Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever dere det?

Anonymkode: 29f80...5df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegger å starte et islamfiendtlig og innvandringskritisk parti for å få venner med substans. Gjerne noen som tenner på scat og å bruke Koranen som dasspapir. 😎

Skrevet

Ja, sånn generelt. Men felles hobby og interesse gjør det lettere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hurepoix skrev:

Planlegger å starte et islamfiendtlig og innvandringskritisk parti for å få venner med substans. Gjerne noen som tenner på scat og å bruke Koranen som dasspapir. 😎

Gratulerer. Du har vunnet konkurransen om det særeste svaret i en tråd på KG. Og det er jammen ikke bare-bare! Men du oppfylte alle kriteriene for å gå helt til topps. Sært, hatefullt og vemmelig + du svarer ikke på HI + kanskje på en underfunding ironisk måte svarer innlegget ditt på HI likevel.  

Anonymkode: a66b5...cc4

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer. Du har vunnet konkurransen om det særeste svaret i en tråd på KG. Og det er jammen ikke bare-bare! Men du oppfylte alle kriteriene for å gå helt til topps. Sært, hatefullt og vemmelig + du svarer ikke på HI + kanskje på en underfunding ironisk måte svarer innlegget ditt på HI likevel.  

Anonymkode: a66b5...cc4

Takk! Merk deg at Kontormus sier akkurat det samme som meg i litt mer polerte ordelag. 😋

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, jeg synes det føles vanskeligere å skulle bli kjent med noen nye nå og danne et nytt vennskap enn det var før. Tror ikke mer tid ville hjulpet på det liksom. Men umulig er det jo ikke. Min mor har fått flere venner i voksen alder og har knapt kontakt med de samme som hun hadde når jeg var liten.

Småprat og snikksnakk er ikke helt min greie så for meg er det ikke håp 🙈 Men det går fint. Jeg har tre barn og en jobb som holder meg opptatt og når de blir stor får jeg satse på å fylle tiden med barnebarn 😁

Men er du tøff og sosial av deg så er det nok lettere å kunne komme i kontakt med nye mennesker via sosiale medier f.eks. 

Endret av Mass
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er vanskelig. Vennskapene er enten overfladiske eller ustabile. Vanskelig å få en nær venn man kan stole på og regne med.

Anonymkode: 36c0e...211

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...