AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Hei, jeg har hatt lyst på tungepiercing siden jeg var 7 år nå er jeg 12 og har fortsatt lyst på, va skal jeg gjøre vist mamma sier at jeg ikke får ta det? Hva er prisene på å ta stikket og på selve piercingen? gjør det vondt ? mange av vennene mine har det og sier at det ikke gjorde vondt men vet ikke om jeg syntes det er vondt! håper på svar veldig fort Anonymkode: a12b2...071
Troll! Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har hatt lyst på tungepiercing siden jeg var 7 år nå er jeg 12 og har fortsatt lyst på, va skal jeg gjøre vist mamma sier at jeg ikke får ta det? Hva er prisene på å ta stikket og på selve piercingen? gjør det vondt ? mange av vennene mine har det og sier at det ikke gjorde vondt men vet ikke om jeg syntes det er vondt! håper på svar veldig fort Anonymkode: a12b2...071 En jeg kjenner tok ddt når hu var 25, men hu sa det gjør vondt i starten, ellers er tunga hoven 1 uka ca, blir vel suppe / grøt en liten stund Skrevet på tlf, derfor eventuelle skrivefeil Endret 30. juli 2017 av Troll!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 7 minutter siden, Troll! skrev: En jeg kjenner tok ddt når hu var 25, men hu sa det gjør vondt i starten, ellers er tunga hoven 1 uka ca, blir vel suppe / grøt en liten stund Skrevet på tlf, derfor eventuelle skrivefeil Takk for svar og skal spørre tattovøren hær i bygda om hvor mye det koster og hva aldersgrensa er Anonymkode: a12b2...071
enirt Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Hei. Her jeg tok var det 16 år uten foreldre og 14 år med. Jeg tok når jeg var 15. Jeg er nå 20 og har den fortsatt. Jeg syntes ikke selve stikket gjorde vondt, men tunga var veldig hoven i starten noe som var veldig ubehagelig. Det var også veldig uvant å ha piercingen der da du får lang stang den første tiden. Du kan bytte til kortere stang når piercingen har grodd og hevelsen har gått ned. Jeg tror jeg betalte 600 kr for det. Jeg syntes det var verdt det, men det kan slite noe på tennene. Det er viktig å rense hver dag og ha god munnhygiene når du skal ha piercing i tungen. Jeg syntes du skal spørre mammaen din. Om du får nei må du nesten vente til du er gammel nok til å dra dit alene å ta det uten foreldre. Det jeg syntes er flott med tungepiercing er at hvis man angrer i ettertid så får man ikke noe synlig arr. Piercingen er heller ikke synlig med mindre du tar tunga ut eller har munnen åpen. Jeg syntes navelpiercing var verre fordi da jeg tok ut navelpiercingen hadde jeg et kjempe stygt arr midt på magen. Det får du ikke når du tar i tunga
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Tungepiercing er jo bare sååå harry, hvorfor vil du ha det? Det ble UT i 2005! Mange av de jeg kjenner som tok det på 2000 tallet fikk infeksjoner i tunga og måtte spise suppe og iskrem i ukesvis. Tenk du kan ikke engang spise spaghetti normalt igjen om du har det for mat vil feste seg i den, digg! NOT ! Ikke gidd å ta det Anonymkode: 52f42...854 3
enirt Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tungepiercing er jo bare sååå harry, hvorfor vil du ha det? Det ble UT i 2005! Mange av de jeg kjenner som tok det på 2000 tallet fikk infeksjoner i tunga og måtte spise suppe og iskrem i ukesvis. Tenk du kan ikke engang spise spaghetti normalt igjen om du har det for mat vil feste seg i den, digg! NOT ! Ikke gidd å ta det Anonymkode: 52f42...854 Jeg syntes hun kan ta det om hun har lyst på det. Uansett om det er harry eller ikke! Hvis mange av de du kjente fikk infeksjoner så har de tatt hos noen som ikke er profesjonelle. Jeg kjenner mange med piercinger i tungen og kun en av de fikk infeksjon da han ikke renset. Jeg kan spise all mat normalt, både spagetti og alt annet. Har aldri opplevd at noe har festet seg i den Når jeg spiser så merker jeg ikke at jeg har den engang og det samme sier bekjente av meg som også har det. jeg vet ikke hvor gammel du er, men useriøse svar er bare sååå harry :PPPPPPPPp 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tungepiercing er jo bare sååå harry, hvorfor vil du ha det? Det ble UT i 2005! Mange av de jeg kjenner som tok det på 2000 tallet fikk infeksjoner i tunga og måtte spise suppe og iskrem i ukesvis. Tenk du kan ikke engang spise spaghetti normalt igjen om du har det for mat vil feste seg i den, digg! NOT ! Ikke gidd å ta det Anonymkode: 52f42...854 Vel. Jeg hadde tre hull i tungen da jeg var ung, og ikke en eneste gang opplevde jeg at mat satte seg fast i dem. Hvorvidt du synes det er harry og ut eller ei, spiller dessuten fint liten rolle siden TS er i stand til å forme sine egne meninger. Jeg antar at du var ung på samme tid som jeg var det, rundt 2000, og jeg synes vi burde unne dem som er unge nå å frike litt ut og gjøre ting som de i etterkant kan le litt av, akkurat som du og jeg gjorde. Tungepiercing er en veldig uskyldig greie i så måte, hun vil jo ikke engang få synlige arr slik som man får av andre piercinger. Det er ingen vits å bruke din voksne milleniumsgenerasjonsmålestokk på dagens unge, i alle fall. Anonymkode: d62b2...c6b 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tungepiercing er jo bare sååå harry, hvorfor vil du ha det? Det ble UT i 2005! Mange av de jeg kjenner som tok det på 2000 tallet fikk infeksjoner i tunga og måtte spise suppe og iskrem i ukesvis. Tenk du kan ikke engang spise spaghetti normalt igjen om du har det for mat vil feste seg i den, digg! NOT ! Ikke gidd å ta det Anonymkode: 52f42...854 Tror ikke jeg har sett noen skrive "NOT" siden 2005 heller. Siden vi er inne på harry. Anonymkode: c2b42...5f3 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 16 timer siden, enirt skrev: Jeg syntes hun kan ta det om hun har lyst på det. Uansett om det er harry eller ikke! Hvis mange av de du kjente fikk infeksjoner så har de tatt hos noen som ikke er profesjonelle. Jeg kjenner mange med piercinger i tungen og kun en av de fikk infeksjon da han ikke renset. Jeg kan spise all mat normalt, både spagetti og alt annet. Har aldri opplevd at noe har festet seg i den Når jeg spiser så merker jeg ikke at jeg har den engang og det samme sier bekjente av meg som også har det. jeg vet ikke hvor gammel du er, men useriøse svar er bare sååå harry :PPPPPPPPp At du syntes det er greit å oppfordre en 12 åring til å ta piercing i tunga sier veldig mye om deg. 18 år tungepiecring og alenemor eller???? Anonymkode: 52f42...854 5
enirt Skrevet 31. juli 2017 #10 Skrevet 31. juli 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: At du syntes det er greit å oppfordre en 12 åring til å ta piercing i tunga sier veldig mye om deg. 18 år tungepiecring og alenemor eller???? Anonymkode: 52f42...854 Jeg oppfordrer ingen til noe. Hvis du ser i innlegget mitt så sier jeg til TS at hun må spørre moren sin og hvis hun får et nei må hun vente til hun er gammel nok ti lå ta selv. Det eneste jeg har gjort med innlegget er å opplyse og oppfordre til å gå til et profesjonelt studio. Jeg delte også min erfaring. Jeg er heller ikke 18 og alenemor.(ikke at det er noe galt med det) men jeg er 20 år og student uten barn 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #11 Skrevet 1. august 2017 9 timer siden, enirt skrev: Jeg oppfordrer ingen til noe. Hvis du ser i innlegget mitt så sier jeg til TS at hun må spørre moren sin og hvis hun får et nei må hun vente til hun er gammel nok ti lå ta selv. Det eneste jeg har gjort med innlegget er å opplyse og oppfordre til å gå til et profesjonelt studio. Jeg delte også min erfaring. Jeg er heller ikke 18 og alenemor.(ikke at det er noe galt med det) men jeg er 20 år og student uten barn Der ser du. Innen tre år kommer du til å angre på den piercinga. Anonymkode: 52f42...854
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #12 Skrevet 1. august 2017 Fortsettelse: når jeg var 18 var det også mange som hadde det men alle ble jo sett på som billige luddere og kunne like gjerne gått rundt i rosa pels boots også for hvor harry det så ut. Anonymkode: 52f42...854
enirt Skrevet 1. august 2017 #13 Skrevet 1. august 2017 Du anonym bruker. jeg har hatt den piercingen siden jeg var 15 og er i dag 20. Angrer ikke, men hvis man angrer på en piercing så er det jo bare å ta den ut! Det er ikke verre. Det som er så flott med piercing i tunga er at man ikke får et stygg synlig arr. Hvorfor blir det sett på som billig ludder av å bære et kroppsmykket? La nå folk gå med det de vil uansett om det er harry eller ikke. Så lenge det ikke skader noen andre så syntes jeg du kan ti still. Jeg tror det bare er bra for TS å få et kroppsmykke så ser hun at det er litt ansvar med rensing og andre ting. Om ts blir lei av det eller syntes det er harry om noen år så er det bare å ta det ut. Tungepiercing er vell det piercingen som er en av de minst synlige også.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #14 Skrevet 1. august 2017 Vent til du ikke er et barn lengre med piercinger og tatoveringer. Jeg tok det da jeg var 19år. Hadde den i 16år. Det gjør vondt og tunga er hoven i ei uke. Men angret ikke. Til slutt ble jeg ikke tatt helt seriøst i arbeidslivet med den. Så den tok jeg ut en dag. Anonymkode: 66c04...c48
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #15 Skrevet 1. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fortsettelse: når jeg var 18 var det også mange som hadde det men alle ble jo sett på som billige luddere og kunne like gjerne gått rundt i rosa pels boots også for hvor harry det så ut. Anonymkode: 52f42...854 Gjesp. Det er liten sjanse for at TS kommer til å vanke i et miljø hvor folk stempler andre som billige luddere på grunnlag av et smykke, så denne snevre kretsen din trenger hun ikke å ta hensyn til. Anonymkode: d62b2...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå