Gå til innhold

Taklampe over sofa med koselig lys? Ikke sterkt lys!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen tips til taklampe å ha over sofaen med sånn dust, koselig lys? Ønsker ikke sterkt lys!

Anonymkode: 06034...ce0

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvor sterk lyspære du bruker. 

Det finnes lyspærer med såkalt "soft" lys...på rundt 15-20W.

Anonymkode: e5747...4a6

• Liker 1
Skrevet

Har sett en sånn gjennom vinduet hos noen naboer, ser ut som veldig hyggelig lys :)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40304900/

Ellers synes også jeg at mange har for skarpt lys ved sofaen og at det egentlig ikke er så hyggelig der.  I sofaen skal man jo gjerne sløve lit tenker jeg...

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pikeliten skrev:

Har sett en sånn gjennom vinduet hos noen naboer, ser ut som veldig hyggelig lys :)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40304900/

Ellers synes også jeg at mange har for skarpt lys ved sofaen og at det egentlig ikke er så hyggelig der.  I sofaen skal man jo gjerne sløve lit tenker jeg...

Hvis man liker å lese og ikke bare sløve foran tv'n så er det en fordel med litt skarpere lys :) Selv ville jeg nok gått for lampe der jeg kunne justere lyset etter forholdene og aktivitet. 

Anonymkode: 98b22...20c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man liker å lese og ikke bare sløve foran tv'n så er det en fordel med litt skarpere lys :) Selv ville jeg nok gått for lampe der jeg kunne justere lyset etter forholdene og aktivitet. 

Anonymkode: 98b22...20c

Har du forslag til bra lampe man kan justere lyser på?

Anonymkode: 06034...ce0

Skrevet

Jeg synes lamper over sofabord sjelden er hyggelige.  Bedre at taklampen henges i et hjørne, med vegglamper og/eller stålampe i nærheten av sofagruppen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...