Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene hennes rydder litt i huset og vi skulle ta med noen kasser av hennes ting. I en kasse fant jeg russelua hennes, og det jeg så sjokkerte meg. Ut fra både russenavn og diverse som var festet til russelua har hun visst utført det meste av "slutty" russeknuter, og når jeg kommenterte det lo hun det bare bort med "alle har vært unge en gang" og "YOLO", og så ble hun sur når jeg spurte om det virkelig var riktig eller om hun bare hadde festet de greiene til lua på tull.. Feil av meg å synes dette var litt.. skuffende? 

Anonymkode: 32fbd...85f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, missunnelse fordi du ikke fikk deg noe i russetida mens hun feide over den ene bussen etter den andre? Og nå føler du deg som forbedringsanstalt for en kvinne på skråplanet?

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

TS: på tide å vokse opp!!!

Anonymkode: d1a1a...739

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke knuter hadde hun da?

Så klart har du lov til å reagere på dette, akkurat som hun var singel og kunne gjøre det hun ville. Alt man gjør får konsekvenser, om det er for ille for deg og du mister respekten for henne så er det konsekvensen. Om du syntes det er ekkelt, men ikke vil miste henne, får du bruke litt tid på å komme over det. Du har helt sikkert gjort ting hun ikke ville likt heller. :) 

Anonymkode: bebea...686

• Liker 15
Skrevet

Ble du overasket av at hun hadde et liv før hun ble sammen med deg... Herlighet🙄

• Liker 37
Skrevet

Alpha fux, beta bux! Klar til å svelge the red pill, kamerat?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du har alltid rett til å bli skuffet, samtidig kan hun ikke endre sin fortid og det er hvordan hun er nå som er viktig.

Anonymkode: 082a9...ab0

• Liker 13
Gjest Axl Rose
Skrevet

Wtf Ts? Skal være litt gal under russetiden. Hun var russ. Lev med det.

Skrevet

Håper hu ble knulla så godt av russepikk at hu blir våt i trusa hver mai og hjelper naboguttene med deres russeknuter!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor så få støtter Ts. Personlig elsker jeg sex og kommer hver gang, men jeg ligger ikke med hvem som helst. Jeg ligger kun med de jeg synes er helt vannvittig kjekke, eller de jeg har følelser for. Jeg hadde heller ikke likt at typen hadde ligget masse rundt før meg heller. Heldigvis kan vi begge fortsatt telle våre sexpartnere på én hånd, selv om vi møttes i midten av 20-årene. 

Skjønner du syns dette er litt ekkelt, TS. Har dere ikke snakket om antall sexpartnere før? Det er noe man bør gjøre tidlig hvis man vet det kommer til å bli et problem. Ellers tror jeg bare du må tenke at dette er fortid, og at hun (forhåpentligvis) ikke er slik lenger. 

Anonymkode: 2ca50...f1a

• Liker 17
Gjest Cocosa
Skrevet

Jeg skjønner at du synes dette er skuffende, men måtte du spørre? "Ingen" vil snakke om eller vite om tidligere sexliv med ny kjæreste. 

AnonymBruker
Skrevet

alle damer er sluts i 18-20 årene som vi menn er, drit i det, du har ho nå

.. mente selvfølgelig "alle" 

Anonymkode: c06b1...3fc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor så få støtter Ts. Personlig elsker jeg sex og kommer hver gang, men jeg ligger ikke med hvem som helst. Jeg ligger kun med de jeg synes er helt vannvittig kjekke, eller de jeg har følelser for. Jeg hadde heller ikke likt at typen hadde ligget masse rundt før meg heller. Heldigvis kan vi begge fortsatt telle våre sexpartnere på én hånd, selv om vi møttes i midten av 20-årene. 

Skjønner du syns dette er litt ekkelt, TS. Har dere ikke snakket om antall sexpartnere før? Det er noe man bør gjøre tidlig hvis man vet det kommer til å bli et problem. Ellers tror jeg bare du må tenke at dette er fortid, og at hun (forhåpentligvis) ikke er slik lenger. 

Anonymkode: 2ca50...f1a

Selvfølgelig er du mer høyverdig og moralsk enn dama til TS, for å ligge med de som er vanvittig kjekke er jo noe helt annet.

Anonymkode: 03548...970

• Liker 34
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

alle damer er sluts i 18-20 årene som vi menn er, drit i det, du har ho nå

.. mente selvfølgelig "alle" 

Anonymkode: c06b1...3fc

Men han vil jo ha russejenter, den røde sportsbilen, ikke en pent brukt Volvo som har fått kjørt seg. 😉 

PS vi som sykler ler bare av de dumme bilistene som tror de kan få i både pose og sekk.

Endret av Hurepoix
  • Liker 1
Skrevet

Jeg forstår følelsene, men forstår ikke helt hvordan det kunne skje helt uten at du kunne forutse det. Har hun kjernesunne verdier og har fremstått som rolig så lenge du har kjent henne, så kunne jeg forstått det. Men måten hun svarer på, gir meg en følelse av at hun på et eller annet vis driver og tilpasser seg noe hun tenker at du liker, og dermed vet hun heller ikke hva hun skal svare for seg selv. At hun mangler klare verdier og tilpasser seg andre.

Til dere som sier at fortiden ikke betyr noe; For noe tøys. Det er fortiden som har gjort en til den man er i dag. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke russeknuter er det snakk om da? 

Anonymkode: 570bf...d52

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene hennes rydder litt i huset og vi skulle ta med noen kasser av hennes ting. I en kasse fant jeg russelua hennes, og det jeg så sjokkerte meg. Ut fra både russenavn og diverse som var festet til russelua har hun visst utført det meste av "slutty" russeknuter, og når jeg kommenterte det lo hun det bare bort med "alle har vært unge en gang" og "YOLO", og så ble hun sur når jeg spurte om det virkelig var riktig eller om hun bare hadde festet de greiene til lua på tull.. Feil av meg å synes dette var litt.. skuffende? 

Hva var det på lua?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok også blitt skuffet. 

Anonymkode: 99553...eb9

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 32fbd...85f

Jeg er mer sjokkert over at du ikke visste det fra før. Men det er kanskje ikke så lett å fortelle deg ting? 😌 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...