Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg vet jeg lever Men jeg føler jeg bare er Jeg vet jeg finnes Men noen ganger skulle jeg ønsker jeg ikke gjorde det Det største test av mot på jord er om man kan bære nederlaget uten å miste motet Men kan jeg det? Jeg vet jeg er elsket Men alt jeg ønsker er å elske tilbake Vise at jeg bryr meg Nå er jeg likegyldig Akkurat nå, i dette øyeblikket Jeg vet jeg er et menneske Jeg vet jeg ikke er perfekt, og jeg vet jeg ikke trenger skjemmes over feil Jeg lærer av dem Men hvor mange feil må jeg begå før jeg lærer? Hvor mange ganger må jeg gå rundt meg selv, før jeg innser at uansett hvordan jeg snur og vender på meg er jeg den samme - inni... Livet er en rulletrapp, og jeg går i den feil vei. *sukk*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Masse gode og varme klemmer til deg, Hope! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. mars 2002 #3 Del Skrevet 9. mars 2002 Ja, Hope - akkurat slik føler jeg det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 9. mars 2002 #4 Del Skrevet 9. mars 2002 Jag är helt i din åsikt! Goa kramar från Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 10. mars 2002 #5 Del Skrevet 10. mars 2002 Vet akkurat hva du snakker om! Har gått feil vei i rulle-trappa hele livet, jeg, og det kan være fryktelig slitsomt og vanskelig. Klem til deg, Hope, fortsett med dine flott innlegg... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte Skrevet 15. mars 2002 #6 Del Skrevet 15. mars 2002 Klem og cyber-støtte til Hope fra meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 15. mars 2002 #7 Del Skrevet 15. mars 2002 Det er sant som mange andre skriver, Hope, du har veldig reflekterte og gode innlegg her, det vitner om at du allerede har vokst mye som menneske i ditt unge liv. Dette er noe jeg trøster meg med når jeg føler at jeg har trådt feil på livets stier (og det har jeg gjort maange ganger;)): "I haven`t failed, I`ve found 10.000 ways that doesn`t work!" Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå