AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Hei dere, Jeg er en kvinne på 27. Jeg er over 180, med kraftige skuldre og ellers bredbygd kropp. Brystene mine er nesten ikke-eksisterende. Alt på meg er så kraftig og mandig. I tillegg har jeg kviseproblemer på skuldre og rygg, så å gå med topper uten en jakke eller genser over er ikke noe alternativ. hvordan skal jeg kle meg? Lurte på om noen hadde noen tips i form av bilder, linker el.l. er ingen liten spedbygd dame som jeg gjerne skulle vært, men da har jeg ikke noe annet valg enn å bare gjøre det beste ut av det. jeg ønsker i utgangspunktet å se feminin ut, men finner det ofte vanskelig, da jeg ser ut som en mann i dameklær om jeg prøver meg på noe av det samme som mine smekre og petite venninner tusen takk Anonymkode: 88d25...3c6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Skjørt, topper med utrigning, kjoler og typisk dameklær? Anonymkode: 9afce...025
Roci Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Du kan kle deg feminint og stilig selv om du ikke nødvendigvis kan kle deg i helt samme stil som dine petite venninner. Hvis du ønsker å balansere ut brede skuldre, så bør f.eks. jeans være rette, bootcut eller flared. Hvis du liker stilen, tror jeg du kan se fantastisk ut i 70-tallsinspirerte jeans med høy midje og vide ben. Kombiner med en skjorte/bluse eller t-skjorte med litt vidde og fint fall og kule, flate sandaler eller sko: Ellers kan du jo med fordel bruke maxiskjørt og maxikjoler. Nå vet jeg ikke hvordan proporsjonene dine er, men igjen - hvis du liker det, kan du bruke et belte for å framheve midjen: Jeg tror også at en maxikjole med tilsvarende fasong som den under kan være kledelig: Nå er jo dette bare forslag, og jeg aner jo som sagt ikke om du liker stilen, men håper det kan være til hjelp uansett 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå