synes generelt pupper er fine. Synes alle kan vise frem sine dersom de ønsker, uavhengig av alder og vekt. I finland er det mange badstuer der badetøy er forbudt, men da er det oftest ikke flombelysning heller. Og har vært i tyskland på spa hvor badetøy er forbudt, tror det har gjort meg mer avslappet. De fleste ser helt ordinære ut, og det inkluderer meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #38 Del Skrevet 30. juli 2017 Jeg tenker de er oppmerksomhetssyke. Anonymkode: ec6f1...375 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 30. juli 2017 #39 Del Skrevet 30. juli 2017 Helt ok Må innrømme at jeg ikke tenker så mye over det, er mer opptatt av meg og mitt. 38- hetero 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugletryne Skrevet 30. juli 2017 #40 Del Skrevet 30. juli 2017 (endret) Feilposting Endret 30. juli 2017 av Ugletryne Feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå