Gå til innhold

Får folk på 50+ respons på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En mann på 55 jeg kjenner satt og knotet med mobilen her om dagen. Han hadde vært registrert på Tinder i fjorten dager og fikk stadig meldinger fra damer på 40-60. Tilfeldigheter?

Jeg trodde Tinder hovedsakelig var for de under 40. Noen som vet hvordan alder fordeler seg?

Anonymkode: b77f7...bbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, _Mayhem_ skrev:

Det er jo bare å øke alderen på de du sveiper så finner du ut av det fort

Det er ikke så enkelt, for da må motparten også senke alderen for hva han/hun ønsker å møte. 

Anonymkode: 5db70...850

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spør du egentlig om dette? Virker som du trodde det var en aldersgrense oppad, eller at du tror mennesker over 40 automatisk skulle forstå at de bør holde seg unna Tinder...

Jeg er 44 år, og søker ikke dem over 50 på Tinder. Men har da ikke innbilt meg at det ikke finnes folk over 50 der.

Noen lever i sin egen lille boble.

Anonymkode: b0454...d10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer også på dette? Er det noen over 50 her som har erfaring fra TInder? Jeg har ikke villet prøve den fordi jeg tror den er for de yngre. Men vet jo ikke helt om det stemmer, har bare inntrykk av det. 

Anonymkode: 5274a...169

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer også på dette? Er det noen over 50 her som har erfaring fra TInder? Jeg har ikke villet prøve den fordi jeg tror den er for de yngre. Men vet jo ikke helt om det stemmer, har bare inntrykk av det. 

Anonymkode: 5274a...169

Jeg er mann, 53. Vært på tinder over 1 år. 

Så langt har jeg fått 1! ja riktig en eneste match. Sveiper riktignok ikke høyre på alt helt ukritisk. De vakreste og mest attraktive  går til rett venstre. Har da litt selvinsikt, der blir jeg borte i mengden uansett. Alderen jeg har satt er 38-56.

Min erfaring er å ikke bruke tid på dette lenger.

Anonymkode: 356ea...5be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er dame på 50, vært på Tinder til og fra i ett år. Er mange menn på 50+ der og det har blitt en del matcher :) Jeg har satt alderen på 44-54

Anonymkode: f5913...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 45 og har ikke satt noen øvre grense. Det dukker stadig opp menn i både 50- og 60-årene der. Ikke at jeg har sveipet til venstre på de eldtste, men de er nå der da.

Anonymkode: af73b...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...