Gå til innhold

Skal på date idag. Gruer meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på Tinder date med en fyr idag-- og merker nå at jeg begynner å bli temmelig nervøs- jeg er ganske sjenert, og hva om han er det også? Jeg går aldri på tinder dates mer, da jeg ble dumpet forje gang jeg var ute med en enn, som jeg trodde kjemien stemte helt med, men ble dumpa noen timer etterpå.  Jeg vet helt ærlig ikke om det er min type engang, vi har så vidt snakket sammen. Han har bare spurt meg om å treffes å ta en drink, og thats it. Men man vet jo aldri, han kan jo være den perfekte typen. Det vet jeg jo ikke før jeg treffer han, erhhh....

Noen tips ?

Anonymkode: 6055b...dc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drikk mye og fort! 

Neida, han er nok like nervøs, se i øynene og smil, spør spørsmål og prat i vei ☺

Anonymkode: 71e5b...0eb

• Liker 1
Gjest Sonic
Skrevet

Ikke ha høye forventinger og ikke drikk mer enn du vet du tåler. Du merker fort om kjemien er der, og da går praten lett

AnonymBruker
Skrevet

Alder på dere? :)

Anonymkode: b966d...b15

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok bedre enn du tror :) Drikk en øl på forhånd, så blir du kanskje litt roligere. 

Lykke til! 

Anonymkode: ab6e9...beb

Skrevet

Gå på date for å finne ut om han er noe for deg. Prøv å ikke tenke på at han skal like deg, det er ikke din jobb å avgjøre uansett, Og du - helt til du blir forelsket, er han bare en fyr.

Kos deg! :-)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Feel you! Samme her...gruer meg som pokker😂 vi skal drikke vin da, forhåpentligvis en icebreaker. 

Anonymkode: bb2d4...783

Skrevet

Møt han med hensikt å bli kjent med han. Ikke tenk sex eller forhold. Det får komme siden. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det ts? Håper du har kost deg og at det var hyggelig!

Jeg legger merke til at du skriver at kanskje han er den perfekte typen, og jeg tenker at for å unngå skuffelser så er det beste å møte slike dates med en innstilling om at det er et random menneske du skal bruke en time eller to på å bli kjent med, og aldri tenke at kanskje han er drømmemannen eller den og den typen, for det er jo bare en forestilling i hodet ditt ( du kjenner han jo ikke, og selvom han har bil og hus og hund og er grei første treff så betyr ikke det at han er drømme mannen, det vet man ikke før man har kjent noen lenge og sett de reagere i mange følelsesmessige og stressede situasjoner ) , så om daten ikke går bra så er det litt sånn "pytt sann" ikke noe tap!

Anonymkode: 9817e...715

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk daten ? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...