AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 Skal kjøpe gave til tantebarnet mitt som fyller 5 år. Han har utrolig mye leker, og er ingen gutt som liker å sitte å leke noe særlig - så jeg tenker i grunn å kjøpe noe annet. Klær er vel kjipt å få for en gutt på 5? Han liker alt som er kult.. dinosaurer, monstre, star wars .. men er veldig redd av seg også. Hva kan jeg finne på? Bok kanskje? Tenker maks 500 kr. Anonymkode: 239ca...33b
atropos Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Vil du være kul tante? Ta han med på kino med godis og brus. Høres ut som han har nok materielle greier 4
Hoihoihoi Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Ta han med pånkino,teater,show eller en annen opplevelse. Det får eldste sønnen min hvert år av sin ene tante. Helt gull!👌😊
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Det hadde jeg gjort, om jeg ikke hadde termin uka bursdagen hans. Blir litt kjipt å gi han f.eks en tur på kino, også går det flere måneder før det kan skje.. :-/ TS Anonymkode: 239ca...33b
atropos Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Ok. Klær trenger ikke være kjipt. Min 4 åring synes det er megakult med star Wars og lego klær. Ellers så er store lastebiler/kranbiler etc fra bruder toys veldig populært her.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 4 minutter siden, atropos skrev: Ok. Klær trenger ikke være kjipt. Min 4 åring synes det er megakult med star Wars og lego klær. Ellers så er store lastebiler/kranbiler etc fra bruder toys veldig populært her. Da går jeg for noe star wars/ lego klær :-) Er så dumt med leker når det flyter helt over fra før.. Anonymkode: 239ca...33b
Gjest Trolletrine Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 Her i strøket er det Paw Patrol som gjelder i den aldersgruppen. Det være seg klær, caps, leker, paraply osv.
funginger Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 Kanskje matboks og flaske medLlego/Biler/Star Wars eller noe annet?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Liker han å bade? Svømmevest, flytemadrass eller noen vannleker, kanskje? Eller et brettspill, barn liker ofte ludo, stigespill. Eller noe turutstyr, lommelykt, kikkert, forstørrelsesglass, tursekk, termos, fiskestang. Caps, T-skjorte, drikkeflaske, fotball, fotballspill eller airhockey. Anonymkode: 2ff73...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå