AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Han ønsker å slikke, og er generelt misfornøyd fordi jeg ikke ønsker det. Han mener at det er noe jeg kan lære meg å like. Jeg har selvsagt latt han prøve, men jeg føler det er veldig ubehagelig og en ekkel aktivitet. Ender med nervøst sammenbrudd hver gang. Jeg takler ikke se den flotte mannen min mellom beina mine.. Jeg føler det nedverdiger ham Merkelig nok, synes jeg bj er helt greit, og ikke noe i veien for det..oralsex er ikke helt min greie. HVORDAN kan man lære seg å like sånt?? Spyr nesten ved tanken.. :/ Anonymkode: b826c...e35
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker å slikke, og er generelt misfornøyd fordi jeg ikke ønsker det. Han mener at det er noe jeg kan lære meg å like. Jeg har selvsagt latt han prøve, men jeg føler det er veldig ubehagelig og en ekkel aktivitet. Ender med nervøst sammenbrudd hver gang. Jeg takler ikke se den flotte mannen min mellom beina mine.. Jeg føler det nedverdiger ham Merkelig nok, synes jeg bj er helt greit, og ikke noe i veien for det..oralsex er ikke helt min greie. HVORDAN kan man lære seg å like sånt?? Spyr nesten ved tanken.. :/ Anonymkode: b826c...e35 Jeg har det på samme måte, bortsett fra at jeg føler meg presset til å late som om jeg liker slikking. Har enda ikke fortalt min at jeg ikke liker slikking. Liker heller ikke å gi BJs. Anonymkode: a0428...4ec
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Dette må være en trolle motpol til den andre antislikke tråden som er nå eller? Uansett, noen jenter syntes det er ubehagelig å bli slikka av 2 grunner : a) fordi kvinners seksualitet og nytelse er så undertrykt så man tenker det er flaut b) fordi kvinners seksualitet er oversett så vi er opplært til å tro det er kravstort og anspenner oss mentalt fordi det føles sårbart å endelig bli ordentlig ttilfredstillt. Eller evn c) fordi mannen ikke har peiling på slikketeknikk i det heletatt. Først og fremst må du bli trykk på egen seksualitet og nytelse, så må du innse at slikking er helt normalt og i de fleste relasjoner en obligatorisk ting, og ikke noe du skal skamme deg eller være flau over. Det er også viktig å fortelle mannen hvordan han skal gjøre det med trykk og hastighet og mønster om man føler det han gjør ikke gir noe særlig nytelse, og man greier å slappe helt av selv. Anonymkode: acd02...58c 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette må være en trolle motpol til den andre antislikke tråden som er nå eller? Uansett, noen jenter syntes det er ubehagelig å bli slikka av 2 grunner : a) fordi kvinners seksualitet og nytelse er så undertrykt så man tenker det er flaut b) fordi kvinners seksualitet er oversett så vi er opplært til å tro det er kravstort og anspenner oss mentalt fordi det føles sårbart å endelig bli ordentlig ttilfredstillt. Eller evn c) fordi mannen ikke har peiling på slikketeknikk i det heletatt. Først og fremst må du bli trykk på egen seksualitet og nytelse, så må du innse at slikking er helt normalt og i de fleste relasjoner en obligatorisk ting, og ikke noe du skal skamme deg eller være flau over. Det er også viktig å fortelle mannen hvordan han skal gjøre det med trykk og hastighet og mønster om man føler det han gjør ikke gir noe særlig nytelse, og man greier å slappe helt av selv. Anonymkode: acd02...58c Takk for svar. Og nei, ikke noe troll. Tror a og b passer fint inn her. Jeg synes det er ganske flaut, og føler meg usikker med tanke på lukt og utseende. Samtidig er hele aktiviteten litt sånn upassende ifht til livet jeg og min mann har sammen. Han vil så gjerne at jeg skal "slå ut håret" og bare nyte det og slappe av, men når jeg ser på samleie som en plikt, men får nytelse noen steder, så føler jeg det blir rart med denne aktiviteten. Å slikke er jo for å gi jenta tilfredstillelse, tenker jeg.. Så derfor blir det hele feil.. Jeg vet at jeg burde bare tørre og tenke at jeg også har en seksualitet som menneske, men hver gang jeg gjør det krever det står anstrengelse på forhånd, at jeg nesten ikke gidder for de 10 sek med orgasme.. Anonymkode: b826c...e35
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det på samme måte, bortsett fra at jeg føler meg presset til å late som om jeg liker slikking. Har enda ikke fortalt min at jeg ikke liker slikking. Liker heller ikke å gi BJs. Anonymkode: a0428...4ec Du burde si at du ikke liker det.. Det er bedre å være ærlig. Du trenger ikke si det sånn direkte, men kanskje pakke det inn litt at det finnes ting som du tenner på mer:) Anonymkode: b826c...e35
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Tanken på å bli slikket/fingret gjør meg skikkelig dårlig. BJ og vaginalt er ok. Ikke anal, slikking, fingring. Jeg besvimer faktisk. Suger å være meg Anonymkode: 3ec60...b10
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 Kan jeg få mannen din? Please... Anonymkode: 8220e...50a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 Åh, jeg liker det kjempe godt. Jeg kommer ikke alltid, men syns det er deilig. Og så er det morsomt å lære en mann hvordan jeg liker det. Jeg liker å gi BJ, hvis mannen er nydusjet. Sett på en kondom med leppene dine, og sug i vei Anonymkode: fb93f...6f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #9 Skrevet 29. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Og nei, ikke noe troll. Tror a og b passer fint inn her. Jeg synes det er ganske flaut, og føler meg usikker med tanke på lukt og utseende. Samtidig er hele aktiviteten litt sånn upassende ifht til livet jeg og min mann har sammen. Han vil så gjerne at jeg skal "slå ut håret" og bare nyte det og slappe av, men når jeg ser på samleie som en plikt, men får nytelse noen steder, så føler jeg det blir rart med denne aktiviteten. Å slikke er jo for å gi jenta tilfredstillelse, tenker jeg.. Så derfor blir det hele feil.. Jeg vet at jeg burde bare tørre og tenke at jeg også har en seksualitet som menneske, men hver gang jeg gjør det krever det står anstrengelse på forhånd, at jeg nesten ikke gidder for de 10 sek med orgasme.. Anonymkode: b826c...e35 Ok, så dette sitter i hodet ditt om at det er skammelig og flaut. Det er det IKKE. Og lukt er det ingen fare med så lenge du ikke har noen bakterieinfeksjoner. Utseende er det heller ingen fare med uansett hvordan ser ut, for tenk deg om om du noen gang har brydd deg om eller i det hele tatt registrert at ballene hans er forskjellig størrelse , henger, eller har pløsete ujevn hud? Man tenker ikke på sånt når man tilfredstiller noen ! Du forteller videre at du stort sett har plikt sex , og da er det jo ikke rart at du ikke er komfortabel! Slutt med pliktsex og ha sex når du er kåt og har lyst! Ja, å slikke er for å gi jenta tilfredstillelse, unner du ikke deg selv å nyte? Er det greit syntes du at kun mannen skal få noe ut av det å ha sex? Det er ikke greit for meg... Da føler man seg jo bare enda mer undertrykt i seksualiteten og pliktdokke.... 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde si at du ikke liker det.. Det er bedre å være ærlig. Du trenger ikke si det sånn direkte, men kanskje pakke det inn litt at det finnes ting som du tenner på mer:) Anonymkode: b826c...e35 Det er jo ikke det at hun ikke liker det! Det er at hun er flau over det mentalt, og dermed ikke greier å nyte det fysisk. Det kommer til å bli en drøm når du først legger vekk den mentale sperren og forestillingene du har, og greier å være helt trygg på egen kropp og sex, og slippe hemningene løs og la sansene få leve! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanken på å bli slikket/fingret gjør meg skikkelig dårlig. BJ og vaginalt er ok. Ikke anal, slikking, fingring. Jeg besvimer faktisk. Suger å være meg Anonymkode: 3ec60...b10 Tror jeg ikke noe på, tror du er mann som vil undertrykke kvinners seksualitet. Fingring og slikking er jo obligatorisk før ethvert samleie for å varme opp jenta, ellers går det jo ikke an å ha tilfredstillende sex om man hverken er mentalt eller fysisk kåt. Hvis du er seriøs må du enten være veldig ung og skamfull over kroppen din, eller skamme deg forferdelig over egen seksualitet. Anal er dog noe annet for man har ikke klitoris i rumpa. Anonymkode: acd02...58c 1
SlemUlv Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette må være en trolle motpol til den andre antislikke tråden som er nå eller? Uansett, noen jenter syntes det er ubehagelig å bli slikka av 2 grunner : a) fordi kvinners seksualitet og nytelse er så undertrykt så man tenker det er flaut b) fordi kvinners seksualitet er oversett så vi er opplært til å tro det er kravstort og anspenner oss mentalt fordi det føles sårbart å endelig bli ordentlig ttilfredstillt. Eller evn c) fordi mannen ikke har peiling på slikketeknikk i det heletatt. Først og fremst må du bli trykk på egen seksualitet og nytelse, så må du innse at slikking er helt normalt og i de fleste relasjoner en obligatorisk ting, og ikke noe du skal skamme deg eller være flau over. Det er også viktig å fortelle mannen hvordan han skal gjøre det med trykk og hastighet og mønster om man føler det han gjør ikke gir noe særlig nytelse, og man greier å slappe helt av selv. Anonymkode: acd02...58c Eller, fordi de ikke liker å bli slikket.. Ikke alle kvinner er like, noen liker faktisk ikke å bli slikket. Selv om dine a. b. og c. ikke stemmer. TS: Du må ikke bli vandt med at han slikker deg, du har lov å sette grenser i ditt sexliv, og han bør respektere det. Jeg hater å bli slikket, det er det verste jeg vet, selv om alle jeg har vært med, har fått prøve. Fordi de, som AB som jeg siterte, mente at jeg bare ikke hadde vært med noen som kunne det. Hatet det like mye med alle sammen. Han jeg er med nå, har respektert det, og har de siste 5 årene ikke mast eller engang spurt om jeg vil slikkes, og det er herlig. Fortell partneren din at du forventer å bli respektert, og å få dine grenser respektert.
Gjest Ingenting2 Skrevet 30. juli 2017 #11 Skrevet 30. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Fingring og slikking er jo obligatorisk før ethvert samleie for å varme opp jenta, ellers går det jo ikke an å ha tilfredstillende sex om man hverken er mentalt eller fysisk kåt. Anonymkode: acd02...58c Dette er jo også tull. Obligatorisk? Det er vel strengt tatt ingenting som er obligatorisk når det gjelder sex (samtykke er unntaket).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå