Gå til innhold

Hvordan kle en høy, maskulin og brebygd dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere,

Jeg er en kvinne på 27.

Jeg er over 180, med kraftige skuldre og ellers bredbygd kropp. Brystene mine er nesten ikke-eksisterende. Alt på meg er så kraftig og mandig. I tillegg har jeg kviseproblemer på skuldre og rygg, så å gå med topper uten en jakke eller genser over er ikke noe alternativ.

hvordan skal jeg kle meg? Lurte på om noen hadde noen tips i form av bilder, linker el.l.

er ingen liten spedbygd dame som jeg gjerne skulle vært, men da har jeg ikke noe annet valg enn å bare gjøre det beste ut av det.

jeg ønsker i utgangspunktet å se feminin ut, men finner det ofte vanskelig, da jeg ser ut som en mann i dameklær om jeg prøver meg på noe av det samme som mine smekre og petite venninner :(

tusen takk

Anonymkode: 88d25...3c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjørt, topper med utrigning, kjoler og typisk dameklær?

Anonymkode: 9afce...025

Skrevet

Du kan kle deg feminint og stilig selv om du ikke nødvendigvis kan kle deg i helt samme stil som dine petite venninner. Hvis du ønsker å balansere ut brede skuldre, så bør f.eks. jeans være rette, bootcut eller flared. Hvis du liker stilen, tror jeg du kan se fantastisk ut i 70-tallsinspirerte jeans med høy midje og vide ben. Kombiner med en skjorte/bluse eller t-skjorte med litt vidde og fint fall og kule, flate sandaler eller sko: 

I want pretty: LOOK- Flare Jeans/ Pantalones Acampanados !

Ellers kan du jo med fordel bruke maxiskjørt og maxikjoler. Nå vet jeg ikke hvordan proporsjonene dine er, men igjen - hvis du liker det, kan du bruke et belte for å framheve midjen:

Floral Maxi Skirt Outfit Idea by The Girl From Panama

Jeg tror også at en maxikjole med tilsvarende fasong som den under kan være kledelig:

Amazing Royal Blue Maxi Dress Combined with Heels Favourite Look

Nå er jo dette bare forslag, og jeg aner jo som sagt ikke om du liker stilen, men håper det kan være til hjelp uansett :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...