AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Det har skjedd så mange ganger. Min mor drikker for mye og kommer med mange stygge kommentarer. Jeg har hatt mange oppgjør med henne men hun blir bare sur for hun har ingen problem med alkohol hun. En gang vi var i utlandet var hun så full at hun knakk nesa si. En annen gang på tur skjelte hun ut et par der kona var innvandrer og kalte mannen masse stygt. Er så lei jeg nå Problemet er at jeg har liten familie så kutter jeg kontakten så har jeg ingen. Hun var her på fredag og det samme skjedde igjen, selv om jeg satt fram masse vann. Sa masse stygt før hun dro. Det som vil skje nå er at det går noen uker før hun later som ingenting og bestikker meg med klær/reiser/penger eller noe. Hva gjør man med foreldre som totalt mangler selvinnsikt? Anonymkode: d6f0f...5e6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Begrenser kontakten , eller har kun kontakt når hun er edru. Ikke la henne bestikke deg. For hun er lkke slik i edru tilstand? Anonymkode: a7971...252 2
Gjest NotNaomi Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Kan du si at du bare vil treffe henne når hun er edru? Det er ganske typisk at misbrukere benekter. Forstår at det er veldig vanskelig for deg! Uff.
Reveenka Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Jeg tror du kan finne hjelp til å takle moren din og møte andre i samme situasjon som deg om du tar kontakt med Al-Anon Norge Er det noe du kunne vurdert?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begrenser kontakten , eller har kun kontakt når hun er edru. Ikke la henne bestikke deg. For hun er lkke slik i edru tilstand? Anonymkode: a7971...252 Hun kan si mye stygt i edru tilstand også. Men hver gang hun er hos meg er det ekstra ille! Jeg har flere ganger anbefalt psykolog eller noen som er spesialister på alkoholmisbruk. Men hun nekter å innse at hun har et problem, og da jeg selv gikk til psykolog pga jeg slet veldig etter et brudd sa hun at jeg var patetisk. Tanta mi var alkoholiker og, så jeg har opplevd mye vondt rundt alkohol. Har heldigvis et normalt forhold til alkohol selv. Anonymkode: d6f0f...5e6
Nyttig Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Her må du ta avstand, ellers blir du ødelagt mentalt. Ikke bruk tid/ha kontakt med henne for en periode. Ikke la henne ødelegge livet ditt.
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2017 #7 Skrevet 1. august 2017 Gi en beskjed om at hun skal gi fanden i å snakke med deg når hun drikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå