AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Kjenner mange folk i 30-årene, og en gjenganger der er at flere mener at livet nærmest er på hell. Herregud, man er da fortsatt ung og har generelt mange år igjen av livet. De snakker som om de skulle nærmet seg pensjonsalder på flere områder, og at det ikke er mulig å få utrettet noe særlig mer. Synes at det er litt morsomt. Hva tror dere er grunnen til at helt friske mennesker får slike tanker? Anonymkode: 889b4...269 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Jeg vet ikke. Jeg havner snart i 30-årene og har liksom alltid sett for meg at det blir en bra tid. Husker Jennifer Aniston runda 30 på TVen for maange år siden, som fortalte at hun fant seg selv og var mer selvsikker i 30-årene. Husker Sex and the city og tenkte "det blir gøy" Så jeg kommer bare til å nyte det Anonymkode: 72121...ed7 4
Gjest Mass Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 (endret) Vi er alltid yngre nå enn vi er i fremtiden uavhengig hvor mange år vi er, så nyt det til det fulle for du blir aldri så ung igjen som du er i dag 😁 Endret 30. juli 2017 av Mass
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 Jeg er 30, har ikke barn og ikke kjæreste. Jeg tenker at om jeg ikke har dette før jeg er 35 så er det ikke noe poeng. Kvinners kropp og sexlyst daler fra 30 årene, så jeg føler at det ikke er noe myte eller overdrivelse at livet fra da av faktisk går nedover. Klart man kan ha det mye mentalt bra og utviklende med ytre faktorer i livet, og helt sikkert masse flotte opplevelser og reiser for eksempel igjen å oppleve , men når man ser på dette med å etablere seg og få stell på livet så føler jeg absolutt tiden renner ut! Er god venn med flere damer i 35-40 års alderen, og samtlige uten barn har faktisk fått psykisk sammenbrudd/langvarig psykdom og en tydelig midtlivskrise. Der håper jeg ikke jeg havner.... Anonymkode: c7820...617 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Kommer vel an på hvor i livet man er. Jeg feiret 30-årsdagen med mann, to små barn og hus. Fast jobb. Føler meg tryggere, mer selvstendig og blir mindre påvirket av hva alle rundt meg mener. Digger denne alderen. men hadde hatet den hvis jeg ikke hadde familien min, pga den biologiske klokka og hva jeg vil oppnå i livet mitt. Anonymkode: 9d75c...50b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Min venninne er sånn. Hun sitter bare hjemme og glor med hundene sine og har blitt dritkjedelig. Hun vil aldri dra ut på pub f.eks fordi hun syns hun er for gammel. Selv er jeg 35 og ingen menn vil ha meg så jeg kommer til å dø av ensomhet. Litt trist men. Er sur på mamma fordi hun ikke tok abort da hun ble gravid med meg.. Da hadde jeg sluppet å være evig singel Anonymkode: f63ed...053 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Heller være 35, singel og uten familie enn 35 i et dårlig forhold hvor mannen ikke bidrar/er utro/føles som en fremmed mens man biter tenna sammen "for barnas skyld". Heller leve ekte og selvstendig enn å leve på en løgn som skader unge menneskers sjel og sinn! Anonymkode: 3364e...029 25
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Heller være 35, singel og uten familie enn 35 i et dårlig forhold hvor mannen ikke bidrar/er utro/føles som en fremmed mens man biter tenna sammen "for barnas skyld". Heller leve ekte og selvstendig enn å leve på en løgn som skader unge menneskers sjel og sinn! Anonymkode: 3364e...029 Sånn har jeg ikke tenkt på det.. har bare følt meg som en taper jeg, siden jeg alltid har vært singel. Anonymkode: f63ed...053 1
Ruccula Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller være 35, singel og uten familie enn 35 i et dårlig forhold hvor mannen ikke bidrar/er utro/føles som en fremmed mens man biter tenna sammen "for barnas skyld". Heller leve ekte og selvstendig enn å leve på en løgn som skader unge menneskers sjel og sinn! Anonymkode: 3364e...029 Det finnes en mellomting da 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner mange folk i 30-årene, og en gjenganger der er at flere mener at livet nærmest er på hell. Herregud, man er da fortsatt ung og har generelt mange år igjen av livet. De snakker som om de skulle nærmet seg pensjonsalder på flere områder, og at det ikke er mulig å få utrettet noe særlig mer. Synes at det er litt morsomt. Hva tror dere er grunnen til at helt friske mennesker får slike tanker? Anonymkode: 889b4...269 Man er gammel som 23-åring og må spare til egen pensjon. Anonymkode: f149e...cfe 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #11 Skrevet 30. juli 2017 Sånn har det da alltid vært. Man føler seg gammel i den alderen man er, og senere ser man tilbake og ser hvor ung man var. Riktignok trist når folk lar det gå såpass til hodet at de enten blir sittende hjemme eller velger en partner fordi "de må finne noen". Anonymkode: 588b5...840 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #12 Skrevet 30. juli 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min venninne er sånn. Hun sitter bare hjemme og glor med hundene sine og har blitt dritkjedelig. Hun vil aldri dra ut på pub f.eks fordi hun syns hun er for gammel. Selv er jeg 35 og ingen menn vil ha meg så jeg kommer til å dø av ensomhet. Litt trist men. Er sur på mamma fordi hun ikke tok abort da hun ble gravid med meg.. Da hadde jeg sluppet å være evig singel Anonymkode: f63ed...053 Jeg er sikker på at du finner noen også. Men først må du tenkte positivt om deg selv og begynne å ta vare på deg selv. go klem. Anonymkode: 860a3...92a 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #13 Skrevet 30. juli 2017 Jeg er 35 og studerer, føler meg DRITgammel Man sammenligner seg kansje med de som er yngre, og tenker annerledes og oppfører seg annerledes. Men det er ok. Anonymkode: 860a3...92a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #14 Skrevet 30. juli 2017 11 minutter siden, Ruccula skrev: Det finnes en mellomting da Enn så lenge. Er vel omtrent halvparten av alle ekteskap/samboerskap som går fyken på et eller annet tidspunkt. Ofte for de som er i aldersgruppen 35-45 når barna er store nok til å få med seg hva som foregår og små nok til at det settes varige spor. Anonymkode: 3364e...029 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #15 Skrevet 30. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn har jeg ikke tenkt på det.. har bare følt meg som en taper jeg, siden jeg alltid har vært singel. Anonymkode: f63ed...053 Snu på det og se å deg som en vinner. Å være singel uten barn er et sunt liv. Så lenge du har venner og gode relasjoner ellers. Du har noe av det mest verdifulle som finnes: egen frihet! Det er den største gaven i hele verden å kunne være seg selv helt og fullt, et fullstendig fritt menneske Anonymkode: 3364e...029 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #16 Skrevet 30. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30, har ikke barn og ikke kjæreste. Jeg tenker at om jeg ikke har dette før jeg er 35 så er det ikke noe poeng.Kvinners kropp og sexlyst daler fra 30 årene, så jeg føler at det ikke er noe myte eller overdrivelse at livet fra da av faktisk går nedover. Klart man kan ha det mye mentalt bra og utviklende med ytre faktorer i livet, og helt sikkert masse flotte opplevelser og reiser for eksempel igjen å oppleve , men når man ser på dette med å etablere seg og få stell på livet så føler jeg absolutt tiden renner ut! Er god venn med flere damer i 35-40 års alderen, og samtlige uten barn har faktisk fått psykisk sammenbrudd/langvarig psykdom og en tydelig midtlivskrise. Der håper jeg ikke jeg havner.... Anonymkode: c7820...617 Det der er en sannhet med modifikasjoner... jeg tror mange faktisk får bedre sexliv etter 30. For det første er man som regel ferdig med småbarnstida, men er ikke like "redd" for å bli gravid. Man er eldre og sikrere seksuelt sett fordi man har mer erfaring. Min sexlyst og mitt sexliv ble nærmest 100% bedre etter jeg var over 30. Nå som jeg er i 40-årene har jeg bedre sex enn jeg noen gang har hatt før. Anonymkode: ccad5...3e1 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #17 Skrevet 30. juli 2017 Man må for alvor tenke på egen pensjon. Siden staten gir faen i nordmenn som betaler skatt. Sexlivet daler. Mere uro i verden som man blir klar over. Bare dritten. Anonymkode: fd1a7...fc0
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #18 Skrevet 30. juli 2017 33 og student, barnløs og jobber som ekstrahjelp i helgene (får ikke noe bedre). Føler meg urgammel. Jeg er faktisk den gammleste i klassen :|. Legger også ved denne (håper bildet vises), som er så sant. Ingen som forstår hvorfor jeg ikke blir med ut, haha. Her begynner de som regel å drikke i 5 tiden og holder festen gående til 3 om natten :o. Herrejesus hvordan er det mulig? Anonymkode: 49cde...c6f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #19 Skrevet 30. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 33 og student, barnløs og jobber som ekstrahjelp i helgene (får ikke noe bedre). Føler meg urgammel. Jeg er faktisk den gammleste i klassen :|. Legger også ved denne (håper bildet vises), som er så sant. Ingen som forstår hvorfor jeg ikke blir med ut, haha. Her begynner de som regel å drikke i 5 tiden og holder festen gående til 3 om natten :o. Herrejesus hvordan er det mulig? Anonymkode: 49cde...c6f Bilde i link. Ble ikke akkurat yngre nå XD! Anonymkode: 49cde...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #20 Skrevet 30. juli 2017 Sexlivet daler?? Det blomstrer jo i 30-åra! Anonymkode: 8d58c...91e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå