Gå til innhold

En drikkkekveld med en norsk kjendis?


Lanista1984

Anbefalte innlegg

Hvis du skulle ha hatt en drikkekveld med en norsk kjendis hvor det å drikke skulle løsne litt opp og gjøre samtalene mer interessante.

Hvem ville det ha vært?

For meg står det mellom tre menn. Beklager. Jeg finner ikke noen norske kvinnelige kjendiser som interesserer meg noe særlig. Nå følger jeg ikke så godt med heller da. Skylder på at jeg jobber utenlands og får stort sett med meg noen overskrifter og har en tendens til å klikke videre.. fort!

Det står mellom Tore Sagen, Harald Eia eller Atle Antonsen.

Hvem ville du ha valgt og hva ville du ønsket å snakke om?

PS. Hvem bør jeg velge av mine tre forslag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kjendis" er et så vagt uttrykk i dag. Særlig etter "kjendis"-farmen...

Anonymkode: d461f...ad1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kjendis" er et så vagt uttrykk i dag. Særlig etter "kjendis"-farmen...

Anonymkode: d461f...ad1

Enten er du kjent i Norge eller så er du ikke. Mener jeg. Bør minst ha hatt noe med NRK å gjøre for egentlig å være en kjendis. Om en person kasta opp på Blizz så teller det ikke;)

Men igjen. Det er bare min mening og den bøyer jeg meg for.

Endret av Lanista1984
tilegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lanista1984 skrev:

Enten er du kjent i Norge eller så er du ikke. Mener jeg. Bør minst ha hatt noe med NRK å gjøre for egentlig å være en kjendis. Om en person kasta opp på Blizz så teller det ikke;)

Føler ikke at det er så svarthvitt... Jeg har vært med på Beat for Beat tre ganger, jeg vil ikke si at jeg er kjendis. Lokalkjendis, ja, og kjent innenfor faget mitt, men definitivt ikke kjendis.

Anonymkode: 7ddd0...603

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler ikke at det er så svarthvitt... Jeg har vært med på Beat for Beat tre ganger, jeg vil ikke si at jeg er kjendis. Lokalkjendis, ja, og kjent innenfor faget mitt, men definitivt ikke kjendis.

Anonymkode: 7ddd0...603

Da er det jo greit da. Du er ikke en kjendis:)

Må jo være noen som folk flest vet hvem er.

Men bra at du har vært der tre ganger. Trolig har du en musikkhistorie som er interessant. Men det blir jo en annen tråd:)

Endret av Lanista1984
tilegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymSjiraff skrev:

Hadde tatt en drikkekveld med Jens Stoltenberg. 

Vi har alle hørt han snøvle. Men en fin mann. Hva ville du ha snakket om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde vært morsomst og mest givende med Kristian Valen som er like skeptisk til politi og myndigheter som jeg er samtidig som han kan tulle og fleipe .

Nå har jeg riktig nok hatt en del drikkekvelder med flere norske kjendiser , og syntes det stort sett er vrøvl og selvhøytidelighet, eller skikkelig lavmål kokainfjernhet blandt de.

Anonymkode: 4eefe...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lanista1984 skrev:

Vi har alle hørt han snøvle. Men en fin mann. Hva ville du ha snakket om?

Hadde latt han stått for snakkinga. Tror han har mye å fortelle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror det hadde vært morsomst og mest givende med Kristian Valen som er like skeptisk til politi og myndigheter som jeg er samtidig som han kan tulle og fleipe .

Nå har jeg riktig nok hatt en del drikkekvelder med flere norske kjendiser , og syntes det stort sett er vrøvl og selvhøytidelighet, eller skikkelig lavmål kokainfjernhet blandt de.

Anonymkode: 4eefe...f45

Derfor valgte jeg de jeg gjorde. Jeg tror de er mer jordnære. Som halvt amerikansk har jeg fått nok av folk som ønsker å tyte frem foran kamera for alle de værste årsakene.

Jeg synes Valen definitivt kan være morsom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  1. 7 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:
    1. Hadde latt han stått for snakkinga. Tror han har mye å fortelle. 

Trolig. Du må være en god lytter da.

Klokken er over 3 her. Jeg må sove litt igjen. Tusen takk.

Klokka er over 4 ikke 3. Det er ikke så bra. Egentlig. Jeg sover ofte en halvtime her og der i løpet av dagen. Kom med mange morsomme innslag som jeg kan se frem til når jeg logger inn i morgen:)

Endret av Lanista1984
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Anne-Kat, kanskje. Hun er nok litt av en skøyer, samtidig som jeg tror hun er ganske lun om morsom å drikke seg brisen med. Pen er hun og.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaus Hagerup. Han virker interessant.

Anonymkode: 28112...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...