AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Min far var i mange år gift med ei psykopatisk heks som slo meg og hatet meg. Heldigvis fikk hun kreft og døde (YES!). Før han var gift med henne så ble jeg introdusert til mist 5 andre damer. Dagen etter hun heksa døde så ble han sammen med ei gold-digger fra Polen. Nå vil han at vi skal bli bedre kjent. Jeg nekter. Har sagt jeg har 0 interesse av å møte alle disse damene hans. Kan ikke dra hjem til han på middag etc heller for da er hun der.. og snart har han bursdag og jeg vil bare ikke. Hvordan takler dere foreldre som bytter partnere oftere enn dere bytter tamponger? Anonymkode: 1dc61...98a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min far var i mange år gift med ei psykopatisk heks som slo meg og hatet meg. Heldigvis fikk hun kreft og døde (YES!). Før han var gift med henne så ble jeg introdusert til mist 5 andre damer. Dagen etter hun heksa døde så ble han sammen med ei gold-digger fra Polen. Nå vil han at vi skal bli bedre kjent. Jeg nekter. Har sagt jeg har 0 interesse av å møte alle disse damene hans. Kan ikke dra hjem til han på middag etc heller for da er hun der.. og snart har han bursdag og jeg vil bare ikke. Hvordan takler dere foreldre som bytter partnere oftere enn dere bytter tamponger? Anonymkode: 1dc61...98a Lei meg for det du har opplevd. Du bestemmer selvfølgelig selv om du ønsker å bli kjent med denne damen. Anonymkode: afa34...dd1
Ulla Ullsokk Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Du kan vel treffe henne med normal høflighet uten å trenge å bli direkte kjent? På den annen side skjønner jeg deg godt. Har dessverre ingen erfaring. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Min far var i mange år gift med ei psykopatisk heks som slo meg og hatet meg. Heldigvis fikk hun kreft og døde (YES!). Før han var gift med henne så ble jeg introdusert til mist 5 andre damer. Dagen etter hun heksa døde så ble han sammen med ei gold-digger fra Polen. Nå vil han at vi skal bli bedre kjent. Jeg nekter. Har sagt jeg har 0 interesse av å møte alle disse damene hans. Kan ikke dra hjem til han på middag etc heller for da er hun der.. og snart har han bursdag og jeg vil bare ikke. Hvordan takler dere foreldre som bytter partnere oftere enn dere bytter tamponger? Anonymkode: 1dc61...98a Anser oss som heldige, da våre skilte foreldre ble naboer og fikk aldri noen nye partnere (som vi så). Vi hadde 50/50 og gjorde ting sammen som familie men hadde to boliger. Anonymkode: 93943...fca
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Hva med å ha et åpent sinn til nye mennesker? Greit du har en dårlig erfaring fra tidligere, men om du faktisk starter med å ta hu imot og bli kjent så kan det bli en bra relasjon. Unn faren din dette, alt handler ikke bare om deg. Har selv akkurat fått ei ny stemor (første siden skillsmissen for 10 år siden) og jeg unner faren min all lykke og kjærlighet, og er så glad for at han har det bra. Start med en sånn innstilling du, så kanskje det blir bra tilslutt. Anonymkode: bb018...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå