Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok denne 1 dag etter IKM, er dette en såkalt skyggestrek? Er det vanlig på disse testene? Trodde de skulle være så bra.. Denne svake streken kom innen 30 min. Skimter lys rosa farge.. 

IMG_0755.JPG

Anonymkode: e0283...514

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tok denne 1 dag etter IKM, er dette en såkalt skyggestrek? Er det vanlig på disse testene? Trodde de skulle være så bra.. Denne svake streken kom innen 30 min. Skimter lys rosa farge.. 

IMG_0755.JPG

Jeg fikk sånne streker 10 dpo.. Tok en clear blue og den fikk jeg en tydelig blå fin strek! Så min erfaring med testene der er at de er veldig svake iforhold til hva de andre testene er.. :) 

Anonymkode: 30979...e9e

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk sånne streker 10 dpo.. Tok en clear blue og den fikk jeg en tydelig blå fin strek! Så min erfaring med testene der er at de er veldig svake iforhold til hva de andre testene er.. :) 

Hvilken type clair blue tok du? Jeg har tatt cb pluss og den var også veldig svak, sog noe sterkere.. men tydet ogaå dette som en skyggstrek..

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type clair blue tok du? Jeg har tatt cb pluss og den var også veldig svak, sog noe sterkere.. men tydet ogaå dette som en skyggstrek..

Jeg tok clear blue pluss.. Hmm, okei.. Var tydelig blå strek når jeg tok clear blue.. Kan være du har hatt en kjemisk, ettersom de er så svake etter ikm.. 

AnonymBruker
Skrevet

Strek som kommer etter 5 min er vel strengt tatt "ugyldig"?

Anonymkode: 662f0...b7f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Strek som kommer etter 5 min er vel strengt tatt "ugyldig"?

Den kom før 5min,  svakere da.. står uansett på testen at den skal lese av innen 30 min, derfor jeg skrev det.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kom før 5min,  svakere da.. står uansett på testen at den skal lese av innen 30 min, derfor jeg skrev det.

👍🏻 Da ville jeg tatt utgangspunkt i at den kan være positiv 😊 Strek er strek etter min erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👍🏻 Da ville jeg tatt utgangspunkt i at den kan være positiv 😊 Strek er strek etter min erfaring. 

Blir veldig forvirret av testene når de er så svake da.. får ta by om noen dager☺️

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir veldig forvirret av testene når de er så svake da.. får ta by om noen dager☺️

Lykke til 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...