AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Og mange er misfornøyde. De vil bare ha røde og hvite klær, og striper. Buhu, grønne kjoler! Det kan vi ikke ha noe av, «nå er dere ikke spesielle lenger». Sutre og klage. «Mange valgte dere fordi dere er kjønnsnøytrale». Hva er problemet, egentlig? Det er ditt barn, du velger hva du kjøper til barnet. OK – folk vil se rart på deg og tenke at du er en dårlig forelder om du kler sønnen din i rosa kjoler, det er bare sånn livet er, men det er fortsatt noe du står fritt til å gjøre. Kjoler og tights er i butikken, det er ingen som nekter deg å kjøpe det. Det er ingen som nekter deg å kjøpe noe som helst av tøy. Ta deg sammen! Jeg personlig håper de kommer med noen kule høst- og vinterdresser. Anonymkode: e0362...962 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Hva er de nye fargene? Har et tantebarn jeg shopper til, men ikke så oppdatert på hva som er i butikkene Anonymkode: f3717...97d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er de nye fargene? Har et tantebarn jeg shopper til, men ikke så oppdatert på hva som er i butikkene Anonymkode: f3717...97d https://www.polarnopyret.no/sneak-peak-aw17 Det har ikke kommet ut enda, kommer ut 2.8 Anonymkode: e0362...962
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Hvor er alle disse misfornøyde menneskene egentlig? Er vi på randen av en mediestorm?? Anonymkode: d38e6...427 9
Arkana Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Vel, rent personlig synes jeg også de nye fargene var skikkelig kjedelige. Før skilte PoP seg ut, mens de nye fargene er helt likt alt annet som finnes i alle kjedebutikker. Tretten på dusinet-klær rett og slett. Jeg synes forøvrig det er positivt å si sin mening om hva butikkene selger, det er jo slik man får til endringer. Jeg regner med PoP er mer interessert i at folk sier at de ikke liker dem slik at de kan endre tilbake enn at de bare slutter å handle hos dem. De fleste bedrifter setter pris på tilbakemeldinger fra kundene. Hvis det blir en stor greie av dette betyr det jo bare at veldig mange var fornøyde med designet deres slik det var før, og det er jo ikke noe galt i det. 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Den reklamen kunne vært for HM, Ellis, Cubus, Lindex eller hvilken som helst kjede med masseproduserte billige barneklær. Altså null særpreg. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor man i en "leke i skogen, klatre i trærne"-setting ikke tar på jentene praktiske klær som passer ute i skogen. Anonymkode: 24f56...434 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Enig i at kolleksjonen er kjedelig. Hele greia med PoP er jo alle fargene og mønstrene. I tillegg er det slett ikke dumt at man kan kjøpe flere av klærne til storebror og la lillesøster arve de. Anonymkode: 496fa...911 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 Jeg har handlet mye fra PoPyret de siste årene. Veldig fornøyd med kvaliteten og de smarte løsningene som gjør at klærne vokser med ungen og kan brukes mye lengre enn HM/Cubus-klærne! Men like viktig er de kule fargene! Fargemetningen er kjempefin og du får noe annet enn rosa og lilla til jentungen! Stripene har jeg riktignok gått lei av og grelle fargekombinasjoner i gul/rosa kunne de fint lagt bort. Alt dette gav jeg PoP tilbakemelding om på den store kundeundersøkelsen de gjennomførte i fjor. Så håper jeg de har tatt det til seg? Grønn kjole, jatakk! Jeg vil gjerne beholde de sterke fargene, men håper de ikke har skiftet til duse pasteller? Synes klærne på sneakpeaken var ganske fargeløse...? Anonymkode: 97053...79c 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Jeg har alltid likt PoP for de kule ullklærne i sterke farger. Gikk inn og sjekket nettsiden, og nå er det dus rosa og grå ullklær slik som i alle andre butikker. Gørrkjedelig Anonymkode: a8ec7...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid likt PoP for de kule ullklærne i sterke farger. Gikk inn og sjekket nettsiden, og nå er det dus rosa og grå ullklær slik som i alle andre butikker. Gørrkjedelig Anonymkode: a8ec7...3ce Bortsett fra klærne som er på salg og på vei ut av sortimentet altså Anonymkode: a8ec7...3ce
T-Rex Skrevet 30. juli 2017 #11 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I tillegg er det slett ikke dumt at man kan kjøpe flere av klærne til storebror og la lillesøster arve de. Anonymkode: 496fa...911 Det er jo dumt for PoP, hvis alternativet er at du kjøper nye klær fra dem. Sannsynligvis dreier omleggingen seg om profittmaksimalisering; det selges klær, som er billige å produsere, dyrt. I riktig gamle dager solgte PoP også dameklær. Jeg har en "tidløs" PoP-genser fremdeles, så at det var kvalitet en gang, er sikkert. Endret 30. juli 2017 av T-Rex
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #12 Skrevet 30. juli 2017 Hm ja de var ganske kjedelige i forhold til hva de vanligvis har. prikkete kjole i lyse farger og mørkeblå genser finner man jo overalt. Anonymkode: f3717...97d
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #13 Skrevet 30. juli 2017 Fint å finne en tråd om dette. Jeg hadde faktisk tenkt å opprette en selv. Har handlet mye på Polarn til barna mine. Ikke minst til gutten. Har virkelig hatt sansen for den kjønnsnøytrale stilen, fargene og mønstrene. Ble derfor veldig skuffet da jeg så eksemplene fra den nye kolleksjonen. Ser ut som noe fra en hvilken som helst billigkjede (enig med deg over!). Betaler neppe tredobbel H&M-pris for dette. Endringen til kjedeligere design har vel også allerede begynt. De lanserte jo en lysebrun'natur'-aktig serie til babyer i vinter, som også så ut som den var fra alle andre steder enn Polarn. Men at Polarn endrer designet sitt, må kanskje bety at den gamle stilen ikke selger så bra? Ikke vet jeg. Men nå mister de antakelig en hel bråte med tidligere lojale kunder Anonymkode: f28bb...d5a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #14 Skrevet 12. mai 2018 Var en tur på polarn i dag. For en utrolig kjedelig stil de har fått! Skikkelig intetsigende greier. Hva har skjedd??? Den tidligere ideen deres om kjønnsnøytrale klær er jo også helt borte. Hører gjerne fra flere av dere om dere er enige : ) Anonymkode: f28bb...d5a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #15 Skrevet 12. mai 2018 På 30.7.2017 den 19.15, T-Rex skrev: Det er jo dumt for PoP, hvis alternativet er at du kjøper nye klær fra dem. Sannsynligvis dreier omleggingen seg om profittmaksimalisering; det selges klær, som er billige å produsere, dyrt. I riktig gamle dager solgte PoP også dameklær. Jeg har en "tidløs" PoP-genser fremdeles, så at det var kvalitet en gang, er sikkert. Jeg har nettopp handlet på pop, og det selgeren reklamerte med var at klærne skulle ha så god kvalitet at alle søsknene i en familie kunne bruke de. Virker som de er veldig god kvalitet, MEN de er ikke kjønnsnøytrale så jeg hadde ikke kledd jenta mi i klærne jeg har kjøpt til gutten min f.eks. Og da forsvinner jo litt av poenget. Anonymkode: fba70...9f0
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #16 Skrevet 12. mai 2018 På 30.7.2017 den 17.23, AnonymBruker skrev: https://www.polarnopyret.no/sneak-peak-aw17 Det har ikke kommet ut enda, kommer ut 2.8 Anonymkode: e0362...962 Jeg kjenner jeg provoseres mest over at de prøver å bruke engelske ord de tydeligvis ikke skjønner. Anonymkode: 9e55f...0fd 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #18 Skrevet 12. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner jeg provoseres mest over at de prøver å bruke engelske ord de tydeligvis ikke skjønner. Anonymkode: 9e55f...0fd Jepp, helt utrolig faktisk- Regner med at de egentlig mente å skrive "sneak peek" (forhåndstitt) og ikke det de faktisk skriver, "sneak peak" - (som vel er slang for å bli høy i all hemmelighet). Anonymkode: cba59...253 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #19 Skrevet 13. mai 2018 Takk til dere nye som har svart! Glad for å høre at det ikke bare er meg. Anonymkode: f28bb...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå